PUBG: Διορθώνεται το lag στα PC και Xbox One 

Διαθέσιμη νέα ενημέρωση και για τις δύο πλατφόρμες

PUBG: Διορθώνεται το lag στα PC και Xbox One

Το multiplayer φαινόμενο του 2017, PlayerUnknown's Battlegrounds, έχει κυκλοφορήσει κανονικά πλέον στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ενώ πρόσφατα έφτασε και σε early access μορφή στο Xbox One. Μετά την διάθεση της έκδοσης 1.0 στο PC, όμως, πολλοί παίκτες παρατήρησαν πως το παιχνίδι υποφέρει από lag και από μικρές ‘τηλεμεταφορές’ των χαρακτήρων. Η ομάδα ανάπτυξης έκανε πλέον διαθέσιμο ένα νέο patch που έχει ως στόχο να επιλύσει αυτά τα προβλήματα.

Η ενημέρωση είναι διαθέσιμη τόσο για τα PC, όσο και για το Xbox One, στο οποίο αξίζει να σημειωθεί πως πλέον προστέθηκε η δυνατότητα να παίξετε σε squad ενός, δύο ή τριών ατόμων χωρίς να γίνεται matchmaking για να συμπληρωθεί η τετράδα. Παρακάτω ακολουθεί το changelog για το patch των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

World

  • Changed the map selection ratio to be equal for Erangel and Miramar.

Replays

  • Adjusted replay system so that players can only view game replays from 3 minutes after death.
    • This is to prevent sharing opponent’s positions to surviving teammates immediately after death.

Bug Fixes

  • Fixed the issue where some buildings and objects were not marked on the Miramar world map.
  • Reduced occurrences of the issue where replays occasionally crashed back to the lobby screen.
    • On restarting a replay, it will continue where last viewed.
  • Fixed the issue where the beginning of the Death Cam and replay was missing.
  • Fixed the issue where players couldn’t earn BP.
    • We will update with a compensation plan soon.
  • Fixed the issue where players could die unexpectedly from fall damage.
  • Fixed the issue where bullets couldn’t penetrate particular fences from both sides.

7 σχολιο(α)