Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Οι "Αναλώσιμοι" χάνουν και τον Arnold Schwarzenegger

Δεύτερο μεγάλο πλήγμα μετά την φυγή του Sylvester Stallone

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Οι "Αναλώσιμοι" χάνουν και τον Arnold Schwarzenegger

Την πόρτα της επιστροφής στους "Αναλώσιμους" φαίνεται πως έκλεισε και ο Arnold Schwarzenegger, μέρες μετά την φυγή του Sylvester Stallone από το τέταρτο κεφάλαιο του δημοφιλούς franchise. Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το Entertainment Weekly, το οποίο μίλησε με τον Schwarzenegger, παραδέχθηκε πως πιθανότατα να μη γυρίσει στη σειρά Expendables χωρίς τον φίλο του τον "Sly" στο πλάι του, αφήνοντας την εξής ατάκα:

Δεν υπάρχει Expendables χωρίς τον Sly. Δε θα έκανα ποτέ την ταινία χωρίς αυτόν, με τίποτα.

Εν ολίγοις, οι Αναλώσιμοι είναι ο Stallone και χωρίς αυτόν η σειρά δεν πάει πουθενά και τα λόγια του "Terminator" αποτελούν επιβεβαίωση. Το μέλλον του The Expendables 4 από εδώ και πέρα διαγράφεται δυσοίωνο. 

Advertisement

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.