Κατά την διάρκεια της E3 2016 που έλαβε χώρα τον περασμένο Ιούλιο και συγκεκριμένα στα πλαίσια μιας συνέντευξης του στο GameInforrmer, o θρυλικός δημιουργός, Shigeru Miyamoto, κλήθηκε να απαντήσει για το ποιο θεωρεί το πιο υποτιμημένο παιχνίδι του Wii U. Ο τίτλος που επέλεξε ήταν το Star Fox Zero, το οποίο κυκλοφόρησε στις 22 Απριλίου.
Αναλυτικά την απάντηση του μπορείτε να την διαβάσετε παρακάτω, μεταφρασμένη από εμάς.
Προσωπικά νομίζω ότι το Star Fox είναι ένα πραγματικά διασκεδαστικό παιχνίδι, αν καθίσετε και το παίξετε. Πιστεύω, για παράδειγμα, πως για ένα παιδί που πηγαίνει στο δημοτικό και που παίζει χωρίς προκαταλήψεις, το παιχνίδι θα ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Νομίζω ότι είναι επίσης πάρα πολύ διασκεδαστικό και για αδέλφια που παίζουν μαζί. "
Must Read
Ο Miyamoto ευχαρίστησε το κοινό για τη στήριξη στο Super Mario Galaxy Movie (ΒΙΝΤΕΟ)
Ο Miyamoto μιλάει για την επερχόμενη ταινία Mario και το μέλλον του χαρακτήρα
Καθυστέρηση για την ταινία Zelda