Μετά την ενσάρκωση του ρόλου του ως Batman στο Batman v Superman: Dawn of Justice, ο Ben Affleck θα συνεχίζει να φορά την κάπα του Σκοτεινού Ιππότη στην πρώτη solo ταινία του ήρωα για το νέο κινηματογραφικό σύμπαν της DC. Κατά την διάρκεια της CinemaCon 2016, ο πρόεδρος του στούντιο και διευθύνων σύμβουλος της Warner Bros., Kevin Tsujihara, γνωστοποίησε πως ο ηθοποιός θα σκηνοθετήσει την επόμενη ταινία του προστάτη της Γκόθαμ, χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος.
Πως σας φαίνεται η απόφαση της DC να αφήσει τον Affleck να πρωταγωνιστήσει και να σκηνοθετήσει ταυτόχρονα τη νέα "solo" Batman ταινία;