Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Όταν το Spider-Man συνάντησε το Mortal Kombat

Πως θα ήταν το παιχνίδι της Insomniac στα χέρια της NetherRealm Studios;

Δημήτρης Σαλαμάρας
Δημήτρης Σαλαμάρας

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Όταν το Spider-Man συνάντησε το Mortal Kombat

Τα Mortal Kombat παιχνίδια είναι αρκετά διάσημα στο fighting genre και ξεχωρίζουν για τους μοναδικούς τους χαρακτήρες, τους ξεχωριστούς τους μηχανισμούς και φυσικά, την "ωμή βία" που διαθέτουν. Πως θα ήταν όμως το Spider-Man της Insomniac Games στα χέρια της NetherRealm Studios, της ομάδας που είναι υπεύθυνη για την δημιουργία των Mortal Kombat παιχνιδιών; Την δική του απάντηση έρχεται να δώσει ο ίδιος ο Ed Boon, ο δημιουργός της Mortal Kombat σειράς, ο οποίος σε δημοσίευση του στο Twitter μας έδειξε πως θα ήταν ο Spider-Man αν έπαιρνε μερικά Mortal Kombat στοιχεία.

Το μικρό κλιπ που θα βρείτε παρακάτω δεν είναι από κάποια αρχικά στάδια ανάπτυξης του Spider-Man, απλά έχει γίνει προσεκτικό edit και έχουν προστεθεί οι X-Ray κινήσεις του Mortal Kombat.

Advertisement

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.