Το Zelda στη μεγάλη οθόνη πριν το τέλος της δεκαετίας!

Η Nintendo φέρνει το θρυλικό της παιχνίδι στη ζωή, με όραμα live-action Miyazaki
07 Νοεμβρίου 2024 17:53
Το Zelda στη μεγάλη οθόνη πριν το τέλος της δεκαετίας!

Η Nintendo επιβεβαίωσε ότι η πολυαναμενόμενη live-action ταινία The Legend of Zelda θα κυκλοφορήσει πριν το τέλος της δεκαετίας, ενθουσιάζοντας τόσο τους θαυμαστές της εταιρείας, όσο και του θρυλικού παιχνιδιού.

Αυτό σημαίνει ότι η ταινία, που είχε ανακοινωθεί αρχικά πέρυσι, απέχει πλέον το πολύ πέντε χρόνια. Αν και δεν έχει δοθεί συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας, οι φήμες και οι ανακοινώσεις έχουν ήδη προκαλέσει ενθουσιασμό.

Η επιβεβαίωση έγινε μέσω μιας πρόσφατης οικονομικής αναφοράς της Nintendo, που στο κεφάλαιο “Οπτικό Περιεχόμενο” συμπεριλαμβάνει το επιτυχημένο Super Mario Bros. Movie το οποίο κυκλοφόρησε το 2023, το sequel του οποίου αναμένεται το 2026 και φυσικά την επερχόμενη ταινία The Legend of Zelda, με εκτιμώμενη κυκλοφορία κάπου στο ασαφές 202X. Όπως φαίνεται, ο κόσμος των ταινιών γίνεται βασικός στόχος της Nintendo τα επόμενα χρόνια.

Ο Πρόεδρος της Nintendo, Shuntaro Furukawa, ανέφερε τα εξής: 

Στον τομέα του οπτικού περιεχομένου, πραγματοποιούμε άμεσες επενδύσεις και συμμετέχουμε ενεργά στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη πολλαπλών παραγωγών. 

Η επιτυχία της ταινίας Super Mario Bros., που συγκέντρωσε περίπου 170 εκατομμύρια θεατές, έκανε τον Mario πιο δημοφιλή από ποτέ και άνοιξε τον δρόμο για τον κινηματογραφικό κόσμο της Nintendo.

Σχετικά με το μέλλον, η Nintendo ετοιμάζει μια νέα animated ταινία Super Mario Bros. για το 2026 και εργάζεται ήδη σε μια live-action εκδοχή του The Legend of Zelda. Τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο Wes Ball, γνωστός για τις ταινίες The Maze Runner και Kingdom of the Planet of the Apes, ενώ παραγωγοί θα είναι οι Avi Arad και Shigeru Miyamoto της Nintendo.

Ο Ball δήλωσε ότι οραματίζεται την ταινία Zelda σαν ένα “live-action Miyazaki”, εμπνευσμένο από τον διάσημο σκηνοθέτη του Studio Ghibli, Hayao Miyazaki και υποσχέθηκε μια σοβαρή, ρεαλιστική προσέγγιση με ελάχιστη χρήση motion capture, παραμένοντας πιστός στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού.