Δημιουργός It Takes Two: “Καλύτερα να με πυροβολήσουν, παρά να βάλω NFTs”
Με τη συζήτηση περί NFTs και metaverse να βρίσκεται στο προσκήνιο τελευταία, έχουμε δει άλλες εταιρίες να τάσσονται υπέρ, όπως η Ubisoft που ξεκίνησε την ενσωμάτωση στα παιχνίδια της, και άλλες να απομακρύνονται, όπως οι developers του S.T.A.L.K.E.R 2 που ενώ ξεκίνησαν κάτι αντίστοιχο, τελικά έκαναν στροφή 180 μοιρών.
Τώρα, το δικό του λιθαράκι στη συζήτηση έρχεται να βάλει ο Josef Fares, δημιουργός του βραβευμένου ως Game of The Year, It Takes Two, καθώς και των εξαιρετικών A Way Out και Brothers: A Tale of Two Sons.
Συγκεκριμένα, σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης που παραχώρησε στο The Washington Post, ο Fares δήλωσε χαρακτηριστικά πως προτιμάει να τον πυροβολήσουν στο γόνατο παρά να βάλει NFTs στα παιχνίδια του.
Επιτρέψτε μου να σας πω το εξής: Όποια απόφαση και αν πάρεις σε ένα παιχνίδι, όπου θα πρέπει να προσαρμόσεις το design για να κάνεις τον παίκτη να πληρώσει ή να σχεδιάσεις κάτι που να τον κάνει να θέλει να πληρώσει χρήματα, είναι λάθος, αν ρωτάτε εμένα προσωπικά. Αν φτιάχνεις ένα παιχνίδι με στόχο να πεις μια ιστορία, νομίζω πως κάτι τέτοιο είναι απλά λάθος. Τώρα, αν ρωτήσεις έναν μεγάλο CEO που διευθύνει μια εταιρεία, θα έλεγε ότι είμαι ηλίθιος επειδή οι εταιρείες είναι για να βγάζουν χρήματα. Αλλά και πάλι θα έλεγα όχι. Για μένα, τα παιχνίδια είναι τέχνη.
Όπως φαίνεται, λοιπόν, ο Fares σχεδιάζει να συνεχίσει να δημιουργεί τις ιδιαίτερες και χαρακτηριστικές εμπειρίες που τον οδήγησαν μέχρι και στο ανώτερο βραβείο των The Game Awards, χωρίς να αλλοιώσει τα μελλοντικά του παιχνίδια με microtransactions, NFTs και άλλες τέτοιες σχεδιαστικές πρακτικές.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.