Ο Ben Affleck εξέφρασε δημόσια τον θαυμασμό του για τον Christopher Nolan σε πρόσφατη συνέντευξή του στο GQ, λέγοντας συγκεκριμένα ότι:
Είναι ένας από τους σπουδαιότερους αρχιτέκτονες κινηματογράφησης που έχουν υπάρξει ποτέ.
Μάλιστα, τον συνέκρινε και με τον Steven Spielberg. Αν και δεν έχουν συνεργαστεί ποτέ, ο Affleck δήλωσε ότι θα ήθελε έστω απλώς να παρακολουθήσει τον Nolan εν ώρα δράσης, ενώ δήλωσε αστειευόμενος ότι:
Ίσως πάω να επισκεφθώ τον Matt Damon στο set, μόνο και μόνο για να δω τον Nolan να σκηνοθετεί.
Είναι αξιοσημείωτο ότι ο Matt Damon έχει συνεργαστεί με τον Nolan σε ταινίες όπως το Interstellar και το Oppenheimer, ενώ ο Affleck, παρά την εκτενή του καριέρα, δεν έχει ακόμη δουλέψει μαζί του.
Παράλληλα, όμως αναφέρθηκε στη σχέση του με τον Damon, σημειώνοντας πως ο φίλος και συνεργάτης του έχει δουλέψει και με άλλους εμβληματικούς σκηνοθέτες όπως ο Steven Spielberg και ο Martin Scorsese. Ωστόσο, ο Affleck τόνισε ότι δεν νιώθει ανταγωνιστικά, λέγοντας:
Δεν κάθομαι να λέω “Γιατί να προσλαμβάνει τον Matt ο Scorsese και όχι εμένα;”.
Με ένα Όσκαρ Σκηνοθεσίας για το Argo και επιτυχίες όπως τα The Town, Gone Girl και Good Will Hunting, ο Affleck έχει δημιουργήσει τη δική του πορεία στο Hollywood. Μετά από αυτές τις δηλώσεις, ίσως στο μέλλον να υπάρξει μια συνεργασία μεταξύ Affleck και Nolan.
Must Read
The Odyssey: Αποκαλύφθηκε η διάρκεια της ταινίας
Στο στόχαστρο του Elon Musk ο Christopher Nolan για την Οδύσσεια
The Rip: Αγωγή κατά των Matt Damon και Ben Affleck από αστυνομικούς του Μαϊάμι