Ο Denis Villeneuve, ο σκηνοθέτης του Dune, μίλησε ανοιχτά για την καριέρα του σε μια πρόσφατη συζήτηση με τον Brett Goldstein στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λονδίνου BFI, αποκαλύπτοντας τις προκλήσεις που αντιμετώπισε στο Hollywood.
Ένα από τα θέματα που έθιξε ήταν η εμπειρία του στη σκηνοθεσία του Blade Runner 2049, την οποία θεωρεί μία από τις πιο ριψοκίνδυνες ταινίες της καριέρας του.
Ο Villeneuve αποκάλυψε ότι είχε αρνηθεί άλλες μεγάλες ταινίες επιστημονικής φαντασίας, αλλά μετά το Sicario, ένιωσε έτοιμος για την πρόκληση, αναφέροντας ότι:
Σκέφτηκα ότι αν είναι να αναλάβω μία μεγάλη sci-fi ταινία και να ρισκάρω τα πάντα, ας είναι αυτή το Blade Runner. Το να κάνω μία συνέχεια της αγαπημένης μου ταινίας είναι ένας πολύ όμορφος τρόπος να τελειώσω την καριέρα μου.
Ο Villeneuve εξήγησε πώς προέκυψε η ευκαιρία ενώ εργαζόταν στο Prisoners. Οι παραγωγοί του υπαινίχθηκαν ότι ο Ridley Scott εργαζόταν σε μια συνέχεια του Blade Runner και η ιδέα κόλλησε στο μυαλό του. Όταν ο Scott ήταν πολύ απασχολημένος, ο Villeneuve πήρε τότε το τηλεφώνημα για να αναλάβει τη σκηνοθεσία και το υπόλοιπο μετά είναι ιστορία.
Αναλογιζόμενος την εμπειρία του στο Hollywood, ο Villeneuve παραδέχθηκε ότι φοβόταν πως θα τον “καταστρέψει”, αλλά τελικά συνέβη το αντίθετο. Περιέγραψε το Prisoners ως την καλύτερη εμπειρία γυρισμάτων της ζωής του, λέγοντας συγκεκριμένα:
Δεν ένιωσα ποτέ ξανά τόσο σεβασμό. Μου έδωσαν ό,τι χρειαζόμουν.
Η συζήτηση περιλάμβανε επίσης και το έργο του στις ταινίες Arrival, Dune και την πολυαναμενόμενη συνέχεια, Dune: Part Two. Ο Villeneuve περιέγραψε τη δύσκολη διαδικασία της δημιουργίας κόσμων και το απαιτητικό γύρισμα της επικής σκηνής με τα σκουλήκια, η οποία κράτησε 44 ημέρες. Παρά τις δυσκολίες, χαριτολόγησε λέγοντας πως πάντα υπάρχει η επιλογή των επαναληπτικών γυρισμάτων.