Read later
  • Written by 
  • Τα eSports ως κανονικό άθλημα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024;

    Τα eSports ως κανονικό άθλημα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024;

    Το εξετάζει η επίσημη επιτροπή

    Η ραγδαία ανάπτυξη και απήχηση των eSports τα τελευταία χρόνια είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός, με τουρνουά δημοφιλών βιντεοπαιχνιδιών, όπως τα League of Legends και Dota 2, να γεμίζουν ολόκληρες αρένες. Τα “ψηφιακά αθλήματα” είναι πιθανό να σταθούν δίπλα στα υπόλοιπα αγωνίσματα των Ολυμπιακών Αγώνων. Συγκεκριμένα, η επίσημη επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, οι οποίοι θα διεξαχθούν στο Παρίσι, εξετάζει το ενδεχόμενο της προσθήκης των eSports στη λίστα των αθλημάτων που βραβεύονται με μετάλλια. Ο αντιπρόεδρος της επιτροπής, Tony Estanguet, μιλώντας στο Associated Press, επισήμανε πως έχουν προγραμματιστεί ομιλίες για να κατανοηθεί καλύτερα ποια είναι η διαδικασία τους και γιατί είναι τόσα πετυχημένα.

    Σχετικά με όσους αμφισβητούν το αν είναι ορθή απόφαση, η συμπερίληψη των eSports στους Ολυμπιακούς Αγώνες, δήλωσε:

    Πρέπει να το εξετάσουμε γιατί δεν μπορούμε να πούμε: "Δεν είμαστε εμείς. Δεν έχουν να καμία σχέση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες". Η νεολαία, ναι, ενδιαφέρεται για τα eSports και για αυτά τα πράγματα. Ας το δούμε. Ας τους συναντήσουμε. Ας προσπαθήσουμε να βρούμε μερικές γέφυρες.

    Αξίζει να σημειωθεί πως στους Ολυμπιακούς του 2016 στο Rio, τα eSports έκαναν την εμφάνισή τους υπό την μορφή επίδειξης, χωρίς δηλαδή να είναι αγώνισμα που επιβραβεύει τους νικητές με μετάλλια.

    Login to post comments
    Comments (59)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      KTI23
      KTI23 13/08/2017 19:58:36

      με μια ματια στα σχολια καταλαβα οτι ολα τα ανηλικα ειναι υπερ και μερικοι αν και ανηλικα εχουν λιγο μυαλο... Ε βεβαια,εαν δεν βαλουμε τα esports στους ολυμπιακους που θελoυν τοσο κοπο και ιδρωτα να κουνας τα δαχτυλα σου τι θα βαλουμε????ΛΟΓΙΚΕΥΤΕΙΤΕ λιγο,ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ... Τα esports με τα sports ειναι 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...



      Εξαίροντας το ύφος, αναρωτιέμαι για ποιο λόγο σχολιάζεις σε μια tech και εν μέρει gaming ιστοσελίδα εάν διαθέτεις την άποψη ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι "πάτημα" κουμπιων και μόνο.

      Προφανώς και προτάθηκε το συγκεκριμένο κατά την άποψη μου για παραπάνω κέρδος στην επιτροπή και δεν ταιριάζει με το ύφος των ολυμπιακών αθλημάτων. Είναι διαγωνισμός στα πλαίσια του αθλητισμού όπου η προσπάθεια του κάθε αθλητή περιλαμβάνει ψυχική και σωματική καταπόνηση η οποία απορρέει από την πνευματική ευημερία και την κατάλληλη προετοιμασία . Οι αθλητές επιλέγουν αυτό τον τρόπο ζωής κατά βούληση και αναλόγως οι παικτες των e sports περνουν από μια ανάλογη διαδικασία όπου μάλιστα σε συγκεκριμένες χώρες είναι ιδιαίτερα απαιτητική (πχ Νότια Κορέα). Υπάρχουν και αντίστοιχα video series που μπορεί κανείς να πάρει μια γεύση . Ωστόσο διαφέρουν σημαντικά στις αρχές που διέπουν τα ολυμπιακά αθλήματα και θα ήταν πιο σωστό να συγκριθούν με κάτι σαν το σκάκι όπως ανέφεραν κάποια παιδιά .

      Θα μπορούσε να γίνεται ίσως ένα ετήσιο συγκεντρωτικό event η ανα δύο χρόνια που να περιλαμβάνει όλα τα επιμέρους παιχνίδια και να εδραιωθεί παγκοσμίως . Από την άλλη βέβαια δεν αποκλείω να το δούμε τελικά και σε πλαίσιο ολυμπιακών αθλημάτων αν και ακόμα μιλάμε απλά για μια πρόταση και όχι για κάποιο εγχείρημα


      Το οτι πιστευω οτι τα βιντεοπαιχνιδια ειναι "πατημα" κουμπιων δεν σημαινει οτι δεν ασχολουμε και εγω στον ελευθερο χρονο μου...Και ναι ειναι μονο για να γεμιζεις τον ελευθερο χρονο σου.Γελαω με τα παιδακια που μπενουν στα παιχνιδια και βριζουν με βλαστιμιες ,καρκινους και μανες για ενα πραγμα που οταν σηκωθεις απο την καρεκλα δεν σου εχει δωσει απολυτως τιποτα,αλλα στο τελος με την συμπεριφορα τους και την ψυχολογια που εχουν εκεινη την στιγμη το κανουν να τους παιρνει.Εαν το παρεις αντικειμενικα και ρεαλιστικα ,ελα τωρα μην κοροϊδευομαστε...στην Ελλαδα μενεις ,το να το παρεις ΅σαν επαγγελματικα και να ζεις απο αυτο δεν ειναι ουτε 1 στο εκατομμυριο.
      Τωρα σχετικα με το "ολυμπιακο" θεμα.Τα sports kai τα e-sports εχουν διαφορετικη ονομασια για να μπορεις να τα διαχωριζεις.Δεν μπορεις να μου βαλεις τα e-sports μεσα σε μια διοργανωση που υπαρχει απο τα αρχαια χρονια και ασχολειται καθαρα με sports,μονο και μονο γιατι εχουν τηλεθεαση games σαν το LOL και το Dota .Ας κανουν οτι θελουν και ας το ονομασουν αυτο που θα κανουν οπως θελουν αλλα εκτος απο τους ολυμπιακους...



      Οπως το βλεπει κανεις. Προκειται για διαφορετικες αντιληψεις και τι οριζει ο καθενας σπαταλη και ελευθερο χρονο. Επισης αλλο ο εθισμος και αλλο η συνειδητη επιλογη. Μιλαμε γενικως και οχι για τα ελληνικα δεδομενα που παρολα'υτα διαθετει μια σκηνη σε καποια απο αυτα τα παιχνιδια.

      Νομιζω οτι εκανα ξεκαθαρη τη διαφοροποιηση στο προηγουμενο ποστ. Δεν θεωρω οτι δικαιολογεις επαρκως περα απο την παλαιοτητα του θεσμου,ο οποιος εξαλλου ξεκινησε ως εορτασμος και ψυχαγωγια των πολιτων(και με θρησκευτικο χαρακτηρα). Οποτε πολυ απλα προστιθονταν αθληματα γιατι υπηρχε ζητηση και θεαση.
      Το πινγκ πονγκ για παραδειγμα ειναι ενα ολυμπιακο αθλημα το οποιο δεν υπαρχει απο την αρχη της διοργανωσης και αυτο γιατι απλα προσαρμοστηκε στην εποχη.
      Το συμπερασμα που καταληγεις ειναι ιδιο αλλα με διαφορετικη προσεγγιση
    • Comment Link
      Xrhstos G
      Xrhstos G 13/08/2017 19:04:27

      Οι Ολυμπιακοί εξελίσσονται και "μοντερνοποιούνται" συνεχώς, από τα πολεμικά αθλήματα της αρχαίας Ελλάδας (στίβος, ακόντιο, δίσκος, πάλη) έχουμε φτάσει στο σήμερα.
      Γιατί όχι και eSports λοιπόν;


      και εμενα με βρισκει συμφωνο αυτη η αποψη....απλα για να μην προκληθουν παρεξηγησεις τα esports θα πρεπει να εχουν ξεχωριστο "χωρο" στους ολυμπιακους απο τα κλασσικα αθληματα....για προφανεις λογους....


      Και??? Τι θες να μου πεις με αυτα??????Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι τα ατομα σκοτωσαν και πατησαν κατω την κοινονικοτητα τους και εκαναν απο μονοι τους την αποδοχη της αντικοινονικοτητας.Αυτο που βλεπεις εκει απο μονος σου επρεπε να καταλαβεις οτι ειναι αποτελεσμα το χρονου που εχουν σπαταλασει...Και εσυ εαν κλειστεις μεσα για ενα χρονο και εχεις στο μυαλο σου μονο αυτο και τιποτα αλλο ,ετσι θα κανεις ,αν οχι στον ιδιο βαθμο ,πανω κατω παρομοιο... Που βλεπεις το περιεργο????Και εγω σου λεω οτι φτανεις σε αυτον τον βαθμο και το επιπεδο... σηκωνεσαι απο την καρεκλα και σε ρωταω εγω τωρα...ΤΙ εχεις καταφερει στην πραγματικη ζωη... που ειναι εκει εξω, εξω απο την πορτα σου.Ενα τιποτα ειναι η απαντηση.Και εαν καταλαβες απο αυτο που διαβασες ειναι οτι τα e-sports τα εχουν γραμμενα στα @@ τους...λεφτα θελουν να βγαλουν και τιποτα αλλο.
    • Comment Link
      Xrhstos G
      Xrhstos G 13/08/2017 18:50:09

      με μια ματια στα σχολια καταλαβα οτι ολα τα ανηλικα ειναι υπερ και μερικοι αν και ανηλικα εχουν λιγο μυαλο... Ε βεβαια,εαν δεν βαλουμε τα esports στους ολυμπιακους που θελoυν τοσο κοπο και ιδρωτα να κουνας τα δαχτυλα σου τι θα βαλουμε????ΛΟΓΙΚΕΥΤΕΙΤΕ λιγο,ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ... Τα esports με τα sports ειναι 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...



      Εξαίροντας το ύφος, αναρωτιέμαι για ποιο λόγο σχολιάζεις σε μια tech και εν μέρει gaming ιστοσελίδα εάν διαθέτεις την άποψη ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι "πάτημα" κουμπιων και μόνο.

      Προφανώς και προτάθηκε το συγκεκριμένο κατά την άποψη μου για παραπάνω κέρδος στην επιτροπή και δεν ταιριάζει με το ύφος των ολυμπιακών αθλημάτων. Είναι διαγωνισμός στα πλαίσια του αθλητισμού όπου η προσπάθεια του κάθε αθλητή περιλαμβάνει ψυχική και σωματική καταπόνηση η οποία απορρέει από την πνευματική ευημερία και την κατάλληλη προετοιμασία . Οι αθλητές επιλέγουν αυτό τον τρόπο ζωής κατά βούληση και αναλόγως οι παικτες των e sports περνουν από μια ανάλογη διαδικασία όπου μάλιστα σε συγκεκριμένες χώρες είναι ιδιαίτερα απαιτητική (πχ Νότια Κορέα). Υπάρχουν και αντίστοιχα video series που μπορεί κανείς να πάρει μια γεύση . Ωστόσο διαφέρουν σημαντικά στις αρχές που διέπουν τα ολυμπιακά αθλήματα και θα ήταν πιο σωστό να συγκριθούν με κάτι σαν το σκάκι όπως ανέφεραν κάποια παιδιά .

      Θα μπορούσε να γίνεται ίσως ένα ετήσιο συγκεντρωτικό event η ανα δύο χρόνια που να περιλαμβάνει όλα τα επιμέρους παιχνίδια και να εδραιωθεί παγκοσμίως . Από την άλλη βέβαια δεν αποκλείω να το δούμε τελικά και σε πλαίσιο ολυμπιακών αθλημάτων αν και ακόμα μιλάμε απλά για μια πρόταση και όχι για κάποιο εγχείρημα


      Το οτι πιστευω οτι τα βιντεοπαιχνιδια ειναι "πατημα" κουμπιων δεν σημαινει οτι δεν ασχολουμε και εγω στον ελευθερο χρονο μου...Και ναι ειναι μονο για να γεμιζεις τον ελευθερο χρονο σου.Γελαω με τα παιδακια που μπενουν στα παιχνιδια και βριζουν με βλαστιμιες ,καρκινους και μανες για ενα πραγμα που οταν σηκωθεις απο την καρεκλα δεν σου εχει δωσει απολυτως τιποτα,αλλα στο τελος με την συμπεριφορα τους και την ψυχολογια που εχουν εκεινη την στιγμη το κανουν να τους παιρνει.Εαν το παρεις αντικειμενικα και ρεαλιστικα ,ελα τωρα μην κοροϊδευομαστε...στην Ελλαδα μενεις ,το να το παρεις ΅σαν επαγγελματικα και να ζεις απο αυτο δεν ειναι ουτε 1 στο εκατομμυριο.
      Τωρα σχετικα με το "ολυμπιακο" θεμα.Τα sports kai τα e-sports εχουν διαφορετικη ονομασια για να μπορεις να τα διαχωριζεις.Δεν μπορεις να μου βαλεις τα e-sports μεσα σε μια διοργανωση που υπαρχει απο τα αρχαια χρονια και ασχολειται καθαρα με sports,μονο και μονο γιατι εχουν τηλεθεαση games σαν το LOL και το Dota .Ας κανουν οτι θελουν και ας το ονομασουν αυτο που θα κανουν οπως θελουν αλλα εκτος απο τους ολυμπιακους...
    • Comment Link
      KTI23
      KTI23 12/08/2017 10:01:40

      με μια ματια στα σχολια καταλαβα οτι ολα τα ανηλικα ειναι υπερ και μερικοι αν και ανηλικα εχουν λιγο μυαλο... Ε βεβαια,εαν δεν βαλουμε τα esports στους ολυμπιακους που θελoυν τοσο κοπο και ιδρωτα να κουνας τα δαχτυλα σου τι θα βαλουμε????ΛΟΓΙΚΕΥΤΕΙΤΕ λιγο,ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ... Τα esports με τα sports ειναι 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...



      Εξαίροντας το ύφος, αναρωτιέμαι για ποιο λόγο σχολιάζεις σε μια tech και εν μέρει gaming ιστοσελίδα εάν διαθέτεις την άποψη ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι "πάτημα" κουμπιων και μόνο.

      Προφανώς και προτάθηκε το συγκεκριμένο κατά την άποψη μου για παραπάνω κέρδος στην επιτροπή και δεν ταιριάζει με το ύφος των ολυμπιακών αθλημάτων. Είναι διαγωνισμός στα πλαίσια του αθλητισμού όπου η προσπάθεια του κάθε αθλητή περιλαμβάνει ψυχική και σωματική καταπόνηση η οποία απορρέει από την πνευματική ευημερία και την κατάλληλη προετοιμασία . Οι αθλητές επιλέγουν αυτό τον τρόπο ζωής κατά βούληση και αναλόγως οι παικτες των e sports περνουν από μια ανάλογη διαδικασία όπου μάλιστα σε συγκεκριμένες χώρες είναι ιδιαίτερα απαιτητική (πχ Νότια Κορέα). Υπάρχουν και αντίστοιχα video series που μπορεί κανείς να πάρει μια γεύση . Ωστόσο διαφέρουν σημαντικά στις αρχές που διέπουν τα ολυμπιακά αθλήματα και θα ήταν πιο σωστό να συγκριθούν με κάτι σαν το σκάκι όπως ανέφεραν κάποια παιδιά .

      Θα μπορούσε να γίνεται ίσως ένα ετήσιο συγκεντρωτικό event η ανα δύο χρόνια που να περιλαμβάνει όλα τα επιμέρους παιχνίδια και να εδραιωθεί παγκοσμίως . Από την άλλη βέβαια δεν αποκλείω να το δούμε τελικά και σε πλαίσιο ολυμπιακών αθλημάτων αν και ακόμα μιλάμε απλά για μια πρόταση και όχι για κάποιο εγχείρημα
    • Comment Link
      5-0
      5-0 12/08/2017 09:46:14

      Οι Ολυμπιακοί εξελίσσονται και "μοντερνοποιούνται" συνεχώς, από τα πολεμικά αθλήματα της αρχαίας Ελλάδας (στίβος, ακόντιο, δίσκος, πάλη) έχουμε φτάσει στο σήμερα.
      Γιατί όχι και eSports λοιπόν;


      και εμενα με βρισκει συμφωνο αυτη η αποψη....απλα για να μην προκληθουν παρεξηγησεις τα esports θα πρεπει να εχουν ξεχωριστο "χωρο" στους ολυμπιακους απο τα κλασσικα αθληματα....για προφανεις λογους....
    • Comment Link
      bubblefish
      bubblefish 12/08/2017 02:45:42

      με μια ματια στα σχολια καταλαβα οτι ολα τα ανηλικα ειναι υπερ και μερικοι αν και ανηλικα εχουν λιγο μυαλο... Ε βεβαια,εαν δεν βαλουμε τα esports στους ολυμπιακους που θελoυν τοσο κοπο και ιδρωτα να κουνας τα δαχτυλα σου τι θα βαλουμε????ΛΟΓΙΚΕΥΤΕΙΤΕ λιγο,ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ... Τα esports με τα sports ειναι 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...



      https://youtu.be/YbpCLqryN-Q
      https://youtu.be/WHcl6Cs1FAM

      Έλα μωρέ απλά τα δάχτυλά τους κουνάνε λίγο που είναι το δύσκολο;
      Ευτυχώς που έχουμε κάτι ενήλικες σαν και εσένα που τα ξέρουν όλα να μας βάλουν λίγο μυαλό.
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 11/08/2017 23:38:07
      Ελληνικο καφενειο παλι το κανατε το θεμα...ειναι γελοιο να συγκρινεται τα ολυμπιακα αθληματα με το LOL.. ειναι διαφορετικα πραγματα πως να το κανουμε δηλαδη? μπορουν να φτιαξουν ανετα τον δικο τους χωρο και να το ονομασουν οπως γουσταρουν αλλα οχι να μπει σαν αθλημα, σοβαρευτειτε λιγο... το οτι το ανεφερε η ολοιμπιακη επιτροπη το εκανε καθαρα για εμπορικο σκοπο....ολα για τα λεφτα γινονται..οτι ναναι αρκει να γεμισουν οι τσεπες τους...
    • Comment Link
      Xrhstos G
      Xrhstos G 11/08/2017 22:48:53

      Ελληνες που οι αντιδρασεις σας θυμιζουν αντιδρασεις 50-60χρονων οταν προκεται καποιος Αλβανος ή διαφορετικου χρωματος μαθητης να κρατησει τη σημαια. Δεν απευθυνομαι σε ολους απο κατω, παρα στους λιγους (χοντρα καμμενα τυπακια με monster απ τα νετ καφε που προωθουν τον καρκινο κλπ κλπ). Καταρχας γιατι ειστε μελη των UH με τετοιες αποψεις?
      Δευτερον θεωρειτε πως οι πρωταθλητες στο LoL κτλ δε κανουν θυσιες? Η θεωρειτε πως ο kostakisg13 ειναι το ιδιο πραγμα με καποιον σαν τον Faker? Αν ειναι τοσο ευκολο καντε το κι εσεις.
      Δε μιλαω για το αν πρεπει να μπουν στους Ολυμπιακους ή οχι. Η ιδεα για e-olympics που προτεινε καποιος φιλος απο κατω ακουγεται ορθοτερη.
      Μιλαω απλα για τις ακραιες αντιδρασεις. Ελατε στα καλα σας, τι πραγματα ειναι αυτα?


      Νασε καλα ρε φιλε... γελασα και λιγο
    • Comment Link
      Xrhstos G
      Xrhstos G 11/08/2017 22:46:43
      με μια ματια στα σχολια καταλαβα οτι ολα τα ανηλικα ειναι υπερ και μερικοι αν και ανηλικα εχουν λιγο μυαλο... Ε βεβαια,εαν δεν βαλουμε τα esports στους ολυμπιακους που θελoυν τοσο κοπο και ιδρωτα να κουνας τα δαχτυλα σου τι θα βαλουμε????ΛΟΓΙΚΕΥΤΕΙΤΕ λιγο,ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ... Τα esports με τα sports ειναι 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
    • Comment Link
      njorar
      njorar 11/08/2017 19:43:07
      Οι Ολυμπιακοί εξελίσσονται και "μοντερνοποιούνται" συνεχώς, από τα πολεμικά αθλήματα της αρχαίας Ελλάδας (στίβος, ακόντιο, δίσκος, πάλη) έχουμε φτάσει στο σήμερα.
      Γιατί όχι και eSports λοιπόν;
    • Comment Link
      Dead3nD
      Dead3nD 11/08/2017 17:09:17
      Βγάλανε την πάλη εκτός μαζί και άλλα αθλήματα με 1000 χρόνια ιστορίας για να συζητάμε σήμερα να μπουν τα e sports στην Ολυμπιάδα.Ποσο πιο πάτο ρε φίλε?
    • Comment Link
      NikeFerrari
      NikeFerrari 11/08/2017 15:05:03
      Ας κάνουν διαφορετικούς αγώνες και να τους ονομάσουν κάτι αντίστοιχο.

      Δεν νομίζω πάντως να σηκώνει αμφισβήτηση για το τι ικανότητες και σε τι φόρμα πρέπει να βρίσκεται κάποιος που είναι πχ top παίχτης του Street Fighter 5, κτλ. Ικανότητες όπως συγκέντρωση, αντανακλαστικά, δεξιοτεχνία, επινόηση σωστής στρατηγικής και τακτικής επι τόπου και αναλόγως κατάστασης, κτλ.
    • Comment Link
      PisTolakos
      PisTolakos 11/08/2017 10:19:16
      Ωραία κίνηση κατά τη γνώμη μου από την επιτροπή. Μπορεί να μην είναι τα κλασσικά αγωνίσματα που έχουμε συνηθίσει τόσα χρόνια , αλλά είναι και αυτό μια μορφή ανταγωνισμού και οι ομάδες προπονούνται για χρόνια. Μακάρι να δούμε τον κλασσικό αθλητισμό να συνυπάρχει με τα esports...!!
    • Comment Link
      FoNiKh PiKLa
      FoNiKh PiKLa 11/08/2017 07:43:58

      Ας πω και εγώ την άποψη μου για το θέμα! Πιστεύω ότι τα e-sports δεν πρέπει να γίνουν Ολυμπιακά αθλήματα γοατί δεν είναι αθλήματα! Άλλο τα sports και άλλο τα e-sports. Πιστεύω η διαφορά γίνεται πιο εύκολα κατανοητή βλέποντας μια άλλη κατηγορία αγωνισμάτων που είναι χρόνια στον χώρο και έχει το δικό της κοινό και αυτή δεν είναι άλλη από τα MOTO-SPORTS!!! Αλήθεια γιατί να μην έχουν μία τέτοια αντιμετώπιση τα e-sports;;; Ποιός θέλει να δει τα e-sports στους Ολυμπιακούς αγώνες; Γιατί να μην γίνει μια δικιά του κατηγορία όλο αυτό; Να είναι ανεξάρτητη οικονομικά και με δικούς της χορηγούς! Μια κατηγορία που δεν θα είναι και υποχρεωμένη να περιμένει κάθε 4 χρόνια για τους ολυμπιακούς μιας και κακά τα ψέματα δεν χρειάζεται τέτοια προετοινασία ένα e-sport! Αυτά είχα να πω εγώ. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον να δει το θέμα από άλλη οπτική και αν συμφωνεί να την υιοθετήσει μιας και πιστεύω ότι υπάρχει πολύ βαβούρα και κόμπλεξ πάνω σε αυτό το θέμα χωρίς λόγο!


      Κοίτα. τα Moto-sports θέλουν πίστες τις οποίες για να βρείς και να είναι καλοσυντηρημένες πρέπει να πάς σε διαφορετικές χώρες. Στον ηλεκτρονικό αθλητισμό δεν χρειάζεται να ταξιδέψεις σε όλο τον κόσμο και μπορείς άνετα να ακολουθήσεις το σύστημα του Bracket. Να φτιάξεις ομίλους και μετά φάση Knockout. Να έχεις μεγάλο και μικρό τελικό και οι χώρες να προκρίνονται μέσω προκριματικών κανονικά όπως τα υπόλοιπα τα αθλήματα.



      Δεν διαφωνώ μαζί σου απλά θεωρώ ότι είναι άλλης κατηγορίας "αθλητές" αυτοί των e-sports και πιστεύω θα ήταν προτιμότερο να αντιμετοπιστούν σαν τα moto-sports αφού δεν είναι καθαρόαιμα αθλήματα (για αυτό ονομάστηκαν και e-sports και moto-sports αθλήματα )! Αυτό πιστεύω θα ήταν καλύτερο και για τα ίδια αλλά και για τους επαγγελματίες μιας και μια ανεξάρτητη διοργάνωση ανθίζει πιο εύκολα οικονομικά και τα χρηματικά έπαθλα τα καθορίζει η διοργάνωση και όχι η επιτροπή των ολυμπιακών! Για αυτό πιστεύω ότι πέτυχαν και τα moto-sports! Βλέπε έπαθλα σε αυτούς τους αθλητές και σε αυτούς των ολυμπιακών που παρακαλάνε χορηγούς για κάθε αγώνα τους!


      Επειδή τα e-sports λοιπόν έχουν ήδη χορηγούς δεν έχουν ανάγκη για περισσότερους. Άλλωστε και οι εταιρείες είναι κοντά σε αυτά ειδάλλως δεν θα είχαν τόση διαφήμηση (βλεπε msi). Πιστεύω θα είναι ένα κίνητρο και για εθνικές διακρίσεις για τους παίκτες.


      Ναι αλλά πλέον τις χορηγίες θα τις παίρνει η ολυμπιάδα που θα πει ότι αυτά τα χρήματα θα δεν θα είναι αποκλειστικά για την κατηγορία αλλά για πολλά άλλα αθλήματα και αυτό είναι εις βάρος της διοργάνωσης του e-sport και των παικτών που θα παίρνουν πολύ μικρότερα έπαθλα! Αν το ψάξεις τα κέρδοι των αθλητών από τους ολυμπιακούς απλά τους εξασφαλίζουν κάποιους αγώνες για υο μέλλον! Δεν βγάζουν όσα οι παίκτες του lol π.χ. σε καμία περίπτωση. Θέλω να καταλήξω στο ότι είναι πολύ πιο υγιείς οι διοργανώσεις των e-sports αγώνων και είναι καλύτερα και για τα ίδια να είναι ανεξάρτητα!
    • Comment Link
      WildCraken
      WildCraken 10/08/2017 19:34:32

      Ας πω και εγώ την άποψη μου για το θέμα! Πιστεύω ότι τα e-sports δεν πρέπει να γίνουν Ολυμπιακά αθλήματα γοατί δεν είναι αθλήματα! Άλλο τα sports και άλλο τα e-sports. Πιστεύω η διαφορά γίνεται πιο εύκολα κατανοητή βλέποντας μια άλλη κατηγορία αγωνισμάτων που είναι χρόνια στον χώρο και έχει το δικό της κοινό και αυτή δεν είναι άλλη από τα MOTO-SPORTS!!! Αλήθεια γιατί να μην έχουν μία τέτοια αντιμετώπιση τα e-sports;;; Ποιός θέλει να δει τα e-sports στους Ολυμπιακούς αγώνες; Γιατί να μην γίνει μια δικιά του κατηγορία όλο αυτό; Να είναι ανεξάρτητη οικονομικά και με δικούς της χορηγούς! Μια κατηγορία που δεν θα είναι και υποχρεωμένη να περιμένει κάθε 4 χρόνια για τους ολυμπιακούς μιας και κακά τα ψέματα δεν χρειάζεται τέτοια προετοινασία ένα e-sport! Αυτά είχα να πω εγώ. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον να δει το θέμα από άλλη οπτική και αν συμφωνεί να την υιοθετήσει μιας και πιστεύω ότι υπάρχει πολύ βαβούρα και κόμπλεξ πάνω σε αυτό το θέμα χωρίς λόγο!


      Κοίτα. τα Moto-sports θέλουν πίστες τις οποίες για να βρείς και να είναι καλοσυντηρημένες πρέπει να πάς σε διαφορετικές χώρες. Στον ηλεκτρονικό αθλητισμό δεν χρειάζεται να ταξιδέψεις σε όλο τον κόσμο και μπορείς άνετα να ακολουθήσεις το σύστημα του Bracket. Να φτιάξεις ομίλους και μετά φάση Knockout. Να έχεις μεγάλο και μικρό τελικό και οι χώρες να προκρίνονται μέσω προκριματικών κανονικά όπως τα υπόλοιπα τα αθλήματα.



      Δεν διαφωνώ μαζί σου απλά θεωρώ ότι είναι άλλης κατηγορίας "αθλητές" αυτοί των e-sports και πιστεύω θα ήταν προτιμότερο να αντιμετοπιστούν σαν τα moto-sports αφού δεν είναι καθαρόαιμα αθλήματα (για αυτό ονομάστηκαν και e-sports και moto-sports αθλήματα )! Αυτό πιστεύω θα ήταν καλύτερο και για τα ίδια αλλά και για τους επαγγελματίες μιας και μια ανεξάρτητη διοργάνωση ανθίζει πιο εύκολα οικονομικά και τα χρηματικά έπαθλα τα καθορίζει η διοργάνωση και όχι η επιτροπή των ολυμπιακών! Για αυτό πιστεύω ότι πέτυχαν και τα moto-sports! Βλέπε έπαθλα σε αυτούς τους αθλητές και σε αυτούς των ολυμπιακών που παρακαλάνε χορηγούς για κάθε αγώνα τους!


      Επειδή τα e-sports λοιπόν έχουν ήδη χορηγούς δεν έχουν ανάγκη για περισσότερους. Άλλωστε και οι εταιρείες είναι κοντά σε αυτά ειδάλλως δεν θα είχαν τόση διαφήμηση (βλεπε msi). Πιστεύω θα είναι ένα κίνητρο και για εθνικές διακρίσεις για τους παίκτες.
    • Comment Link
      FoNiKh PiKLa
      FoNiKh PiKLa 10/08/2017 19:25:15

      Ας πω και εγώ την άποψη μου για το θέμα! Πιστεύω ότι τα e-sports δεν πρέπει να γίνουν Ολυμπιακά αθλήματα γοατί δεν είναι αθλήματα! Άλλο τα sports και άλλο τα e-sports. Πιστεύω η διαφορά γίνεται πιο εύκολα κατανοητή βλέποντας μια άλλη κατηγορία αγωνισμάτων που είναι χρόνια στον χώρο και έχει το δικό της κοινό και αυτή δεν είναι άλλη από τα MOTO-SPORTS!!! Αλήθεια γιατί να μην έχουν μία τέτοια αντιμετώπιση τα e-sports;;; Ποιός θέλει να δει τα e-sports στους Ολυμπιακούς αγώνες; Γιατί να μην γίνει μια δικιά του κατηγορία όλο αυτό; Να είναι ανεξάρτητη οικονομικά και με δικούς της χορηγούς! Μια κατηγορία που δεν θα είναι και υποχρεωμένη να περιμένει κάθε 4 χρόνια για τους ολυμπιακούς μιας και κακά τα ψέματα δεν χρειάζεται τέτοια προετοινασία ένα e-sport! Αυτά είχα να πω εγώ. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον να δει το θέμα από άλλη οπτική και αν συμφωνεί να την υιοθετήσει μιας και πιστεύω ότι υπάρχει πολύ βαβούρα και κόμπλεξ πάνω σε αυτό το θέμα χωρίς λόγο!


      Κοίτα. τα Moto-sports θέλουν πίστες τις οποίες για να βρείς και να είναι καλοσυντηρημένες πρέπει να πάς σε διαφορετικές χώρες. Στον ηλεκτρονικό αθλητισμό δεν χρειάζεται να ταξιδέψεις σε όλο τον κόσμο και μπορείς άνετα να ακολουθήσεις το σύστημα του Bracket. Να φτιάξεις ομίλους και μετά φάση Knockout. Να έχεις μεγάλο και μικρό τελικό και οι χώρες να προκρίνονται μέσω προκριματικών κανονικά όπως τα υπόλοιπα τα αθλήματα.



      Δεν διαφωνώ μαζί σου απλά θεωρώ ότι είναι άλλης κατηγορίας "αθλητές" αυτοί των e-sports και πιστεύω θα ήταν προτιμότερο να αντιμετοπιστούν σαν τα moto-sports αφού δεν είναι καθαρόαιμα αθλήματα (για αυτό ονομάστηκαν και e-sports και moto-sports αθλήματα )! Αυτό πιστεύω θα ήταν καλύτερο και για τα ίδια αλλά και για τους επαγγελματίες μιας και μια ανεξάρτητη διοργάνωση ανθίζει πιο εύκολα οικονομικά και τα χρηματικά έπαθλα τα καθορίζει η διοργάνωση και όχι η επιτροπή των ολυμπιακών! Για αυτό πιστεύω ότι πέτυχαν και τα moto-sports! Βλέπε έπαθλα σε αυτούς τους αθλητές και σε αυτούς των ολυμπιακών που παρακαλάνε χορηγούς για κάθε αγώνα τους!
    • Comment Link
      WildCraken
      WildCraken 10/08/2017 19:08:18

      Ας πω και εγώ την άποψη μου για το θέμα! Πιστεύω ότι τα e-sports δεν πρέπει να γίνουν Ολυμπιακά αθλήματα γοατί δεν είναι αθλήματα! Άλλο τα sports και άλλο τα e-sports. Πιστεύω η διαφορά γίνεται πιο εύκολα κατανοητή βλέποντας μια άλλη κατηγορία αγωνισμάτων που είναι χρόνια στον χώρο και έχει το δικό της κοινό και αυτή δεν είναι άλλη από τα MOTO-SPORTS!!! Αλήθεια γιατί να μην έχουν μία τέτοια αντιμετώπιση τα e-sports;;; Ποιός θέλει να δει τα e-sports στους Ολυμπιακούς αγώνες; Γιατί να μην γίνει μια δικιά του κατηγορία όλο αυτό; Να είναι ανεξάρτητη οικονομικά και με δικούς της χορηγούς! Μια κατηγορία που δεν θα είναι και υποχρεωμένη να περιμένει κάθε 4 χρόνια για τους ολυμπιακούς μιας και κακά τα ψέματα δεν χρειάζεται τέτοια προετοινασία ένα e-sport! Αυτά είχα να πω εγώ. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον να δει το θέμα από άλλη οπτική και αν συμφωνεί να την υιοθετήσει μιας και πιστεύω ότι υπάρχει πολύ βαβούρα και κόμπλεξ πάνω σε αυτό το θέμα χωρίς λόγο!


      Κοίτα. τα Moto-sports θέλουν πίστες τις οποίες για να βρείς και να είναι καλοσυντηρημένες πρέπει να πάς σε διαφορετικές χώρες. Στον ηλεκτρονικό αθλητισμό δεν χρειάζεται να ταξιδέψεις σε όλο τον κόσμο και μπορείς άνετα να ακολουθήσεις το σύστημα του Bracket. Να φτιάξεις ομίλους και μετά φάση Knockout. Να έχεις μεγάλο και μικρό τελικό και οι χώρες να προκρίνονται μέσω προκριματικών κανονικά όπως τα υπόλοιπα τα αθλήματα.
    • Comment Link
      FoNiKh PiKLa
      FoNiKh PiKLa 10/08/2017 18:57:53
      Ας πω και εγώ την άποψη μου για το θέμα! Πιστεύω ότι τα e-sports δεν πρέπει να γίνουν Ολυμπιακά αθλήματα γοατί δεν είναι αθλήματα! Άλλο τα sports και άλλο τα e-sports. Πιστεύω η διαφορά γίνεται πιο εύκολα κατανοητή βλέποντας μια άλλη κατηγορία αγωνισμάτων που είναι χρόνια στον χώρο και έχει το δικό της κοινό και αυτή δεν είναι άλλη από τα MOTO-SPORTS!!! Αλήθεια γιατί να μην έχουν μία τέτοια αντιμετώπιση τα e-sports;;; Ποιός θέλει να δει τα e-sports στους Ολυμπιακούς αγώνες; Γιατί να μην γίνει μια δικιά του κατηγορία όλο αυτό; Να είναι ανεξάρτητη οικονομικά και με δικούς της χορηγούς! Μια κατηγορία που δεν θα είναι και υποχρεωμένη να περιμένει κάθε 4 χρόνια για τους ολυμπιακούς μιας και κακά τα ψέματα δεν χρειάζεται τέτοια προετοινασία ένα e-sport! Αυτά είχα να πω εγώ. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον να δει το θέμα από άλλη οπτική και αν συμφωνεί να την υιοθετήσει μιας και πιστεύω ότι υπάρχει πολύ βαβούρα και κόμπλεξ πάνω σε αυτό το θέμα χωρίς λόγο!
    • Comment Link
      WildCraken
      WildCraken 10/08/2017 18:31:01

      Διαφωνώ με αυτήν την απόφαση. Καταρχήν τα αθλήματα των Ολυμπιακών αγώνων χρειάζονται σωματατική δύναμη και τεχνική, υπάρχουν αθλήματα όπως η τοξοβολία ή η σκοποβολή που χρειάζονται τεχνική και αυτοσυγκέντρωση, σε αυτήν την περίπτωση μου φαίνεται πως οι Ολυμπιακοί αγώνες προσπαθούν να εμπορικοποιηθούν ακόμα περισσότερο και να μαζέψουν περισσότερο νεανικό κοινό , μιας και οι συνομήλικοι μου τους θεωρούν βαρετούς. Προσωπικά παρακολούθω φανατικά Ολυμπιακούς αγώνες, μου αρέσει να βλέπω eSports αλλά στα δικά τους events. Όμως, αν προσθεθούν τα eSports γιατί να μην μπεί και η επίλυση κύβου του Ρούμπικ; Μήπως δεν είναι πιο γνωστή από τα eSports; Όπου χρειάζεται, πιστεύω, πιο πολύ γνώση και τεχνική από τα eSports. Αυτή ήταν η γνώμη μου πιστεύω να γίνει αποδεκτή.


      Σεβαστη η γνωμη σου αλλα δεν πηραν καμια αποφαση ακομα που λες πως διαφωνεις με την αποφαση (λογικα εννοουσες πως διαφωνεις με την ιδεα).Πιστευω παντως πως δεν εχεις και πολυ επιγνωση των esports γιατι προφανως θελει τεχνικη,πολυ συγκεντρωση και πολυ ψυχικη δυναμη.Επισης πρεπει να παιρνεις πολυ γρηγορες αποφασεις και να εχεις γρηγορα αντανακλαστικα. Αν οντως ειναι τοσο ευκολο γιατι το 80% που παιζουν ειναι στις χαμηλοτερες καταταξεις και αυτοι που ειναι στην κορυφαια καταταξη ειναι μολις το 0,6%? (αυτα τα στατιστικα ειναι για το moba παιχνιδι league of legends)


      Διαφωνώ με αυτήν την απόφαση. Καταρχήν τα αθλήματα των Ολυμπιακών αγώνων χρειάζονται σωματατική δύναμη και τεχνική, υπάρχουν αθλήματα όπως η τοξοβολία ή η σκοποβολή που χρειάζονται τεχνική και αυτοσυγκέντρωση, σε αυτήν την περίπτωση μου φαίνεται πως οι Ολυμπιακοί αγώνες προσπαθούν να εμπορικοποιηθούν ακόμα περισσότερο και να μαζέψουν περισσότερο νεανικό κοινό , μιας και οι συνομήλικοι μου τους θεωρούν βαρετούς. Προσωπικά παρακολούθω φανατικά Ολυμπιακούς αγώνες, μου αρέσει να βλέπω eSports αλλά στα δικά τους events. Όμως, αν προσθεθούν τα eSports γιατί να μην μπεί και η επίλυση κύβου του Ρούμπικ; Μήπως δεν είναι πιο γνωστή από τα eSports; Όπου χρειάζεται, πιστεύω, πιο πολύ γνώση και τεχνική από τα eSports. Αυτή ήταν η γνώμη μου πιστεύω να γίνει αποδεκτή.


      Σεβαστη η γνωμη σου αλλα δεν πηραν καμια αποφαση ακομα που λες πως διαφωνεις με την αποφαση (λογικα εννοουσες πως διαφωνεις με την ιδεα).Πιστευω παντως πως δεν εχεις και πολυ επιγνωση των esports γιατι προφανως θελει τεχνικη,πολυ συγκεντρωση και πολυ ψυχικη δυναμη.Επισης πρεπει να παιρνεις πολυ γρηγορες αποφασεις και να εχεις γρηγορα αντανακλαστικα. Αν οντως ειναι τοσο ευκολο γιατι το 80% που παιζουν ειναι στις χαμηλοτερες καταταξεις και αυτοι που ειναι στην κορυφαια καταταξη ειναι μολις το 0,6%? (αυτα τα στατιστικα ειναι για το moba παιχνιδι league of legends)


      Όταν είπα πως διαφωνούσα με την αποφάση εννοούσα πως διαφωνώ με την απόφαση το να συζητηθεί η ένταξη τους στους Αγώνες. Απλώς τα αθλήματα των αγώνων στηρίζονται στην σωματική δύναμη, κάτι που τα eSports δεν κάνουν. Ένας φίλος από κάτω μίλησε για σκοποβολή, η σκοποβολή δεν χρειάζεται σωματική δύναμη αλλά ψυχική, αυτό που λες ότι χρειάζονται τα eSports, συμφωνώ σε αυτό. Αλλά δεν συμφωνώ στο μπει στους Ολυμπιακούς σαν Άθλημα. Θα προτιμούσα να διεξαχθούν κάτι σαν e-Olympics που είπε κάποιος πιο κάτω ή τουλάχιστον κάτι στα πλαίσια των αγώνων χωρίς να θεωρείτε όμως άθλημα.



      Άρα μας λες πως θα έπρεπε να γίνουν και ξεχωριστοί ολυμπιακοί για την σκοποβολή και να μην θεωρείται και άθλημα
    • Comment Link
      WildCraken
      WildCraken 10/08/2017 18:25:15
      Έχοντας διαβάσει όλα τα σχόλια στο συγκεκριμένο αρθρο θα ήθελα κι εγώ να καταθέσω την ταπεινή μου γνώμη. Πρώτα απ' όλα θεωρώ, το λιγότερο, ηλίθια και ρατσιστική την άποψη μερικών οι οποίοι χαρακτήρισαν τους παίκτες παιχνιδιών τετράπαχους με μπεργκερ από τον καναπέ και ο,τι άλλο είπαν. Έχοντας ξοδέψει πολύ χρονο σε e-sports παιχνίδια, έχοντας παρακολουθήσει Streams, τουρνουά, έχοντας ψάξει για το εν λόγω θέμα των επαγγελματικών ομάδων στα E-SPORTS έχω να πω το εξης. Όπως στο σκάκι για το οποίο έχουν τονίσει καποιοι απο κάτω έτσι και στα E-SPORTS υπάρχει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΟΥΡΑΣΗ. Στις ομάδες αυτές υπάρχουν Παίκτες, προπονητές, ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ που υπάρχουν και σε άλλα αθλήματα Ελληνάρες του καναπέ και ένα σωρό επιτελεία. Σταματήστε επιτέλους να βλέπετε το δέντρο και όχι το δάσος. Π.Χ. όπως εγώ γουστάρω να δω την Παρί στο ποδόσφαιρο, έτσι γουστάρω να την δω και στο LoL.(ξαναλέω είναι ένα παράδειγμα μην αρχισετε τις μαλακίες). Όπως λοιπόν γουστάρω εγώ ή κάποιος άλλος να δουμε έναν αγώνα ποδοσφαίρου, έτσι γουσταρουμε να δούμε τελικούς DotA2,CS:GO, Hearthstone ακόμα και στο Fifa ή στο Pro κάποιους αγώνες E-SPORTS. Ξεκολλήστε στενόμυαλοι επιτέλους και δεχτείτε τη νέα τάση του Ηλεκτρονικού αθλητισμού. Μαγκιά της επιτροπής θα είναι αν αναγνωρίσει αυτά τα παιδιά που έχουν αφιερώσει τα τελευταία χρόνια, που το gaming ανθίζει, σε αυτόν τον τομέα. Γιατί αυτά που κάνει ο Faker ή ο Olofmeister ή οποιοσδήποτε επαγγελματίας παίχτης ενός παιχνιδιού δεν τα κάνουν όλοι. Όπως λοιπόν υπάρχουν σύλλογοι σε αυτά τα παιχνίδια έτσι θα γούσταρε ο κόσμος να πάει και σε εθνικό επίπεδο. και οι ίδιοι οι παίκτες να παιζαν για τις χώρες τους. Θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον να γίνει πράξη κάτι τέτοιο. Οπότε φίλε Ελληνάρα που παλι θα πεις την μαλακία σου με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, ενημερώσου πλήρως πρώτα και μετά κρίνε. Στο κάτω-κάτω αν δεν σε ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος τομέας των ολυμπιακών αγώνων ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ. Π.χ. αν στον άλλον δεν αρέσει το πινγκ-πονγκ δεν το παρακολουθεί. Δεν ακουσα κανέναν να παραπονιεται γιατί υπάρχει. Και η σκοποβολη που αναφέρθηκε είναι άθλημα. Και ναι είναι μια τέχνη. Κάθε άθλημα είναι μια τέχνη. Γι αυτό υπάρχουν και επαγγελματίες πάνω σε αυτούς τους τομείς και ο καθένας στον τομέα του. Όπως λοιπόν κάθε άθλημα είναι τέχνη έτσι και Ηλεκτρονικό άθλημα (LoL,CSGO.Dota,starcraft,hearthstone) και οποιοδήποτε άλλο competitive παιχνίδι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ
    • Comment Link
      Konstantinos_gik28
      Konstantinos_gik28 10/08/2017 18:10:28

      Διαφωνώ με αυτήν την απόφαση. Καταρχήν τα αθλήματα των Ολυμπιακών αγώνων χρειάζονται σωματατική δύναμη και τεχνική, υπάρχουν αθλήματα όπως η τοξοβολία ή η σκοποβολή που χρειάζονται τεχνική και αυτοσυγκέντρωση, σε αυτήν την περίπτωση μου φαίνεται πως οι Ολυμπιακοί αγώνες προσπαθούν να εμπορικοποιηθούν ακόμα περισσότερο και να μαζέψουν περισσότερο νεανικό κοινό , μιας και οι συνομήλικοι μου τους θεωρούν βαρετούς. Προσωπικά παρακολούθω φανατικά Ολυμπιακούς αγώνες, μου αρέσει να βλέπω eSports αλλά στα δικά τους events. Όμως, αν προσθεθούν τα eSports γιατί να μην μπεί και η επίλυση κύβου του Ρούμπικ; Μήπως δεν είναι πιο γνωστή από τα eSports; Όπου χρειάζεται, πιστεύω, πιο πολύ γνώση και τεχνική από τα eSports. Αυτή ήταν η γνώμη μου πιστεύω να γίνει αποδεκτή.


      Σεβαστη η γνωμη σου αλλα δεν πηραν καμια αποφαση ακομα που λες πως διαφωνεις με την αποφαση (λογικα εννοουσες πως διαφωνεις με την ιδεα).Πιστευω παντως πως δεν εχεις και πολυ επιγνωση των esports γιατι προφανως θελει τεχνικη,πολυ συγκεντρωση και πολυ ψυχικη δυναμη.Επισης πρεπει να παιρνεις πολυ γρηγορες αποφασεις και να εχεις γρηγορα αντανακλαστικα. Αν οντως ειναι τοσο ευκολο γιατι το 80% που παιζουν ειναι στις χαμηλοτερες καταταξεις και αυτοι που ειναι στην κορυφαια καταταξη ειναι μολις το 0,6%? (αυτα τα στατιστικα ειναι για το moba παιχνιδι league of legends)


      Διαφωνώ με αυτήν την απόφαση. Καταρχήν τα αθλήματα των Ολυμπιακών αγώνων χρειάζονται σωματατική δύναμη και τεχνική, υπάρχουν αθλήματα όπως η τοξοβολία ή η σκοποβολή που χρειάζονται τεχνική και αυτοσυγκέντρωση, σε αυτήν την περίπτωση μου φαίνεται πως οι Ολυμπιακοί αγώνες προσπαθούν να εμπορικοποιηθούν ακόμα περισσότερο και να μαζέψουν περισσότερο νεανικό κοινό , μιας και οι συνομήλικοι μου τους θεωρούν βαρετούς. Προσωπικά παρακολούθω φανατικά Ολυμπιακούς αγώνες, μου αρέσει να βλέπω eSports αλλά στα δικά τους events. Όμως, αν προσθεθούν τα eSports γιατί να μην μπεί και η επίλυση κύβου του Ρούμπικ; Μήπως δεν είναι πιο γνωστή από τα eSports; Όπου χρειάζεται, πιστεύω, πιο πολύ γνώση και τεχνική από τα eSports. Αυτή ήταν η γνώμη μου πιστεύω να γίνει αποδεκτή.


      Σεβαστη η γνωμη σου αλλα δεν πηραν καμια αποφαση ακομα που λες πως διαφωνεις με την αποφαση (λογικα εννοουσες πως διαφωνεις με την ιδεα).Πιστευω παντως πως δεν εχεις και πολυ επιγνωση των esports γιατι προφανως θελει τεχνικη,πολυ συγκεντρωση και πολυ ψυχικη δυναμη.Επισης πρεπει να παιρνεις πολυ γρηγορες αποφασεις και να εχεις γρηγορα αντανακλαστικα. Αν οντως ειναι τοσο ευκολο γιατι το 80% που παιζουν ειναι στις χαμηλοτερες καταταξεις και αυτοι που ειναι στην κορυφαια καταταξη ειναι μολις το 0,6%? (αυτα τα στατιστικα ειναι για το moba παιχνιδι league of legends)


      Όταν είπα πως διαφωνούσα με την αποφάση εννοούσα πως διαφωνώ με την απόφαση το να συζητηθεί η ένταξη τους στους Αγώνες. Απλώς τα αθλήματα των αγώνων στηρίζονται στην σωματική δύναμη, κάτι που τα eSports δεν κάνουν. Ένας φίλος από κάτω μίλησε για σκοποβολή, η σκοποβολή δεν χρειάζεται σωματική δύναμη αλλά ψυχική, αυτό που λες ότι χρειάζονται τα eSports, συμφωνώ σε αυτό. Αλλά δεν συμφωνώ στο μπει στους Ολυμπιακούς σαν Άθλημα. Θα προτιμούσα να διεξαχθούν κάτι σαν e-Olympics που είπε κάποιος πιο κάτω ή τουλάχιστον κάτι στα πλαίσια των αγώνων χωρίς να θεωρείτε όμως άθλημα.
    • Comment Link
      hiimFred
      hiimFred 10/08/2017 15:03:13
      Ελληνες που οι αντιδρασεις σας θυμιζουν αντιδρασεις 50-60χρονων οταν προκεται καποιος Αλβανος ή διαφορετικου χρωματος μαθητης να κρατησει τη σημαια. Δεν απευθυνομαι σε ολους απο κατω, παρα στους λιγους (χοντρα καμμενα τυπακια με monster απ τα νετ καφε που προωθουν τον καρκινο κλπ κλπ). Καταρχας γιατι ειστε μελη των UH με τετοιες αποψεις?
      Δευτερον θεωρειτε πως οι πρωταθλητες στο LoL κτλ δε κανουν θυσιες? Η θεωρειτε πως ο kostakisg13 ειναι το ιδιο πραγμα με καποιον σαν τον Faker? Αν ειναι τοσο ευκολο καντε το κι εσεις.
      Δε μιλαω για το αν πρεπει να μπουν στους Ολυμπιακους ή οχι. Η ιδεα για e-olympics που προτεινε καποιος φιλος απο κατω ακουγεται ορθοτερη.
      Μιλαω απλα για τις ακραιες αντιδρασεις. Ελατε στα καλα σας, τι πραγματα ειναι αυτα?
    • Comment Link
      Faethwn
      Faethwn 10/08/2017 14:18:06
      Τι λένε ρε; Πάνε καλά;
      Βάλτε Ποκεράκι στου Ολυμπιακούς να γίνει χαμός!
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 10/08/2017 13:29:15
      Dark Souls Speedrun , Αλεκο για το χρυσο
    • Comment Link
      bilisios
      bilisios 10/08/2017 13:03:23
      Αν μπουν στους Ολυμπιακούς αγώνες και τα σκάκι, go, sudoku, bridge, τότε ναι.
      Αλλά να μπουν μόνο τα esports χωρίς να μπουν πρώτα τα παραπάνω που είναι και εκατοντάδες χρόνια παλιότερα, όχι δεν συμφωνώ!!
    • Comment Link
      Harry T.
      Harry T. 10/08/2017 13:00:23
      Εγώ διαφωνώ με την πιθανή ένταξη των e-sports στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ας γίνει κάποτε μια e-Olympics ξέρω 'γω, αλλά δεν πιστεύω ότι μπορούν να σταθούν οι streamers και οι Youtubers που παίζουν Call of Duty, Battlegrounds, FIFA, Counter Strike, LoL ή DotA δίπλα σε ανθρώπους που μοχθούν σωματικά μια ζωή με πολλές στερήσεις ώστε να διεκδικήσουν με μικρές πιθανότητες ένα Ολυμπιακό μετάλλιο. Όπως άλλωστε δεν είναι στην Ολυμπιάδα το Σκάκι, το Τάβλι, το Πόκερ, το Μπριτζ, το Κουμ Καν και η Ξερή. Χώρια την Πασιέντζα και τον Ναρκαλιευτή.
    • Comment Link
      Striker
      Striker 10/08/2017 11:28:18

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.




      Κάνεις μεγάλο λάθος για την σκοποβολή. Διάβασε λίγο τι έχει πει ο Κορακάκη για το προγραμμά της. Ακόμα και μια απλή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις πληροφορίες σχετικά με την αυστηρή διατροφή που ακολουθούν οι shooters, γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η φυσική κατάσταση όταν στοχεύεις.
      https://www.sportsdietitians.com.au/factsheets/food-for-your-sport/shooting/

      Η σκοποβολή δεν έχει καμία σχέση με τα e-sports. Οι επαγγελματίες gamers δεν είναι αθλητές με καμία έννοια, είναι κάτι καμμένα τυπάκια, παχύσαρκοι τέταρτου βαθμού, με την χοληστερινή στο φουλ, και με μάτια δράκουλα από το πολύ κάψιμο. Αυτά τα άτομα δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρούνται αθλητές. Και εννοείται πως είναι γελοία η ιδέα να δούμε παχύσαρκους στους Ολυμπιακούς αγώνες να καίγονται μπροστά σε μια οθόνη με τα Monster από δίπλα.



      Λυπάμαι πολύ για την άποψη σου για τους επαγγελματίες των e-sports λέγοντας τους καμμένα τυπάκια.
      Να σου θυμίσω πόσοι δήθεν "σοβαροί" επαγγελματίες αθλητές σε ολυμπιακούς αγώνες έχουν καταστρέψει το σώμα τους και τη ζωή τους με τον έναν η τον άλλο τρόπο για την διάκριση.
      Η κοινωνία συνεχώς εξελίσσεται και θα πρέπει να βρούμε τρόπους να συμπεριλάβουμε τα νέα δεδομένα χωρίς να ξεχνάμε βέβαια τα παλαιά.
      Γνώμη μου πως τα e-sports είναι ακόμα σε πολύ πρώιμη φάση για την ένταξη τους σε τέτοιο θεσμό, αλλά σίγουρα έχουν τα προσόντα αν υπάρξουν σοβαρές προτάσεις και σίγουρα όχι με την μορφή 5vs5 League of Legends matches , αλλά παιχνίδια συνεργασίας,αντανακλαστικών και στρατηγικής...


      Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη των e-sports στους ολυμπιακούς αγώνες. Δεν είναι θέμα προόδου, απλά μια γελοία ιδέα κατά την γνώμη μου. Άμα θέλουν μπορούν να φτιάξουν την δική τους έκδοση για "Ολυμπιακούς αγώνες", όπου θα υπάρχουν διάφορα τουρνούα από ξεχωριστά παιχνίδια. Τα e-sports δεν έχουν κάνενα προσόν για να συμμετέχουν σε...κανονικούς αθλητικούς αγώνες. Διαφώνω ακόμη και με τον όρο "e-sports", θα προτιμούσα να λέγονται "competitive gaming" ή κάτι τέτοιο. Είναι πιο ορθός χαρακτηρισμός για αυτό το είδος gaming. Επίσης, να ξέρεις ότι δεν είμα κατά των e-sports γενικά, έχω δει αρκετά τουρνούα στο twitch για LOL, Dota, Hearthstone και CS:GO. Και ακιρβώς επειδή έχω δει τα τουρνούα, δεν θεωρώ ότι έχουν κάποια σχέση με την έννοια του αθλητισμού.
    • Comment Link
      2nisis
      2nisis 10/08/2017 10:07:45
      Δεν έχουνε γίνει τόσα και τόσα αθλήματα ενώ θα έπρεπε ολυμπιακά και θα γίνει το playstation??? Καλά ρε πάνε καλά???
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 10/08/2017 09:49:42
      Τι παθατε ολοι ? Μιλαμε για ηλεκτρονικα αθληματα και ειναι λογικο να μην απαιτούνται σωματικά προσόντα αλλα πνευματικα .
      Απο την αλλη , οχι , δεν θελω να ενταχθουν στους ολυμπιακους αγωνες , αλλα προβλεπω μετα απο αρκετα χρονια να εχουν τους δικους τους "ολυμπιακους αγωνες" αποκλειστικα για e-sports .


    • Comment Link
      kainblock
      kainblock 10/08/2017 09:46:16
      Στο 2024 θα ψάχνουμε για cheats και όχι για doping.
    • Comment Link
      axilleas.moisidis
      axilleas.moisidis 10/08/2017 03:19:07
      chess εμμμμμ.
    • Comment Link
      Jimaruto
      Jimaruto 10/08/2017 03:06:29

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.


      συμφωνω μαζι σου στα περισσοτερα αλλα τι εννοεις δουλεια 10 δευτερολεπτων;;; Για να το κανει σωστα αυτο θελει ωρες εξασκησης



      Το είπα καθαρά για θέμα κόπωσης.
      Ένα επίσημο match στη σκοποβολή κρατάει πολύ λιγότερο από ένα επίσημο match σε MOBA game (όπου κάθε match μπορεί να αποτελείται από 2 ή 3 games διάρκειας 20 λεπτών έως και 1:30 ώρας το καθένα).

      Συμφωνώ ότι στη σκοποβολή θέλει τρελή εξάσκηση και προετοιμασία για αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα αντίστοιχης κάθε άλλης προετοιμασίας & εξάσκησης που απαιτούν άλλα αθλήματα.
    • Comment Link
      Ιορδάνης
      Ιορδάνης 10/08/2017 02:39:40

      Διαφωνώ με αυτήν την απόφαση. Καταρχήν τα αθλήματα των Ολυμπιακών αγώνων χρειάζονται σωματατική δύναμη και τεχνική, υπάρχουν αθλήματα όπως η τοξοβολία ή η σκοποβολή που χρειάζονται τεχνική και αυτοσυγκέντρωση, σε αυτήν την περίπτωση μου φαίνεται πως οι Ολυμπιακοί αγώνες προσπαθούν να εμπορικοποιηθούν ακόμα περισσότερο και να μαζέψουν περισσότερο νεανικό κοινό , μιας και οι συνομήλικοι μου τους θεωρούν βαρετούς. Προσωπικά παρακολούθω φανατικά Ολυμπιακούς αγώνες, μου αρέσει να βλέπω eSports αλλά στα δικά τους events. Όμως, αν προσθεθούν τα eSports γιατί να μην μπεί και η επίλυση κύβου του Ρούμπικ; Μήπως δεν είναι πιο γνωστή από τα eSports; Όπου χρειάζεται, πιστεύω, πιο πολύ γνώση και τεχνική από τα eSports. Αυτή ήταν η γνώμη μου πιστεύω να γίνει αποδεκτή.


      Σεβαστη η γνωμη σου αλλα δεν πηραν καμια αποφαση ακομα που λες πως διαφωνεις με την αποφαση (λογικα εννοουσες πως διαφωνεις με την ιδεα).Πιστευω παντως πως δεν εχεις και πολυ επιγνωση των esports γιατι προφανως θελει τεχνικη,πολυ συγκεντρωση και πολυ ψυχικη δυναμη.Επισης πρεπει να παιρνεις πολυ γρηγορες αποφασεις και να εχεις γρηγορα αντανακλαστικα. Αν οντως ειναι τοσο ευκολο γιατι το 80% που παιζουν ειναι στις χαμηλοτερες καταταξεις και αυτοι που ειναι στην κορυφαια καταταξη ειναι μολις το 0,6%? (αυτα τα στατιστικα ειναι για το moba παιχνιδι league of legends)
    • Comment Link
      Ιορδάνης
      Ιορδάνης 10/08/2017 02:38:31

      Το θέμα είναι τι θα παίζουνε?
      Θα αναπτύξει η ομοσπονδία των ολυμπιακών αγώνων ένα διαχρονικό παιχνίδι?
      Γιατί είναι απίθανο να αποτελέσει κάποιο παιχνίδι τρίτης εταιρείας ολυμπιακό άθλημα.
      Νομίζω είμαστε ακόμα λίγο μακριά από αυτό.


      οντως αν και θα μπορουσαν να εχουν μια εταιρεια σαν χορηγο (πχ riot , valve , blizzard...) και οποια βαλει τα περισσοτερα λεφτα,μπαινει στους ολυμπιακους αγωνες.Λογικα ομως δεν θα εχουν μονο ενα ειδους esport παιχνιδιου,μπορει fps κτλπ
    • Comment Link
      Ιορδάνης
      Ιορδάνης 10/08/2017 02:34:19

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.


      συμφωνω μαζι σου στα περισσοτερα αλλα τι εννοεις δουλεια 10 δευτερολεπτων;;; Για να το κανει σωστα αυτο θελει ωρες εξασκησης
    • Comment Link
      Ιορδάνης
      Ιορδάνης 10/08/2017 02:32:02

      Τα e-sports δεν έχουν και δεν πρέπει να έχουν καμία θέση μέσα στα αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων. Καλά είναι εκεί που είναι και μια χαρά αναγνωρισμένα είναι, μαζεύουν το κοινό τους και όλα καλά. Τώρα τι ανοησίες είναι αυτές που πάει να κάνει η Ολυμπιακή Επιτροπή δεν μπορώ να καταλάβω! Ναι είμαι gamer και υποστηρίζω το gaming σε πολλά πράγματα, αλλά εδώ είναι αλλιώς. Διαφωνώ καθέτως σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο και ελπίζω να μην συμβεί.


      πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι σας πειραζει τοσο...ποιος βλεπει ολυμπιακους αγωνες τωρα πια; Θελουν και αυτοι να βαλουν κατι να τραβηξει το ενδιαφερον και των μικροτερων ηλικιων
    • Comment Link
      Ιορδάνης
      Ιορδάνης 10/08/2017 02:29:04
      Παντως θα ηταν μια καλη αρχη για να δουν οι ενηλικες το gaming με αλλο "ματι" και να μην το βλεπουν απλα σαν μια σπαταλη χρονου (που σε υπερβολικη χρηση ειναι) αλλα σαν μια απασχοληση που μπορει να αποδειχτει κερδοφορα...
    • Comment Link
      Ιορδάνης
      Ιορδάνης 10/08/2017 02:26:03

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.




      Κάνεις μεγάλο λάθος για την σκοποβολή. Διάβασε λίγο τι έχει πει ο Κορακάκη για το προγραμμά της. Ακόμα και μια απλή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις πληροφορίες σχετικά με την αυστηρή διατροφή που ακολουθούν οι shooters, γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η φυσική κατάσταση όταν στοχεύεις.
      https://www.sportsdietitians.com.au/factsheets/food-for-your-sport/shooting/

      Η σκοποβολή δεν έχει καμία σχέση με τα e-sports. Οι επαγγελματίες gamers δεν είναι αθλητές με καμία έννοια, είναι κάτι καμμένα τυπάκια, παχύσαρκοι τέταρτου βαθμού, με την χοληστερινή στο φουλ, και με μάτια δράκουλα από το πολύ κάψιμο. Αυτά τα άτομα δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρούνται αθλητές. Και εννοείται πως είναι γελοία η ιδέα να δούμε παχύσαρκους στους Ολυμπιακούς αγώνες να καίγονται μπροστά σε μια οθόνη με τα Monster από δίπλα.


      Που τους ειδες τους παχυσαρκους;; οι περισσοτεροι ειναι πετσι και κοκκαλο
    • Comment Link
      nikoss71
      nikoss71 10/08/2017 01:50:25

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.




      Κάνεις μεγάλο λάθος για την σκοποβολή. Διάβασε λίγο τι έχει πει ο Κορακάκη για το προγραμμά της. Ακόμα και μια απλή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις πληροφορίες σχετικά με την αυστηρή διατροφή που ακολουθούν οι shooters, γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η φυσική κατάσταση όταν στοχεύεις.
      https://www.sportsdietitians.com.au/factsheets/food-for-your-sport/shooting/

      Η σκοποβολή δεν έχει καμία σχέση με τα e-sports. Οι επαγγελματίες gamers δεν είναι αθλητές με καμία έννοια, είναι κάτι καμμένα τυπάκια, παχύσαρκοι τέταρτου βαθμού, με την χοληστερινή στο φουλ, και με μάτια δράκουλα από το πολύ κάψιμο. Αυτά τα άτομα δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρούνται αθλητές. Και εννοείται πως είναι γελοία η ιδέα να δούμε παχύσαρκους στους Ολυμπιακούς αγώνες να καίγονται μπροστά σε μια οθόνη με τα Monster από δίπλα.



      Πάλι μιλάτε για τον απλό, καθημερινό gamer άσχετο που απλά παίζει ένα MOBA game ( στυλ Dota, Lol) για να λέει απλά ότι παίζει και όχι για τους μετρημένους TOP 5 που κατακτούν κάθε χρόνο το INTERNATIONAL της Dota (και το αντιστοιχο του Lol). Μπείτε λίγο να δείτε τι προετοιμασία κάνουν και αυτοί και όχι να λέμε γενικά πράγματα που δεν ισχύουν (παχυσαρκοί 4ου βαθμού με Monster, κλπ.)

      Δεν είμαι εγώ που υποτιμάω την σκοποβολή... αλλά εσείς τους TOP5 πρωταθλητές των MOBA games. Εγώ απλά ζητάω να εξισωθεί το άθλημα τους στο ίδιο ανώτερο επίπεδο με τη σκοποβολή, δηλαδή να μπει στους Ολυμπιακούς Αγώνες γιατί πολύ απλά το αξίζουν.




      οχι ρε φιλε δεν ειναι αθλημα αυτο που κανουν να αναδειχθουν αλλιως .Αν ειναι να παει και ο σκαρμουτσος στο pornhub και να συνεργαστει με διασημους πορνοσταρ και να εχει εκπομπη μαγειρικης και ετσι να αναδειχθει περισσοτερο....γιατι το αξιζει.
    • Comment Link
      Εμμανουηλ2000
      Εμμανουηλ2000 10/08/2017 00:56:14
      Αλήθεια τώρα;

      Θα γίνουν ολυμπιακά αθλήματα τα eSports
      και το Παγκρατιο θα παραμείνει στα "ακατάλληλα" αθλήματα;

      Ειμαι ο μόνος που βλεπω πως κατι δε παει καλα εδω;
    • Comment Link
      stavrosgr
      stavrosgr 10/08/2017 00:49:39
      CRINGE
    • Comment Link
      nikoss71
      nikoss71 10/08/2017 00:39:14
      Ότι πιο ηλίθιο,δεν υπάρχει κανένα στοιχείο αθλητισμού και τα αποκαλούν esports.Η μεγίστη κόπωση τους είναι το αν πιαστεί
      ένα μέρος του σώματος τους επειδή κάθονται σε μια καρεκλά πολλές ώρες. Αθλητές δεν είναι και ούτε στους ολυμπιακούς έπρεπε να μπουν. (When money is the motive)
    • Comment Link
      GREEK LOVER
      GREEK LOVER 10/08/2017 00:02:16
      Ελα ξεκολλατε ...
    • Comment Link
      Jimaruto
      Jimaruto 09/08/2017 23:38:11

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.




      Κάνεις μεγάλο λάθος για την σκοποβολή. Διάβασε λίγο τι έχει πει ο Κορακάκη για το προγραμμά της. Ακόμα και μια απλή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις πληροφορίες σχετικά με την αυστηρή διατροφή που ακολουθούν οι shooters, γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η φυσική κατάσταση όταν στοχεύεις.
      https://www.sportsdietitians.com.au/factsheets/food-for-your-sport/shooting/

      Η σκοποβολή δεν έχει καμία σχέση με τα e-sports. Οι επαγγελματίες gamers δεν είναι αθλητές με καμία έννοια, είναι κάτι καμμένα τυπάκια, παχύσαρκοι τέταρτου βαθμού, με την χοληστερινή στο φουλ, και με μάτια δράκουλα από το πολύ κάψιμο. Αυτά τα άτομα δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρούνται αθλητές. Και εννοείται πως είναι γελοία η ιδέα να δούμε παχύσαρκους στους Ολυμπιακούς αγώνες να καίγονται μπροστά σε μια οθόνη με τα Monster από δίπλα.



      Πάλι μιλάτε για τον απλό, καθημερινό gamer άσχετο που απλά παίζει ένα MOBA game ( στυλ Dota, Lol) για να λέει απλά ότι παίζει και όχι για τους μετρημένους TOP 5 που κατακτούν κάθε χρόνο το INTERNATIONAL της Dota (και το αντιστοιχο του Lol). Μπείτε λίγο να δείτε τι προετοιμασία κάνουν και αυτοί και όχι να λέμε γενικά πράγματα που δεν ισχύουν (παχυσαρκοί 4ου βαθμού με Monster, κλπ.)

      Δεν είμαι εγώ που υποτιμάω την σκοποβολή... αλλά εσείς τους TOP5 πρωταθλητές των MOBA games. Εγώ απλά ζητάω να εξισωθεί το άθλημα τους στο ίδιο ανώτερο επίπεδο με τη σκοποβολή, δηλαδή να μπει στους Ολυμπιακούς Αγώνες γιατί πολύ απλά το αξίζουν.
    • Comment Link
      Tom_Avg
      Tom_Avg 09/08/2017 23:35:54

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.




      Κάνεις μεγάλο λάθος για την σκοποβολή. Διάβασε λίγο τι έχει πει ο Κορακάκη για το προγραμμά της. Ακόμα και μια απλή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις πληροφορίες σχετικά με την αυστηρή διατροφή που ακολουθούν οι shooters, γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η φυσική κατάσταση όταν στοχεύεις.
      https://www.sportsdietitians.com.au/factsheets/food-for-your-sport/shooting/

      Η σκοποβολή δεν έχει καμία σχέση με τα e-sports. Οι επαγγελματίες gamers δεν είναι αθλητές με καμία έννοια, είναι κάτι καμμένα τυπάκια, παχύσαρκοι τέταρτου βαθμού, με την χοληστερινή στο φουλ, και με μάτια δράκουλα από το πολύ κάψιμο. Αυτά τα άτομα δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρούνται αθλητές. Και εννοείται πως είναι γελοία η ιδέα να δούμε παχύσαρκους στους Ολυμπιακούς αγώνες να καίγονται μπροστά σε μια οθόνη με τα Monster από δίπλα.



      Λυπάμαι πολύ για την άποψη σου για τους επαγγελματίες των e-sports λέγοντας τους καμμένα τυπάκια.
      Να σου θυμίσω πόσοι δήθεν "σοβαροί" επαγγελματίες αθλητές σε ολυμπιακούς αγώνες έχουν καταστρέψει το σώμα τους και τη ζωή τους με τον έναν η τον άλλο τρόπο για την διάκριση.
      Η κοινωνία συνεχώς εξελίσσεται και θα πρέπει να βρούμε τρόπους να συμπεριλάβουμε τα νέα δεδομένα χωρίς να ξεχνάμε βέβαια τα παλαιά.
      Γνώμη μου πως τα e-sports είναι ακόμα σε πολύ πρώιμη φάση για την ένταξη τους σε τέτοιο θεσμό, αλλά σίγουρα έχουν τα προσόντα αν υπάρξουν σοβαρές προτάσεις και σίγουρα όχι με την μορφή 5vs5 League of Legends matches , αλλά παιχνίδια συνεργασίας,αντανακλαστικών και στρατηγικής...
    • Comment Link
      Striker
      Striker 09/08/2017 23:17:56

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.




      Κάνεις μεγάλο λάθος για την σκοποβολή. Διάβασε λίγο τι έχει πει ο Κορακάκη για το προγραμμά της. Ακόμα και μια απλή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις πληροφορίες σχετικά με την αυστηρή διατροφή που ακολουθούν οι shooters, γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η φυσική κατάσταση όταν στοχεύεις.
      https://www.sportsdietitians.com.au/factsheets/food-for-your-sport/shooting/

      Η σκοποβολή δεν έχει καμία σχέση με τα e-sports. Οι επαγγελματίες gamers δεν είναι αθλητές με καμία έννοια, είναι κάτι καμμένα τυπάκια, παχύσαρκοι τέταρτου βαθμού, με την χοληστερινή στο φουλ, και με μάτια δράκουλα από το πολύ κάψιμο. Αυτά τα άτομα δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρούνται αθλητές. Και εννοείται πως είναι γελοία η ιδέα να δούμε παχύσαρκους στους Ολυμπιακούς αγώνες να καίγονται μπροστά σε μια οθόνη με τα Monster από δίπλα.
    • Comment Link
      Jimaruto
      Jimaruto 09/08/2017 22:55:50

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή).



      Πεταξες την μεγαλυτερη κοτσανα που διαβασα τις τελευταιες ημερες. Για εκεινα τα 10 δευτερολεπτα δεν εχεις ιδεα τι σωματικες προσπαθειες γινονται απο αυτο το ατομο των 120 κιλων, τα οποια κιλα δεν ειναι απο burgers και κοκακολες σε ιντερνετ καφε. Ξαναλεω....ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕΕΕ



      Γι' αυτό σου το σχόλιο ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ στο να γίνουν τα esports ολυμπιακό άθλημα.

      Μπας και καταλάβουν άσχετοι του είδους σου τι εστί 7000 MMR+ στη Dota και ότι δεν γίνεσαι 1ος σε αυτά με "μπέργκερς από καναπέ" αλλά με πειθαρχία και άριστες νοητικές ικανότητες και του σώματος (όπως τα πιο γρήγορα αντανακλαστικά, τα πιο εύστοχα χτυπήματα-κλικς ανά milisec, κλπ. )

      Μπέρκερς από καναπέ και noobia υπάρχουν σε όλα τα αθλήματα/δραστηριότητες. Αλλά εδώ μιλάμε τι χρειάζεσαι σε κάθε αθλημα για να είσαι TOP των TOP, άξιος ολυμπιακού μεταλίου, όχι για να είσαι ενας καθημερινος κακός με ένα άθλημα/δραστηριότητα που απλα να λες οτι ασχολείσαι χωρίς να κάνεις κάτι.
    • Comment Link
      Fonis
      Fonis 09/08/2017 22:53:29
      Καμία έκπληξη !
      Η Ολυμπιακή επιτροπή έχει υπερβεί τα εσκαμμένα εδώ και δεκαετίες συμπεριλαμβάνοντας στο πρόγραμμα των αγώνων οποιαδήποτε άθλημα νομίζει η ίδια ότι θα έχει τηλεθέαση άρα και έσοδα.
      Στους προηγούμενους αγώνες ήθελαν να βγάλουν από το πρόγραμμα την Ελληνορωμαϊκή πάλη λόγω και καλά χαμηλής απήχησης και στη θέση της να βάλουν το γκολφ.
      Δεν έχει να κάνει εάν το άθλημα απαιτεί σωματική ή πνευματική προσπάθεια,έχει να κάνει με το Ολυμπιακό ιδεώδες το οποίο έχει γίνει παιχνιδάκι στα χέρια χαρτογιακάδων.Το "Citius, Altius, Fortius" έχει πάει περίπατο μπροστά στο χρώμα του χρήματος.

      Να μην ξεχάσουν να βάλουν χορηγό το Mountain Dew και τα Doritos.
    • Comment Link
      Hechmanic369
      Hechmanic369 09/08/2017 22:46:35
      Τα e-sports δεν έχουν και δεν πρέπει να έχουν καμία θέση μέσα στα αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων. Καλά είναι εκεί που είναι και μια χαρά αναγνωρισμένα είναι, μαζεύουν το κοινό τους και όλα καλά. Τώρα τι ανοησίες είναι αυτές που πάει να κάνει η Ολυμπιακή Επιτροπή δεν μπορώ να καταλάβω! Ναι είμαι gamer και υποστηρίζω το gaming σε πολλά πράγματα, αλλά εδώ είναι αλλιώς. Διαφωνώ καθέτως σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο και ελπίζω να μην συμβεί.
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 09/08/2017 22:45:13

      Πανε καλα μωρε? Ας σοβαρευτουμε λιγακι. Δεν διαφωνω με αυτους που λενε οτι η αθληση μπορει να ειναι και πνευματικη αλλα αυτο το καρκινωμα δεν μπορει να σταθει διπλα σε διαχρονικα πνευματικα αθληματα οπως το σκακι. Μιλαμε για κατι που κανει την νεολαια φυτα μπροστα απο PC, να ζουν και να αναπνεουν σε μια τοξικη κοινοτητα που το μονο που τους μαθαινει ειναι να ευχεται καταρες, καρκινους και αλλα τετοια ομορφα. Ολο και περισσοτερα παιδακια γινονται αντικοινωνικα, μεγαλωνουν σε ιντερνετ καφε, αποβλακωνονται και πορωνονται και βγαζουν ολον τον κακο τους εαυτο. Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με την ολυμπιακη παιδεια και παραδοση. Αυτα ειναι καρκινος για τους νεους. Και οχι δεν μιλαω γενικα για το gaming αλλα συγκεκριμενα για τα eSports, το LoL και ολα αυτα τα σιχαμερα ειδη ασχολιας. Το οτι γεμιζουν σταδια δεν μου λεει τιποτα. Και η Καρντασιαν παιρνει τεραστιες τηλεθεασεις. Τι να κανουμε δηλαδη?? Σοβαρευτειτε. Απλα σοβαρευτειτε. Ας κανουν μεγαλα τουρνουα, ας κανουν δικους τους "αγωνες" αλλα μακρυα απο τους Ολυμπιακους Αγωνες.... Η απολυτη ξεφτιλα...



      Θεωρεις ολα τα Esports καρκινώματα και καπου μπερδεύεσαι
    • Comment Link
      CreedHolic
      CreedHolic 09/08/2017 22:34:26

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.


      Δίνεις την εντύπωση ανθρώπου που δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με κανένα είδος σκοποβολής. Καλύτερα να μην πιάνεις θέματα που δεν ξέρεις.
      Κατά τα άλλα ενδιαφέρον το θέμα εισαγωγής του gaming στους Ολυμπιακούς.
    • Comment Link
      Messi13
      Messi13 09/08/2017 22:07:46

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή).



      Πεταξες την μεγαλυτερη κοτσανα που διαβασα τις τελευταιες ημερες. Για εκεινα τα 10 δευτερολεπτα δεν εχεις ιδεα τι σωματικες προσπαθειες γινονται απο αυτο το ατομο των 120 κιλων, τα οποια κιλα δεν ειναι απο burgers και κοκακολες σε ιντερνετ καφε. Ξαναλεω....ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕΕΕ
    • Comment Link
      locodice
      locodice 09/08/2017 22:06:33

      Πανε καλα μωρε? Ας σοβαρευτουμε λιγακι. Δεν διαφωνω με αυτους που λενε οτι η αθληση μπορει να ειναι και πνευματικη αλλα αυτο το καρκινωμα δεν μπορει να σταθει διπλα σε διαχρονικα πνευματικα αθληματα οπως το σκακι. Μιλαμε για κατι που κανει την νεολαια φυτα μπροστα απο PC, να ζουν και να αναπνεουν σε μια τοξικη κοινοτητα που το μονο που τους μαθαινει ειναι να ευχεται καταρες, καρκινους και αλλα τετοια ομορφα. Ολο και περισσοτερα παιδακια γινονται αντικοινωνικα, μεγαλωνουν σε ιντερνετ καφε, αποβλακωνονται και πορωνονται και βγαζουν ολον τον κακο τους εαυτο. Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με την ολυμπιακη παιδεια και παραδοση. Αυτα ειναι καρκινος για τους νεους. Και οχι δεν μιλαω γενικα για το gaming αλλα συγκεκριμενα για τα eSports, το LoL και ολα αυτα τα σιχαμερα ειδη ασχολιας. Το οτι γεμιζουν σταδια δεν μου λεει τιποτα. Και η Καρντασιαν παιρνει τεραστιες τηλεθεασεις. Τι να κανουμε δηλαδη?? Σοβαρευτειτε. Απλα σοβαρευτειτε. Ας κανουν μεγαλα τουρνουα, ας κανουν δικους τους "αγωνες" αλλα μακρυα απο τους Ολυμπιακους Αγωνες.... Η απολυτη ξεφτιλα...




      Συμφωνώ απόλυτα
    • Comment Link
      spyros.koutsaliaris
      spyros.koutsaliaris 09/08/2017 21:59:30
      Λοιπον αν και Συμφωνώ με τις απόψεις των προηγούμενων(όσον αφορα για τα αθλήματα των ολυμπιακών αγώνων), πιστεύω επίσης οτι λόγω της προόδου η τεχνολογία και φισικα τα esports παίρνουν μεγαλο μέγεθος.Οποτε θα μπορούσε να ειναι και θετικό να συμπεριληφθεί κάτι φρέσκο και πρωτόγνωρο για πολλους και που εκπροσωπήσει και κατα κάποιον τροπο την γενιά μας.(καλό ή κακό)
    • Comment Link
      Jimaruto
      Jimaruto 09/08/2017 21:58:03
      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βλέπουν πολλοί αρνητικά αυτό. Όταν ένα άτομο 120+ κιλών κάνει 10 δευτερόλεπτα δουλειά και βραβεύεται ολυμπιακό μετάλλιο ( =σκοποβολή) γιατί όχι και άλλα τέτοια άτομα που ειδικεύονται στη συγκέντρωση, σε γρήγορα αντανακλαστικά, σε σωστή λήψη αποφάσεων και ομαδικότητα σε παιχνίδια διάρκειας μιας ώρας+ να μην βραβεύονται επίσης ολυμπιακά μετάλλια;;

      Ή ban σε όλα τα αθλήματα από τους ολυμπιακούς αγώνες που δεν ειδικεύονται στην εκγύμναση του σώματος ή να επιτρέπονται ακόμα περισσότερες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με το μυαλό.
    • Comment Link
      jason.angelakis
      jason.angelakis 09/08/2017 21:48:45
      Πιστεύω πως ειναι ενα πολυ μεγάλο βήμα. Σίγουρα θα χρειαστεί πολυ συζήτηση αλλα ειναι κατι που θα δώσει στο gaming την αναγνώριση που έχει ανάγκη. Μακάρι να συνδυαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχουν τεράστιες εντάσεις.
    • Comment Link
      Konstantinos_gik28
      Konstantinos_gik28 09/08/2017 21:44:17
      Διαφωνώ με αυτήν την απόφαση. Καταρχήν τα αθλήματα των Ολυμπιακών αγώνων χρειάζονται σωματατική δύναμη και τεχνική, υπάρχουν αθλήματα όπως η τοξοβολία ή η σκοποβολή που χρειάζονται τεχνική και αυτοσυγκέντρωση, σε αυτήν την περίπτωση μου φαίνεται πως οι Ολυμπιακοί αγώνες προσπαθούν να εμπορικοποιηθούν ακόμα περισσότερο και να μαζέψουν περισσότερο νεανικό κοινό , μιας και οι συνομήλικοι μου τους θεωρούν βαρετούς. Προσωπικά παρακολούθω φανατικά Ολυμπιακούς αγώνες, μου αρέσει να βλέπω eSports αλλά στα δικά τους events. Όμως, αν προσθεθούν τα eSports γιατί να μην μπεί και η επίλυση κύβου του Ρούμπικ; Μήπως δεν είναι πιο γνωστή από τα eSports; Όπου χρειάζεται, πιστεύω, πιο πολύ γνώση και τεχνική από τα eSports. Αυτή ήταν η γνώμη μου πιστεύω να γίνει αποδεκτή.
    • Comment Link
      Messi13
      Messi13 09/08/2017 21:35:33
      Πανε καλα μωρε? Ας σοβαρευτουμε λιγακι. Δεν διαφωνω με αυτους που λενε οτι η αθληση μπορει να ειναι και πνευματικη αλλα αυτο το καρκινωμα δεν μπορει να σταθει διπλα σε διαχρονικα πνευματικα αθληματα οπως το σκακι. Μιλαμε για κατι που κανει την νεολαια φυτα μπροστα απο PC, να ζουν και να αναπνεουν σε μια τοξικη κοινοτητα που το μονο που τους μαθαινει ειναι να ευχεται καταρες, καρκινους και αλλα τετοια ομορφα. Ολο και περισσοτερα παιδακια γινονται αντικοινωνικα, μεγαλωνουν σε ιντερνετ καφε, αποβλακωνονται και πορωνονται και βγαζουν ολον τον κακο τους εαυτο. Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με την ολυμπιακη παιδεια και παραδοση. Αυτα ειναι καρκινος για τους νεους. Και οχι δεν μιλαω γενικα για το gaming αλλα συγκεκριμενα για τα eSports, το LoL και ολα αυτα τα σιχαμερα ειδη ασχολιας. Το οτι γεμιζουν σταδια δεν μου λεει τιποτα. Και η Καρντασιαν παιρνει τεραστιες τηλεθεασεις. Τι να κανουμε δηλαδη?? Σοβαρευτειτε. Απλα σοβαρευτειτε. Ας κανουν μεγαλα τουρνουα, ας κανουν δικους τους "αγωνες" αλλα μακρυα απο τους Ολυμπιακους Αγωνες.... Η απολυτη ξεφτιλα...
    • Comment Link
      Tom_Avg
      Tom_Avg 09/08/2017 21:27:00
      Το θέμα είναι τι θα παίζουνε?
      Θα αναπτύξει η ομοσπονδία των ολυμπιακών αγώνων ένα διαχρονικό παιχνίδι?
      Γιατί είναι απίθανο να αποτελέσει κάποιο παιχνίδι τρίτης εταιρείας ολυμπιακό άθλημα.
      Νομίζω είμαστε ακόμα λίγο μακριά από αυτό.
    MSI GL

    Tech & Science News