Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ούτε οι μέτοχοι δεν άντεξαν την αμοιβή του boss της Warner Bros. Discovery

Ένα ηχηρό “όχι”

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ούτε οι μέτοχοι δεν άντεξαν την αμοιβή του boss της Warner Bros. Discovery

Οι μέτοχοι της Warner Bros. Discovery απέρριψαν με σαφή πλειοψηφία τις προτεινόμενες αποδοχές του CEO, David Zaslav και άλλων κορυφαίων στελεχών για το 2024, στέλνοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα δυσαρέσκειας. 

Συγκεκριμένα, το πακέτο του Zaslav έφτανε τα 51,9 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένο σε σχέση με πέρυσι. Παρότι η ψηφοφορία ήταν συμβουλευτική και μη δεσμευτική, όπως προβλέπει το πλαίσιο Say on Pay, το αποτέλεσμα δεν περνά απαρατήρητο. Με πάνω από ένα δισεκατομμύριο ψήφους κατά και λιγότερες από 725 εκατομμύρια υπέρ, η διαφορά ήταν δυνατή.

Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί πως και άλλες μεγάλες εταιρείες του χώρου, όπως το Netflix και η AMC, έχουν δεχτεί αντίστοιχες αντιδράσεις τα τελευταία χρόνια, αναγκάζοντας τις διοικήσεις τους να επανεξετάσουν τα κριτήρια αποδοχών.

Το φετινό “όχι” στην Warner Bros. Discovery ήρθε μετά από σχετική σύσταση και της Institutional Shareholder Services, που έκανε λόγο για “αδυναμία σύνδεσης των αμοιβών με τις επιδόσεις”.

Η διοίκηση, σε ανακοίνωσή της μετά την ψηφοφορία, ανέφερε πως λαμβάνει σοβαρά υπόψη της το αποτέλεσμα και δεσμεύεται να συνεχίσει τον διάλογο με τους μετόχους.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.