Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Τέλος εποχής: Η SEGA αποσύρεται από την αγορά των Ιαπωνικών arcades

Με την GiGo να αναλαμβάνει στη θέση της

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Τέλος εποχής: Η SEGA αποσύρεται από την αγορά των Ιαπωνικών arcades

Μετά από περισσότερα από 50 χρόνια, η SEGA ανακοίνωσε πως αποσύρεται από την αγορά των Ιαπωνικών arcades. Συγκεκριμένα, όλα τα εναπομείναντα «arcadeάδικά» της στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου θα πουληθούν στην εταιρία Genda Inc, η οποία έχει διάφορα αντίστοιχα καταστήματα στη χώρα υπό την ονομασία GiGo.

Για την ιστορία, η SEGA είχε αφήσει να εννοηθεί πως θα προβεί σε αυτή την κίνηση από το 2020, όταν η πανδημία βύθισε τα έσοδα της από τα arcades. Ήδη τότε η SEGA είχε παραχωρήσει το 85% της arcade επιχείρησής της στην Genda, η οποία έλαβε τώρα και το υπόλοιπο 15%.

Advertisement

Όπως φαίνεται, λοιπόν, βιώνουμε την αρχή του τέλους για τη νοσταλγική εποχή των arcades, αφού παγκοσμίως γνωστά «arcadeάδικα» (ή αν θέλετε με τον πιο δικό μας όρο «ουφάδικα») κλείνουν τις πόρτες τους το ένα μετά το άλλο. Για παράδειγμα, πρόσφατα σας είχαμε ενημερώσει για ένα αντίστοιχο συμβάν στην Αμερική, όταν το 2021 έκλεισε το arcade που είχε εμπνεύσει ένα ολόκληρο επίπεδο του The Last of Us Part II. Περισσότερα σχετικά με αυτό μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.

Πέρα από την Ιαπωνία και την Αμερική, πέρυσι είχε κλείσει και το περίφημο Funscape της Namco στο Λονδίνο.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.