Φήμη: Διέρρευσαν τα specs του επόμενης γενιάς Xbox Project Scarlett 

Τι ετοιμάζει η Microsoft;

Φήμη: Διέρρευσαν τα specs του επόμενης γενιάς Xbox Project Scarlett

Κατά τη διάρκεια της E3 2019, η Microsoft αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες για το επόμενης γενιάς Xbox, το οποίο για την ώρα έχει την κωδική ονομασία Project Scarlett. Από επίσημα χείλι, λοιπόν, γνωρίζουμε ότι θα έχει επεξεργαστή Zen 2 αρχιτεκτονικής από την AMD, γραφικά Navi αρχιτεκτονικής επίσης από την AMD, ray-tracing, SSD και υποστήριξη για 8K και 120fps.

Τώρα, το έμπιστο μέσο Windows Central που στο παρελθόν είχε αποκαλύψει έγκυρες πληροφορίες για το Project Scorpio και πολλά ακόμα θέματα που αφορούν την αμερικανική εταιρία, έρχεται να ρίξει λάδι στη φωτιά. Συγκεκριμένα, μέσα από νέο του δημοσίευμα τονίζει ότι γνωρίζει από έμπιστη πηγή τις τεχνικές προδιαγραφές που στοχεύει η Microsoft.


Συνοπτικά:

CPU: 8 πυρήνες στα 3.5Ghz

GPU: 12Teraflops (Anaconda)/ 4 TF (Lockhart)  και Ray-Tracing

RAM: 16 GB (13 για τα παιχνίδια, 3 για το λειτουργικό)

SSD: Custom NVMe υλοποίηση


Αναλυτικότερα, το μέσο αναφέρει πως το Xbox Project Scarlett θα απαρτίζεται από δύο κονσόλες. Η πρώτη είναι το high-end Anaconda και η άλλη είναι το Lockhart.

Παίρνοντας λοιπόν στα specs, το Anaconda στοχεύει τα 12 Teraflops (TF) επεξεργαστικής ισχύς. Από την άλλη το Lockhart θα βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα Xbox One X και Xbox One S, με 4TF “ιπποδύναμης”.

Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε πως τα Teraflops δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως το μοναδικό μέτρο σύγκρισης της απόδοσης των κονσολών επόμενης γενιάς. Αρχικά, οι GPUs είναι διαφορετικής αρχιτεκτονικής που σημαίνει ότι η απόδοση στην πραγματικότητα διαφέρει ακόμα και αν ο αριθμός των Teraflops είναι ίδιος. Αρα ακόμα και 6TF να ήταν το Anaconda, στον πραγματικό κόσμο θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό από το Xbox One X. Το Lockhart, λοιπόν, αν και θεωρητικά έχει λιγότερα Teraflops από το Xbox One X θα εκμεταλλεύεται τη νέα του αρχιτεκτονική και άλλες νέες τεχνολογίες, όπως το ray-tracing, για να παράγει πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τωρινή γενιά.

Συνεχίζοντας, τόσο το Lockhart όσο και το Anaconda θα έχουν οκτώ CPU πυρήνες που θα στοχεύουν τα 3.5GHz. Το Anaconda θα έχει λίγο υψηλότερη απόδοση ανά πυρήνα. Ομοίως μπορεί η διαφορά στον αριθμό των πυρήνων και των GHz να μην μοιάζει εντυπωσιακή σε σχέση με την τωρινή γενιά, αλλά βελτιώσεις στο caching, η νέα αρχιτεκτονική και άλλα optimizations θα έχουν ως αποτέλεσμα το Anaconda να έχει τέσσερις με πέντε φορές καλύτερη απόδοση από το Xbox One X.

Περνώντας στη μνήμη RAM, το Anaconda θα έχει 13GB για τα παιχνίδια και 3GB για το λειτουργικό σύστημα, από το σύνολο των 16GB. Συγκριτικά, το Xbox One X προσέφερε μόλις 9GB για τα παιχνίδια.

Η Microsoft αφιερώνει πολλούς πόρους και για την ανάπτυξη ενός custom NVMe SSD που θα χαρίζει δραματικά μειωμένα loading times. Η εταιρία ετοιμάζει και μια τεχνολογία εξάλειψης των installs, καθώς θα μπορείτε να παίξετε τα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού από το Project XCloud με streaming, μέχρι να ολοκληρωθεί η τοπική εγκατάσταση.

Τα Lockhart και Anaconda θα είναι πλήρως backward compatible με όλα τα παιχνίδια που υποστηρίζει το Xbox One. Όπως και το Xbox One X, τα παιχνίδια με ξεκλείδωτο framerate και dynamic resolution θα έχουν αυτόματα καλύτερη απόδοση στις νέες κονσόλες, χωρίς να χρειάζονται καμία ενημέρωση, ενώ και τα loading times τους θα είναι αστραπιαία χάρη στον SSD.

Φυσικά, η Microsoft για την ώρα δεν έχει προβεί σε κάποια επίσημη ανακοίνωση όσον αφορά τα τελικά specs των κονσολών επόμενης γενιάς, ενώ δεν γνωρίζουμε με βεβαιότητα αν τελικά οι κονσόλες θα είναι δύο. Η εταιρία αναμένεται να ανοίξει τα χαρτιά της μέσα στο 2020.

3 comment(s)

End of content

No more pages to load