Ένα νέο ρεπορτάζ αποκαλύπτει γιατί ένα Splinter Cell που αναπτυσσόταν πριν χρόνια δεν έφτασε ποτέ στην αγορά και πώς τελικά μετατράπηκε στο XDefiant.
Σύμφωνα με τον Jason Schreier του Bloomberg, η Ubisoft San Francisco εργαζόταν πάνω σε νέο Splinter Cell, αλλά η προσπάθεια εγκαταλείφθηκε. Την πληροφορία επιβεβαιώνει ο Nick Herman, συνιδρυτής της AdHoc και πρώην developer της Telltale, ο οποίος είχε βρεθεί στο στούντιο πριν ιδρύσει τη δική του ομάδα. Όπως εξηγεί, όταν εντάχθηκε στην Ubisoft το 2017, συμμετείχε σε μια αρχική μορφή νέου Splinter Cell και η ομάδα πίστευε ότι μπορούσε να δώσει στη σειρά ένα δυνατό comeback.
Η κατεύθυνση όμως άλλαξε γρήγορα. Η Ubisoft, αναζητώντας το δικό της μεγάλο live-service παιχνίδι, πίεσε το στούντιο να μετατρέψει το Splinter Cell σε GaaS εμπειρία. Ο Herman δήλωσε ότι:
Το προσπαθήσαμε. Φτιάξαμε πολλά ενδιαφέροντα πρωτότυπα.
Παρόλα αυτά, η ιδέα δεν ταίριαζε με το DNA της σειράς και, όπως λέει:
Κάποια στιγμή συνειδητοποιείς ότι όλα όσα σε ενδιαφέρουν, δεν ενδιαφέρουν πια εκείνους.»
Έτσι, το 2018 η ομάδα έφυγε και δημιούργησε την AdHoc Studio, η οποία αργότερα πέτυχε με το Dispatch, που έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο πωλήσεις. Το project που άφησαν πίσω τους κατέληξε να εξελιχθεί σε XDefiant, την απόπειρα της Ubisoft να ανταγωνιστεί τα μεγάλα multiplayer FPS. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε free-to-play, αλλά έκλεισε μέσα σε έναν χρόνο και λίγο αργότερα έκλεισε και η Ubisoft San Francisco. Το μοναδικό ενεργό Splinter Cell αυτή τη στιγμή είναι το remake που αναπτύσσεται από την Ubisoft Toronto.
Tags
Must Read
Rayman Legends Retold: Το λατρεμένο platformer επιστρέφει με 3D γραφικά!
Ubisoft: Αρνητικό ρεκόρ με ζημιά 1,3 δισ ευρώ – Έχει όμως ήδη comeback πλάνο
Έρχονται νέα Assassin’s Creed, Far Cry και Ghost Recon, πριν τον Μάρτιο του 2029