Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Οι Lauren Cohan και Mark Walhberg υπέγραψαν για το "Mile 22"

Θα παίξουν μαζί στο νέο θρίλερ δράσης του Peter Berg

Στέλλα Παπασαραφιανού
Στέλλα Παπασαραφιανού

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Οι Lauren Cohan και Mark Walhberg υπέγραψαν για το "Mile 22"

Σύμφωνα και με σχετικό δημοσίευμα του THR, κυκλοφόρησε η είδηση ότι η Lauren Cohan, κοινώς γνωστή ως Maggie του The Walking Dead και ο Mark Walhberg θα συμπρωταγωνιστήσουν στο Mile 22, την καινούργια ταινία δράσης της STX films, την σκηνοθεσία της οποίας αναλαμβάνει ο Peter Berg.

Ο δημιουργός των Lone Survivor και Deepwater Horizon ετοιμάζει την νέα του αυτή δουλειά, ενώ το cast συναπαρτίζουν και οι John Malkovich, Ronda Rousey και ο Iko Uwais (The Raid). Τα γυρίσματα αναμένονται να ξεκινήσουν φέτος τέλη Νοεμβρίου.

Advertisement

Η υπόθεση του έργου περιστρέφεται γύρω από έναν μυστικό πράκτορα που ηγείται της δικής του ομάδας η οποία αναζητά ένα από τα μέλη της καθώς έχει πληροφορίες σε σχέση με άκρως απόρρητα εθνικά ζητήματα που δεν πρέπει να βρουν λάθος αποδεκτή.

Το σενάριο του Mile 22 επιμελούνται ο Graham Roland και η Lea Carpenter. Οι Berg, Walhberg, και Stephen Levinson βρίσκονται πίσω από την παραγωγή του φιλμ.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.