Η Treyarch προέβη σε μια περίεργη κίνηση, αφού αφαίρεσε το split-screen από το Blackout mode του Call of Duty: Black Ops 4 πριν μερικές ημέρες χωρίς να ενημερώσει κανέναν. Μόλις το ανακάλυψαν, οι παίκτες εξέφρασαν τα παράπονά τους στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο subreddit του παιχνιδιού.
Η ομάδα ανάπτυξης απάντησε στο Reddit, διευκρινίζοντας πως “απενεργοποίησε προσωρινά το split-screen για να εξετάσει μερικά γνωστά προβλήματα”. Η ομάδα υποσχέθηκε πως θα αποκαλύψει περισσότερα μόλις ολοκληρώσει την έρευνά της.
Για την ώρα δεν υπάρχει κάποια πληροφορία σχετικά με το αν και το πότε θα επιστρέψει το split-screen στο Blackout mode.
Must Read
Halo: Campaign Evolved - Το split-screen co-op στο PS5 ζητά δύο συνδρομές PS Plus
Τα Black Ops και Black Ops 2 επιστρέφουν στο PlayStation τον Ιούλιο
Ανακοινώθηκε το Black Ops Royale – Δωρεάν για όλους τους παίκτες!