ΕΠΙΣΗΜΟ: Το Xbox Series X θα έχει ισχύ 12 TFLOPS – Κλείδωσαν τα specs 

Η Microsoft αποκαλύπτει τις προηγμένες τεχνολογίες του

ΕΠΙΣΗΜΟ: Το Xbox Series X θα έχει ισχύ 12 TFLOPS – Κλείδωσαν τα specs

Από τη στιγμή που το Xbox Series X αποκαλύφθηκε επίσημα στα The Game Awards 2019, σταδιακά η Microsoft φέρνει στα φώτα της δημοσιότητας νέες πληροφορίες. Τώρα, με μια δημοσίευση στην επίσημη ιστοσελίδα του Xbox, ο Phil Spencer αποκάλυψε τα τελικά specs της κονσόλας.

Συνοπτικά οι τεχνικές προδιαγραφές/χαρακτηριστικά διαμορφώνονται ως εξής:

  • 12 Teraflops
  • Custom RDNA 2 & Zen 2 επεξεργαστής
  • Variable Rate Shading
  • Hardware Accelerated DirectX Raytracing
  • Custom SSD
  • Quick Resume για πολλαπλά παιχνίδια
  • Dynamic Latency Input
  • HDMI 2.1
  • Auto Low Latency
  • Variable Refresh Rate
  • 120 FPS
  • Backwards Compatibility με τα Xbox One, Xbox 360 και Xbox
  • Υποστήριξη για όλα τα περιφερειακά του Xbox One
  • Smart Delivery – Δεν θα χρειαστεί να αγοράσετε δύο φορές τα παιχνίδια σας (π.χ. το ίδιο αντίτυπο του Halo Infinite θα λειτουργεί και στο Xbox One και στο Xbox Series X)
  • Xbox Game Pass

Αναλυτικότερα, οι σημαντικές νέες πληροφορίες που αποκαλύφθηκαν είναι δύο. Συγκεκριμένα, επιβεβαιώθηκε πως το Xbox Series X κάνει χρήση custom επεξεργαστή που αξιοποιεί την Zen 2 αρχιτεκτονική για το CPU κομμάτι και την ολοκαίνουργια RDNA 2 αρχιτεκτονική για την GPU πλευρά. Επίσης, επιβεβαιώθηκε πως η GPU θα έχει 12 TFLOPS επεξεργαστικής ισχύς.

Συνεχίζοντας, o Spencer επισήμανε για άλλη μια φορά πως η Microsoft έχει ετοιμάσει μια ειδική πατενταρισμένη έκδοση της τεχνολογίας Variable Rate Shading (VRS) που επιτρέπει ομαλότερο framerate, χωρίς κανένα σχεδόν αντίκτυπο στην ποιότητα των γραφικών. Τόνισε, ακόμη, πως το Xbox Series X θα περιλαμβάνει και Hardware-accelerated DirectX Raytracing για αληθοφανής φωτισμούς, ακριβής αντανακλάσεις και ρεαλιστικό ήχο.

Η δημοσίευση μας υπενθυμίζει επίσης πως η κονσόλα θα έρχεται με SSD για αστραπιαία loading times, ενώ θα υποστηρίζει 120fps ρυθμό ανανέωσης, τις προηγμένες τεχνολογίες του HDMI 2.1, Dynamic Latency Input (DLI) και την τεχνολογία Quick Resume, η οποία θα σας επιτρέπεται να “παγώσετε” πολλαπλά παιχνίδια συγχρόνως και να συνεχίζετε να παίζετε όποτε θέλετε χωρίς καμία καθυστέρηση.

Επιπλέον, η κονσόλα θα υποστηρίζει την Smart Delivery τεχνολογία. Αυτό επιτρέπει στα παιχνίδια να γνωρίζουν σε ποια κονσόλα παίζετε. Σημειώνεται μάλιστα πως η τεχνολογία θα ενσωματωθεί σε όλους τους τίτλους των Xbox Game Studios. Δεν θα χρειαστεί, δηλαδή, να αγοράσετε δύο φορές για παράδειγμα το Halo Infinite. Αγοράζοντας το παιχνίδι μια φορά θα μπορείτε να παίξετε και την Xbox One και την Xbox Series X έκδοση αυτόματα και χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Το Xbox Series X θα διαθέτει και backwards compatibility με όλα τα παιχνίδια του Xbox One και τους συμβατούς τίτλους των Xbox 360 και Xbox. Η Microsoft σημειώνει πως τα backward-compatible παιχνίδια θα επωφελούνται από πιο σταθερά framerates, γρηγορότερα load times και βελτιωμένη ανάλυση και οπτική απεικόνιση, χωρίς να χρειάζεται καμία παρέμβαση από τους developers.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα πατώντας εδώ.

49 comment(s)