Monster Hunter: World | Έρχεται νέο σύστημα για dynamic δυσκολία 

Με τον ερχομό του Iceborne expansion

Monster Hunter: World | Έρχεται νέο σύστημα για dynamic δυσκολία

Με την άφιξη του Monster Hunter World: Iceborne να βρίσκεται στον ορίζοντα μάθαμε μερικά νέα χαρακτηριστικά που θα κάνουν σύντομα την εμφάνισή τους στο πόνημα της Capcom. Συγκεκριμένα, μέσα από το ειδικό panel του παιχνιδιού στην E3 2019, οι developers παρουσίασαν το dynamic σύστημα μάχης.

Όπως θα γνωρίζετε αν έχετε ασχοληθεί με τον τίτλο, το σύστημα της δυσκολίας χωρίζεται σε δύο μέρη, αν παίζετε διπλό co-op με άλλον παίκτη οι ζωές των εχθρών και των bosses διπλασιάζονται, ενώ αν είστε solo οι ζωές είναι σε κανονικά επίπεδα. Παρ' όλ' αυτά, αν θέλετε να παίξετε με περισσότερους από δύο παίκτες, οι ζωές των εχθρών δεν αυξάνονται και έτσι είναι πιο εύκολο να σκοτώσετε bosses με τέσσερις παίκτες.

Ωστόσο, σε όλο αυτό υπάρχει ένα πρόβλημα που όπως φαίνεται θα λυθεί με τον ερχομό της dynamic δυσκολίας, αν παραδείγματος χάρη παίζετε co-op με άλλον έναν και εκείνος αποσυνδεθεί, θα πρέπει να εξολοθρεύσετε ένα τέρας που έχει διπλάσια ζωή, κάτι το οποίο είναι αρκετά άδικο και συνάμα δύσκολο.

Όπως όλα δείχνουν αυτό θα σταματήσει να υφίσταται, όπως επισημαίνει το IGN στο βασικό παιχνίδι αλλά και στο ερχόμενο expansion αυτό θα αλλάξει, συγκεκριμένα, με το νέο σύστημα αν κάποιος εγκαταλείψει μια αποστολή το παιχνίδι αυτόματα θα χαμηλώνει την δυσκολία στο κατάλληλο επίπεδο.

Το Monter Hunter World: Iceborne θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PlayStation 4 και Xbox One, ενώ στα PC θα έρθει τον χειμώνα.

0 comment(s)