EA: Το κλείσιμο της Visceral Games ήταν μία δύσκολη οικονομική απόφαση 

"Γιατί τα linear παιχνίδια δεν αρέσουν στους παίκτες του σήμερα"

EA: Το κλείσιμο της Visceral Games ήταν μία δύσκολη οικονομική απόφαση

Μετά την δυσάρεστη είδηση πως η EA έκλεισε την Visceral Games, μία ταλαντούχα ομάδα προγραμματιστών που μας έφερε το Dead Space franchise, η εταιρία βρίσκεται στο στόχαστρο συνεχώς από τους gamers για τις τακτικές της. Σε μία παρουσίαση για επενδυτές στο Scottsdale στην Arizona, o επικεφαλής του οικονομικού τμήματος, Blake Jorgensen, προσπάθησε να εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο η εταιρία αποφάσισε να κλείσει την Visceral Games.

Ο Jorgensen ανέφερε πως η ομάδα είχε μικρύνει αρκετά τα τελευταία πέντε με έξι χρόνια περίπου στους 80 προγραμματιστές. Στην συνέχεια το στούντιο έφτιαχνε ένα παιχνίδι που "πήγαινε πραγματικά το gameplay στο επόμενο επίπεδο", αλλά η EA συνέχιζε να το αξιολογεί και αυτό συνέχιζε να μοιάζει "όλο και πιο linear", που δεν αρέσει στους ανθρώπους τώρα όπως άρεσε πέντε με δέκα χρόνια πριν. Παρόλο που οινομικός υπολογισμός δεν είναι ποτέ εύκολος, η εκδότρια εταιρία κατέληξε στο συμπέρασμα πως δεν θα ήταν σε θέση να αποκαταστήσει το κόστος δημιουργίας του παιχνιδιού και έτσι πήραν την σκληρή απόφαση να κλείσουν το στούντιο.

Στην συνέχεια, ο Jorgensen πρόσθεσε πως η εταιρία θα προσπαθήσει να δει τι ακριβώς μπορεί να κάνει με τα τμήματα του μη ολοκληρωμένου παιχνιδιού της Visceral, ενώ τέλος, έκλεισε λέγοντας πως ένα μεγάλο μέρος των προγραμματιστών απορροφήθηκαν από άλλα τμήματα σε άλλα παιχνίδια της EA.

10 comment(s)