Ετοιμαστείτε! To Sekiro θα είναι δυσκολότερο από τα Dark Souls 

Prepare to Die!

Ετοιμαστείτε! To Sekiro θα είναι δυσκολότερο από τα Dark Souls

Αν πιστεύατε πως η δυσκολία του Bloodborne και των τριών Dark Souls ήταν ήδη φρικαλέα, τότε αφήστε από τώρα χρήματα στην άκρη για την αγορά δεύτερου εφεδρικού χειριστηρίου. Το Sekiro: Shadows Die Twice, είναι το νέο πόνημα της FromSoftware, το οποίο επιμελείται ο εξαιρετικά ταλαντούχος δημιουργός Hidetaka Miyazaki. Το παιχνίδι αποκαλύφθηκε πλήρως στην E3 2018 και μάθαμε μεταξύ άλλων πως θα έχει έναν μηχανισμό αναγέννησης. Στο άκουσμα αυτής της πληροφορίας πολλοί φοβήθηκαν πως ο τίτλος θα είναι ευκολότερος από ότι μας έχει συνηθίσει η ομάδα.

Ο Miyazaki όχι απλώς διέψευσε τους επιφυλακτικούς, αλλά μάλιστα ήρθε να επισημάνει πως το Sekiro θα είναι ακόμη δυσκολότερο από τα Dark Souls και το Bloodborne. Συγκεκριμένα, δήλωσε:

Ο τίτλος πιθανώς είναι ακόμη πιο απαιτητικός από τα προηγούμενα παιχνίδια της From. Πιστεύουμε ότι το επίπεδο της απόλαυσης θα διαφέρει πραγματικά και θα είναι πολύ ευρύ από παίκτη σε παίκτη.

Εάν είστε αυτός ο παίκτης που θέλει να πάρει το χρόνο του, να βάλει τα πράγματα σε σειρά με προσοχή, να μάθει τις αδυναμίες και την τοποθέτηση των εχθρών και να παρατηρήσει τα πάντα, θα περάσετε υπέροχα. Είναι αυτή η αίσθηση της ανακάλυψης καθώς εξερευνάτε τους τρισδιάστατους χάρτες - θα βρείτε κάτι, ίσως ένα νέο προσθετικό εργαλείο που σας κάνει να σκεφτείτε: “Γιατί δεν το χρησιμοποιώ ενάντια σε αυτόν τον εχθρό;” Όταν αυτό κάνει σας ‘κλικ’ και όταν λειτουργεί, θα δίνει μια αίσθηση ικανοποίησης για αυτόν τον παίκτη.

Ενώ ο άλλος παίκτης που απλά θέλει να βιαστεί, να παλέψει katana-με-katana και αρέσκεται στο λεπίδα-με-λεπίδα, στο χτύπημα-με-χτύπημα gameplay, θα αισθανθεί την ένταση. Πρόκειται να πάρουν εκείνη την πραγματικά υψηλού επιπέδου πρόκληση που είναι πιθανώς ακόμα μεγαλύτερη από αυτή των προηγούμενων παιχνιδιών της From. Πιστεύουμε λοιπόν ότι όλοι θα μπορούν να έχουν κάτι που τους ταιριάζει.

Το Sekiro: Shadows Die Twice αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2019 και βρίσκεται υπό ανάπτυξη για τα PS4, Xbox One και PC.

11 comment(s)