Την πόρτα της επιστροφής στους "Αναλώσιμους" φαίνεται πως έκλεισε και ο Arnold Schwarzenegger, μέρες μετά την φυγή του Sylvester Stallone από το τέταρτο κεφάλαιο του δημοφιλούς franchise. Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το Entertainment Weekly, το οποίο μίλησε με τον Schwarzenegger, παραδέχθηκε πως πιθανότατα να μη γυρίσει στη σειρά Expendables χωρίς τον φίλο του τον "Sly" στο πλάι του, αφήνοντας την εξής ατάκα:
Δεν υπάρχει Expendables χωρίς τον Sly. Δε θα έκανα ποτέ την ταινία χωρίς αυτόν, με τίποτα.
Εν ολίγοις, οι Αναλώσιμοι είναι ο Stallone και χωρίς αυτόν η σειρά δεν πάει πουθενά και τα λόγια του "Terminator" αποτελούν επιβεβαίωση. Το μέλλον του The Expendables 4 από εδώ και πέρα διαγράφεται δυσοίωνο.
Must Read
Κόναν ο Βάρβαρος: Έρχεται νέα ταινία με πρωταγωνιστή τον Arnold Schwarzenegger!
Ο Sylvester Stallone ετοιμάζει σειρά με serial killer βασισμένη σε διάσημο novel
Πρώτη ματιά στη νέα σειρά των Taylor Sheridan και Sylvester Stallone