Blair Witch: Το Firewatch ήταν πηγή έμπνευσης για το παιχνίδι 

Ο developer του horror τίτλου αποκαλύπτει

Blair Witch: Το Firewatch ήταν πηγή έμπνευσης για το παιχνίδι

Το Blair Witch ήταν ένα από τα παιχνίδια που ενθουσίασε το κοινό που λατεύει το horror είδος και που παρακολούθησε τη συνέντευξη Τύπου της Microsoft στη φετινή E3 2019. Το παιχνίδι είναι βασισμένο στην κλασική ταινία τρόμου The Blair Witch Project και αποτελεί το επόμενο βήμα της Bloober Team, ενα στούντιο γνωστό για τα επίσης παιχνίδια τρόμου Observer και τη σειρά Layers of Fear. Ωστόσο, βασική πηγή έμπνευσης δεν ήταν όπως θα περίμενε κανείς κάποιο άλλο παιχνίδι τρόμου.

Μιλώντας στο Eurogamer, η συγγραφέας του παιχνιδιού Basia Kciuk προέβη σε μια αναπάντεχη δήλωση.

Κάθε παιχνίδι που περιέχει περπάτημα στο δάσος σίγουρα θα μπορούσε να αποτελέσει πηγή έμπνευσης. Ωστόσο, δεν υπάρχουν αρκετά παιχνίδια εκεί έξω με αυτό το χαρακτηριστικό. Προφανές παράδειγμα θα μπορούσε να είναι το Slender Man. Όμως ενώ ήταν καλό παιχνίδι, ήταν δύσκολο να αντλήσουμε έμπνευση από αυτό. Εκείνο όμως που μας άρεσε και πραγματικά μας πάτησε τα κουμπιά, παρόλο που δεν είναι horror game, ήταν το Firewatch. Το στοιχείο της μοναξιάς στο δάσος -τεχνικά μόνος είσαι παρότι μιλάς με ένα άλλο άτομο στον ασύρματο-  ήταν αρκετά έντονο. Ήταν ακριβώς αυτό το μυστήριο που αποπνέει. Ο άψογος αυτός μηχανισμός στο πως η ιστορία κλιμακώνεται και ξεδιπλώνει, ήταν κάτι που μελετήσαμε αρκετά. Φυσικά μελετήσαμε και παιχνίδια όπως τα Silent Hill και το Outlast. Ειδικά στο Outlast μας άρεσε πάρα πολύ το αίσθημα του τρόμου με την βιντεοκάμερα και θέλουμε να το πετύχουμε στον ίδιο βαθμό και στο Blair Witch.

Το Blair Witch κυκλοφορεί στις 30 Αυγούστου για PC και Xbox One.

0 comment(s)

End of content

No more pages to load