Όπως σας είχαμε ενημερώσει, ο Reggie Fils-Aime ανακοίνωσε πρόσφατα πως θα συνταξιοδοτηθεί, αφήνοντας την ηγεσία της Nintendo of America στα χέρια του Doug Bowser. Σήμερα ήταν η τελευταία του μέρα στην προεδρία της εταιρίας και παραδόξως προέβη σε μια αναπάντεχη κίνηση. Συγκεκριμένα, ο λατρεμένος από την κοινότητα Reggie άνοιξε λογαριασμό στο Twitter. Μέσα σε λίγα λεπτά κατάφερε να συγκεντρώσει δεκάδες χιλιάδες followers.
Παρακάτω θα βρείτε το πρώτο του Tweet, μέσα από το οποίο χαιρετά την κοινότητα του Twitter.
Hi Twitter community. pic.twitter.com/1XUreHxM5W
— Reggie Fils-Aime (@Reggie) April 15, 2019
Φυσικά οι απαντήσεις από τους gamers στο tweet του ήταν ξεκαρδιστικές και μπορείτε να τις δείτε πατώντας εδώ.
Must Read
SIDE QUEST | Το Ocarina of Time και τα "αδύνατα" remakes
Zelda: Ocarina of Time - Η Nintendo ίσως αποκάλυψε κατά λάθος νέες λεπτομέρειες για το παιχνίδι
Σφραγισμένο Super Mario Bros. πουλήθηκε για αδιανόητο ποσό!