Ο director του God of War υπερασπίζεται τα single-player παιχνίδια
Μετά την θλιβερή είδηση πως η EA αποφάσισε να κλείσει την Visceral Games, την ταλαντούχα ομάδα ανάπτυξης που μας έφερε παιχνίδια όπως τα Dead Space και Battlefield Hardline, ένας "χαμός" επικράτησε στο διαδίκτυο με διαφορετικές αντιδράσεις από όλες τις πλευρές. Αυτό, συνέβη διότι η εκδότρια εταιρία αποφάσισε να ακολουθήσει το μοντέλο "games as a service" και να αφήσει στην άκρη τα πιο γραμμικά single-player παιχνίδια. Επίσημη θέση έρχεται να πάρει ο director του νέου God of War παιχνιδιού, ο οποίος εξέφρασε δημόσια στο Twitter την λύπη του για την όλη κατάσταση και πως ο ίδιος τρέφει τρομερή αγάπη στις single-player εμπειρίες.
Θολό, λοιπόν, φαίνεται να είναι το μέλλον της βιομηχανίας στον εν λόγω τομέα, καθώς τα single-player παιχνίδια αρχίζουν να μειώνονται και ταλαντούχες ομάδες όπως η Visceral να μένουν στην άκρη. Όπως και να έχει, θετικό το γεγονός πως υπάρχουν ακόμα δημιουργοί εκεί έξω που προσπαθούν καθημερινά να προσφέρουν αξέχαστες και μοναδικές gaming εμπειρίες.
I love linear single player games. Saddens me when the word linear is considered a bad thing. You can have agency in a linear story game.
— Cory Barlog (@corybarlog) October 18, 2017
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.