Τον περασμένο μήνα, είχε βγει ένα δημοσίευμα που έλεγε ότι η CD Projekt Red δεν έχει τελειώσει ακόμα με το The Witcher 3: Wild Hunt. Ακούγεται ότι η εταιρία ετοιμάζει ένα ακόμη DLC/Expansion που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2026.
Τα νέα έφερε στη δημοσιότητα για πρώτη φορά ο insider της βιομηχανίας, Borys Nieśpielak, ο οποίος είχε δηλώσει ότι το νέο επί πληρωμή expansion το ετοιμάζει η Fool’s Theory, το στούντιο που έχει αναλάβει το remake του Witcher 1. Τώρα, σύμφωνα με νέο ρεπορτάζ του Eurogamer, ο Nieśpielak επιβεβαιώνει εκ νέου ότι η εταιρία έχει στα σκαριά ένα νέο expansion.
To Eurogamer αντάλλαξε emails με τον Borys Nieśpielak και έγραψε:
Υπάρχει πιθανότητα το νέο περιεχόμενο που έχει υπαινιχθεί σε πρόσφατες κλήσεις η εταιρία, αλλά και σε αναφορές που έχουν κυκλοφορήσει, να καταφθάσει φέτος.
Ο Nieśpielak άφησε να εννοηθεί ότι το expansion θα κυκλοφορήσει σχετικά νωρίς και θα επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα της CD Projekt Red τους επόμενους μήνες.
Σε άλλα νέα, η ίδια η CD Projekt Red είχε δηλώσει σε παλιότερη κλήση με τους επενδυτές της ότι η Fool’s Theory ετοιμάζει και άλλο project εκτός από το remake του πρώτου Witcher. Η φήμη αναφέρει ότι το DLC θα καταφθάσει τον Μάιο.
Η CD Projekt Red εργάζεται αυτόν τον καιρό σε διάφορα project που βρίσκονται στο σύμπαν του The Witcher. Εκτός από το The Witcher 4 με πρωταγωνίστρια την Ciri, έχει στα σκαριά το ολοκληρωτικό remake του πρώτου The Witcher, αλλά και ένα multiplayer παιχνίδι πάνω σε αυτό το universe.
Η CD Projekt Red απάντησε στο δημοσίευμα του Eurogamer και είπε μεταξύ άλλων ότι δεν πρόκειται να σχολιάσει φήμες ή εικασίες. Για οτιδήποτε νεότερο παραμείνετε συντονισμένοι στο Unboxholics.com.
Must Read
The Witcher: Έρχεται multiplayer παιχνίδι και μάθαμε πολλά γι' αυτό!
The Witcher 4: Έρχεται νέα τριλογία με την Ciri – Μην περιμένετε expansions!
The Witcher 3: Αλλάζουν οι απαιτήσεις συστήματος μετά από 10+ χρόνια – Θα θέλει πλέον καλύτερο PC