Η Hi-Rez Studios ανακοίνωσε τη μεταφορά του SMITE στο PlayStation 4. Το MOBA της Hi-Rez που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει από τα LoL και Dota 2, αποτελεί το τρίτο πιο δημοφιλές τίτλο του genre αυτή τη στιγμή, με μια κοινότητα που αριθμεί πάνω από 14 εκ. παίκτες σε PC κυρίως και έπειτα στο X1. Έτσι λοιπόν, μετά το Xbox One, όπου αποτέλεσε χρονική αποκλειστικότητα, θα κυκλοφορήσει και στη κονσόλα της Sony.
Μάλιστα, θα υπάρξει και closed beta για το SMITE, ενώ η PS4 έκδοση θα έρθει με πάνω από 70 playable gods, πολλά νέα skins, ενώ για τους συνδρομητές PS Plus και όσους αγοράσουν το Founder's pack (€23.99) κατά την beta θα λάβουν επιπλέον αποκλειστικά skins. Το πότε θα ξεκινήσει η closed beta δεν είναι ακόμη γνωστό, όμως ο τίτλος θα δοθεί σαφώς δωρεάν με όλα τα modes και τους πέντε αρχικούς δωρεάν gods (Ymir, Thor, Neith, Guan Yu, Ra) και όσους είναι διαθέσιμοι στο free rotation.






Read Next
Must Read
Η Sony πειραματίζεται με κουμπιά που αντιδρούν σαν μέρος του παιχνιδιού
Το PlayStation Plus γίνεται πιο ακριβό - Η νέα τιμή στην Ελλάδα!
Η Sony προβληματίζεται με το πόσο κοστίζουν και πόσο αργούν να κυκλοφορήσουν τα παιχνίδια της