Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το Marvel’s Wolverine θα απουσιάζει -μάλλον- από το State of Play της Sony

Το επιβεβαίωσε (;) η Insomniac Games

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το Marvel’s Wolverine θα απουσιάζει -μάλλον- από το State of Play της Sony

Φαίνεται ότι το Marvel’s Wolverine θα απουσιάζει από το πρώτο State of Play του 2026, καθώς σύμφωνα με νέο tweet που έγινε από την Insomniac Games, περισσότερα νέα για το παιχνίδι θα μάθουμε την άνοιξη.

Πιο συγκεκριμένα, η Insomniac ανέβασε πριν από λίγες ώρες ένα GIF στα social media με τον Wolverine να…πετσοκόβει τους εχθρούς του, με την λεζάντα: “And the hits just keep on comin'....”. Με αφορμή αυτό το post στο X, ένας fan σχολίασε πότε θα έχουμε περισσότερα νέα από το παιχνίδι, με την ομάδα ανάπτυξης να δίνει την δική της απάντηση: “την άνοιξη του 2026”.

Advertisement

Αν ισχύει αυτό, τότε μάλλον το Wolverine θα απουσιάζει από το State of Play που θα πραγματοποιηθεί σε λίγες ώρες από τώρα ή πολύ απλά η Insomniac θέλει να ξαφνιάσει ευχάριστα τους fans…

Δείτε το post:

Εμείς ας ελπίσουμε ότι θα δούμε κάτι από το παιχνίδι του Wolverine στο State of Play. Το νέο showcase θα πραγματοποιηθεί στις 13 Φεβρουαρίου τα μεσάνυχτα (12:00 ώρα Ελλάδος).

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.