Φαίνεται ότι το Marvel’s Wolverine θα απουσιάζει από το πρώτο State of Play του 2026, καθώς σύμφωνα με νέο tweet που έγινε από την Insomniac Games, περισσότερα νέα για το παιχνίδι θα μάθουμε την άνοιξη.
Πιο συγκεκριμένα, η Insomniac ανέβασε πριν από λίγες ώρες ένα GIF στα social media με τον Wolverine να…πετσοκόβει τους εχθρούς του, με την λεζάντα: “And the hits just keep on comin'....”. Με αφορμή αυτό το post στο X, ένας fan σχολίασε πότε θα έχουμε περισσότερα νέα από το παιχνίδι, με την ομάδα ανάπτυξης να δίνει την δική της απάντηση: “την άνοιξη του 2026”.
Αν ισχύει αυτό, τότε μάλλον το Wolverine θα απουσιάζει από το State of Play που θα πραγματοποιηθεί σε λίγες ώρες από τώρα ή πολύ απλά η Insomniac θέλει να ξαφνιάσει ευχάριστα τους fans…
Δείτε το post:
Spring 2026.
— Insomniac Games (@insomniacgames) February 10, 2026
Εμείς ας ελπίσουμε ότι θα δούμε κάτι από το παιχνίδι του Wolverine στο State of Play. Το νέο showcase θα πραγματοποιηθεί στις 13 Φεβρουαρίου τα μεσάνυχτα (12:00 ώρα Ελλάδος).
Read Next
Must Read
Τα 10 πιο αναμενόμενα παιχνίδια που θα κλείσουν το 2026!
Ασφυκτικά γεμάτος ο Σεπτέμβριος από νέα παιχνίδια – Το GTA 6 παίζει…μόνο του τον Νοέμβριο!
Το νέο God of War και όλα όσα ανακοίνωσε το PlayStation! | ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ