Με τον Μάρτιο να φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος του, τα επόμενα δωρεάν παιχνίδια μέσω του Games with Gold προγράμματος για τον μήνα Απρίλιο, γνωστοποιήθηκαν από το blog του Major Nelson. Έτσι, από την πρώτη ημέρα του Απριλίου οι gold συνδρομητές του Xbox One θα μπορούν να απολαύσουν το The Wolf Among Us, ενώ στο Xbox 360 θα διατεθεί το πρώτο Dead Space. Από τις 15 και μετά σειρά έχει το Sunset Overdrive για το Xbox One και το Saints Row αντίστοιχα για το Xbox 360.
Πως σας φαίνονται οι επιλογές της εταιρίας για τον μήνα Απρίλιο; Πείτε μας στα σχόλια.
Must Read
UH Radar | Προς κλείσιμο πολλά στούντιο του Xbox – Μήπως απέτυχε το Xbox Game Pass;
Το Microsoft Flight Simulator 2024 αποκτά ένα εντυπωσιακό νέο χειριστήριο
Το Xbox μπορεί να γίνει ξεχωριστή εταιρεία μέσα στη Microsoft