Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ο John Boyega πιστεύει ότι το Star Wars έχει κάτι να μάθει από το Star Trek

Λέει ότι το Star Trek ξέρει να κάνει κάτι που λείπει από τον γαλαξία του Star Wars

Αντώνης Παυλίδης
Αντώνης Παυλίδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ο John Boyega πιστεύει ότι το Star Wars έχει κάτι να μάθει από το Star Trek

Ο John Boyega, γνωστός για τον ρόλο του Finn στη sequel τριλογία του Star Wars, παραμένει lightsaber guy και ταυτόχρονα αναγνωρίζει ότι το Star Trek έχει ένα χαρακτηριστικό που λείπει από τον αγαπημένο του γαλαξία. Στο Dragon Con εξήγησε πως ποτέ δεν του άρεσε το Star Trek επειδή οι χαρακτήρες του μιλούν υπερβολικά, όμως τόνισε ότι αυτό ίσως είναι το στοιχείο που κάνει τη διαφορά. Οι ήρωες του Star Trek έχουν χρόνο για διάλογο και ανάλυση, ενώ στο Star Wars τα γεγονότα προχωρούν χωρίς ανάσα και οι συζητήσεις διακόπτονται από μάχες και εκρήξεις.

Ο Boyega αποκάλυψε επίσης ότι αν είχε συμμετοχή στη δημιουργική ομάδα της Lucasfilm θα άλλαζε ριζικά τον τρόπο που παρουσιάστηκαν οι Han Solo και Luke Skywalker. Είπε ακόμη πως η σχέση Finn και Rey θα μπορούσε να αποκτήσει μεγαλύτερη ένταση και δραματική κατεύθυνση, κάτι που τελικά δεν συνέβη.

Advertisement

Παρότι αναγνωρίζει την αξία του Star Trek, ο Boyega ξεκαθάρισε με χαμόγελο ότι η καρδιά του παραμένει στο Star Wars και πως πάντα θα θεωρεί τον εαυτό του lightsaber guy.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.