Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Valve έκανε “ban” σε 1 εκατομμύριο bots του Counter-Strike

Μετά από τα πολλά reports των παικτών

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Valve έκανε “ban” σε 1 εκατομμύριο bots του Counter-Strike

Το Counter-Strike είναι χωρίς αμφιβολία ένα μεγαλύτερα FPS multiplayer παιχνίδια αυτή τη στιγμή και όπως μαθαίνουμε τώρα, η Valve έβαλε μια…τάξη!

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες, η Valve έκανε “ban” περίπου 1 εκατομμύριο bots του Counter-Strike, μετά από τα πολλά reports των παικτών.

Τα νέα φέρε στη δημοσιότητα ο Ido Magal, ένας προγραμματιστής του Counter-Strike 2, ο οποίος έγραψε στο Discord ότι η εταιρία έκανε συνολικά ban σε 960.000 farming bot accounts, ύστερα από μια μεγάλη έρευνα, αλλά και μετά τα reports των παικτών.

Advertisement

Ο developer έγραψε:

Εχθές, κάναμε ban σε 960.000 farming bot accounts. Αυτό το αποτέλεσμα ήρθε μετά από έρευνα που κάναμε, αλλά και μετά από τα reports των παικτών. Σας ευχαριστούμε. Αν δείτε άλλα bots στείλτε email με θέμα “Farming Bot Report”.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

components.partials.guest-comment-modal