20 χρόνια μετά βρέθηκε τρόπος να προσπεραστεί η θρυλική σκάλα του Metal Gear Solid 3  

What a thrill!

20 χρόνια μετά βρέθηκε τρόπος να προσπεραστεί η θρυλική σκάλα του Metal Gear Solid 3

Οι λάτρεις της σειράς Metal Gear -και όχι μόνο- σίγουρα γνωρίζουν και θυμούνται τη σκηνή με τη γιγαντιαία σκάλα στο Metal Gear Solid 3: Snake Eater, αφού πρόκειται για μια από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές του λατρεμένου franchise.

Τώρα, περίπου 18 χρόνια μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού του Hideo Kojima, ο Βραζιλιάνος speedrunner apel μοιράστηκε ένα βίντεο στο οποίο δείχνει πως έπειτα από μια πολύπλοκη σειρά από εισόδους στο χειριστήριο, ο Snake μπορεί να τηλεμεταφερθεί στον πάνω χώρο, χωρίς να χρησιμοποιήσει ποτέ τη σκάλα. Αυτή η νέα τεχνική αξιοποιεί το “food zip” bug που είχε ανακαλυφθεί πριν χρόνια, επιτρέποντας στους παίκτες να προσπεράσουν μέχρι και ολόκληρα boss fights.

Αρχικά το κόλπο επιτεύχθηκε παίζοντας σε emulator, αλλά ένας άλλος Metal Gear Solid speedrunner ονόματι Hau5test το κατάφερε μετά τις οδηγίες του apel και στην PS3 έκδοση του τίτλου. Σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε τα βήματα, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες για το glitch πατώντας εδώ.

Σε περίπτωση που δεν είστε εξοικειωμένοι, η σκηνή της σκάλας στο Metal Gear Solid 3 έρχεται σχεδόν αμέσως μετά από τη μάχη με ένα από τα πιο ιδιαίτερα bosses του παιχνιδιού, βάζοντας τους παίκτες να ανέβουν μια πραγματικά τεράστια σκάλα. Αυτή είναι τόσο μεγάλη που χρειάζεται περίπου δύο ολόκληρα λεπτά για να φτάσεις στο πάνω μέρος της πίστας. Έτσι, η ήσυχη στιγμή που μάλλον σκέφτεσαι το μέχρι τώρα ταξίδι και την μάχη που μόλις πέρασε, «σπάει» από τις μαγευτικές νότες του Snake Eater τραγουδιού, με τα χαρακτηριστικά φωνητικά της Cynthia Harrell.

Είναι σίγουρα μια από τις καλλιτεχνικές στιγμές του τίτλου που δείχνει πόσο αλλόκοτα και ιδιαίτερα μπορούν να γίνουν μερικές φορές τα δημιουργήματα του Hideo Kojima.