Σύμφωνα με νέες δηλώσεις, η Konami θέλει από εδώ και στο εξής να κυκλοφορεί ένα νέο Silent Hill παιχνίδι, κάθε χρόνο.
Μιλώντας στο Famitsu, ο παραγωγός της σειράς, Motoi Okamoto, δήλωσε ότι η εταιρία θέλει να δίνει στον κόσμο ένα νέο παιχνίδι από το franchise κάθε χρόνο. Η αρχή φαίνεται πως έγινε με το Silent Hill 2 Remake, το οποίο είδαμε το 2024, ενώ φέτος τον Σεπτέμβριο κατέφθασε και το ολοκαίνουργιο Silent Hill f.
Ο Okamoto δήλωσε τα εξής:
Μετά την κυκλοφορία του Silent Hill 2 τον Οκτώβριο του 2024, καταφέραμε να παραδώσουμε το Silent Hill f τον Σεπτέμβριο του 2025. Συμπεριλαμβανομένων ανακοινωμένων (και μη ανακοινωμένων) τίτλων, έχουμε ως στόχο να κυκλοφορούμε έναν νέο τίτλο κάθε χρόνο.
Αν και μένει να φανεί πόσα από αυτά μπορούμε να πετύχουμε, θα κάνω το καλύτερο που μπορώ ως παραγωγός της σειράς. Ιδανικά, θα θέλαμε να δούμε τον ενθουσιασμό για το Silent Hill να συνεχίσει να μεγαλώνει. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας προσφέρουμε νέες ενημερώσεις, οπότε για αυτό το λόγο ζητάμε λίγη ακόμη υπομονή.
Silent Hill Producer Motoi Okamoto says they aim to release 1 Silent Hill game per year!
— Genki✨ (@Genki_JPN) December 28, 2025
“Continuing from the release of Silent Hill 2 in October 2024, we were able to deliver Silent Hill f in September 2025, putting the Silent Hill series back on track.
Including announced… pic.twitter.com/C2G1OV2u7T
Τι περιμένουμε τώρα από την σειρά:
Το Silent Hill f κυκλοφόρησε σε κονσόλες και PC τον Σεπτέμβριο, ενώ μέσα στο 2026 περιμένουμε το Silent Hill: Townfall, ένα παιχνίδι που αναπτύσσεται από το στούντιο No Code και υπόσχεται να προσφέρει ένα διαφορετικό ύφος. Παράλληλα, η Konami συνεργάζεται ξανά με την Bloober Team, καθώς ετοιμάζουν το remake του πρώτου Silent Hill με πιθανή κυκλοφορία το 2027.
Read Next
Must Read
Silent Hill f και Silent Hill 2 σάρωσαν σε πωλήσεις
Ξεκίνησε η “χρυσή εβδομάδα” για την Konami με φανταστικές εκπτώσεις
Η Konami επιστρέφει σε ένα από τα μεγαλύτερα franchises της – Δείτε το νέο trailer!