Η Konami δεν έχει ακόμη αποφασίσει ποιο θα είναι το επόμενο βήμα για το Metal Gear, όπως αποκάλυψε ο παραγωγός της σειράς, Noriaki Okamura. Μετά το Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, η εταιρεία βρίσκεται σε φάση συζητήσεων χωρίς να έχει καταλήξει αν θα συνεχίσει με νέο remake ή με εντελώς καινούργιο παιχνίδι.
Σε συνέντευξή του στο Real Sound, ο Okamura είπε ότι η ομάδα βρίσκεται ακόμη στο στάδιο των ιδεών. Το ενδιαφέρον γύρω από τα πρόσφατα remasters έχει φέρει νέο κοινό στο franchise και η Konami θέλει να αξιοποιήσει αυτή τη δυναμική, όμως τίποτα δεν έχει πάρει το πράσινο φως.
Όπως εξήγησε, κάθε τίτλος της σειράς έχει σχεδιαστεί σε διαφορετική εποχή και με ξεχωριστή φιλοσοφία. Αυτό σημαίνει ότι το remake του MGSΔ δεν μπορεί να λειτουργήσει ως έτοιμη φόρμουλα για τα υπόλοιπα παιχνίδια, αφού κάθε Metal Gear χρειάζεται δική του προσέγγιση.
Ο Okamura παραδέχτηκε επίσης ότι η παραγωγή του MGSΔ ήταν δύσκολη, αφού η ομάδα έπρεπε να ξαναστηθεί σχεδόν από το μηδέν, μιας και οι περισσότεροι από τους αρχικούς developers δεν βρίσκονται πια στην Konami. Παρ’ όλα αυτά, θεωρεί ότι κατάφεραν να διατηρήσουν το πνεύμα του πρωτότυπου τίτλου με πιο σύγχρονη ποιότητα.
Όσο για το Metal Gear Solid 4, το ενδεχόμενο remake φαίνεται ακόμη πιο περίπλοκο. Το παιχνίδι είχε χτιστεί πάνω στην ιδιότροπη αρχιτεκτονική του PS3 και ο κώδικάς του κάνει οποιαδήποτε σύγχρονη μεταφορά “πραγματική πρόκληση”, όπως είπε χαρακτηριστικά.
Tags
Must Read
Silent Hill f και Silent Hill 2 σάρωσαν σε πωλήσεις
Ξεκίνησε η “χρυσή εβδομάδα” για την Konami με φανταστικές εκπτώσεις
Η Konami επιστρέφει σε ένα από τα μεγαλύτερα franchises της – Δείτε το νέο trailer!