Ποιος SSD; Η Sony αφαιρεί τα loading times με update στο PS4! (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ) 

Τεράστια διαφορά στο The Last of Us Remastered

Ποιος SSD; Η Sony αφαιρεί τα loading times με update στο PS4! (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ)

Ένα από τα ‘selling points’ των κονσολών επόμενης είναι οι αστραπιαίοι SSDs που ενσωματώνουν, οι οποίοι υπόσχονται πως θα εξαφανίσουν ή θα ελαχιστοποιήσουν τα loading times. Τώρα, η Sony φαίνεται πως ετοιμάζει το έδαφος για το PlayStation 5 και κάνοντας χρήση μερικών τεχνικών και τεχνολογιών που πιθανότατα έχει αναπτύξει για τη νέα της κονσόλας, αφαιρεί τα loadings και από το PS4!

Ναι, καλά διαβάσετε. Η Sony ενημέρωσε διάφορα first-party παιχνίδια της το τελευταίο διάστημα, χωρίς να δίνει εξηγήσεις. Πολλοί παίκτες υπέθεσαν πως η εταιρία απλά έκανε διορθώσεις που αφορούν το backwards compatibility με το PS5. Μπορεί αυτό να είναι αλήθεια, άλλα σε περιπτώσεις όπως το The Last of Us Remastered, οι εν λόγω ενημερώσεις έφεραν και μια τεράστια βελτίωση.

Το παιχνίδι φημίζονταν για το πρώτο του βασανιστικά μεγάλο loading. Πλέον, ο χρόνος αυτός σχεδόν έχει εξαφανιστεί, με την Sony να τον μειώνει έως και 70%. Για να μιλήσουμε και με νούμερα, προηγουμένως το αρχικό φόρτωμα διαρκούσε περίπου ένα λεπτό και τριάντα δευτερόλεπτα. Μετά το patch ο χρόνος αυτός ανέρχεται σε μόλις δεκατρία δευτερόλεπτα! Η διαφορά είναι γιγαντιαία, όπως μπορείτε να δείτε και στο συγκριτικό βίντεο που ακολουθεί.

Εικάζεται από πολλούς πως η νέα αυτή τεχνολογία συμπίεσης αναπτύχθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Ghost of Tsushima, το οποίο επίσης έχει εξαιρετικά μικρά loadings στο PS4.

Όπως φαίνεται, το γρήγορο και δυνατό hardware είναι σημαντικό, αλλά τρομερά σημαντικό είναι και το optimization και το καλό λογισμικό. Το PlayStation 5 φαίνεται πως τικάρει και τα δύο κουτάκια και πιθανότατα θα αφήσει τους τεράστιους χρόνους φόρτωσης μια για πάντα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

11 comment(s)

End of content

No more pages to load