Η Square Enix κατηγορεί την Crystal Dynamics για το «απογοητευτικό» Marvel’s Avengers 

Το στούντιο δεν ταίριαζε με την Games as a Service προσέγγιση

Η Square Enix κατηγορεί την Crystal Dynamics για το «απογοητευτικό» Marvel’s Avengers

Η Square Enix προέβη σε νέες βαρύγδουπες δηλώσεις σχετικά με την «απογοητευτική» εμπορική πορεία του Marvel’s Avengers, δηλώνοντας εμμέσως πως η Crystal Dynamics ήταν το λάθος στούντιο για το project.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της αποκάλυψης των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας, ο πρόεδρος Yosuke Matsuda επισήμανε πως η ομάδα των Tomb Raider δεν ταίριαζε με το Marvel’s Avengers, δεδομένης της απειρίας της με το μοντέλο Games as a Service. Μάλιστα, τόνισε πόσο σημαντικό είναι να ταιριάζουν οι ομάδες ανάπτυξης με ‘game designs’ που είναι κοντά στις ικανότητες και τα ενδιαφέροντά τους.

Αναλυτικότερα, δήλωσε:

Το Marvel’s Avengers ήταν ένας φιλόδοξος τίτλος για εμάς που υιοθέτησε το μοντέλο GaaS (Παιχνίδια ως υπηρεσία).

Ξεπεράσαμε μια ποικιλία απροσδόκητων δυσκολιών στην τελική φάση της ανάπτυξης του παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένης της αναγκαίας μετάβασης σε εργασία από το σπίτι, εξαιτίας της πανδημίας. Καταφέραμε να ξεπεράσουμε αυτές τις προκλήσεις και να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι, αλλά δυστυχώς δεν αποδείχθηκε όσο επιτυχημένο όσο θα θέλαμε.

Παρ’ όλα αυτά, η υιοθέτηση του μοντέλου GaaS ανέδειξε ζητήματα που είναι πιθανό να αντιμετωπίσουμε σε μελλοντικές μας προσπάθειες, όπως η ανάγκη επιλογής game designs που ταιριάζουν με τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις των στούντιο και των ομάδων ανάπτυξής μας.

Παρόλο που η νέα πρόκληση που αντιμετωπίσαμε με αυτόν τον τίτλο παρήγαγε ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα, είμαστε βέβαιοι ότι η GaaS προσέγγιση θα γίνει ακόμη πιο σημαντική, καθώς τα παιχνίδια προσανατολίζονται περισσότερο προς τις υπηρεσίες. Ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούμε νέες εμπειρίες, ενσωματώνοντας αυτή την μόδα στο σχεδιασμό, είναι ένα βασικό ερώτημα που θα πρέπει να απαντήσουμε στο μέλλον.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως πολύ πρόσφατα το Marvel’s Avengers κατάφερε να εξαγριώσει ξανά την κοινότητά του, με τα επί πληρωμή XP boosts που εν τέλει αφαιρέθηκαν μετά την κατακραυγή. Το εγχείρημα της ομάδας σίγουρα έχει βιώσει πολλά σκαμπανεβάσματα, αφού από το ντεμπούτο του ο τίτλος είχε τεχνικά προβλήματα, η βάση παικτών του μειώθηκε ραγδαία, ενώ το πρόγραμμα των expansions υπέφερε από αναβολές.

Για την ιστορία, τον Σεπτέμβριο ανακοινώθηκε πως το επόμενο project της Crystal Dynamics βρίσκεται υπό ανάπτυξη σε συνεργασία με το Xbox. Συγκεκριμένα, η ομάδα έχει αναλάβει το νέο Perfect Dark από κοινού με την The Initiative.

2 σχολιο(α)