Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Ubisoft “έθαψε” ένα Splinter Cell για να γίνει το XDefiant

Η ιστορία πίσω από μια χαμένη ευκαιρία

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Ubisoft “έθαψε” ένα Splinter Cell για να γίνει το XDefiant

Ένα νέο ρεπορτάζ αποκαλύπτει γιατί ένα Splinter Cell που αναπτυσσόταν πριν χρόνια δεν έφτασε ποτέ στην αγορά και πώς τελικά μετατράπηκε στο XDefiant

Σύμφωνα με τον Jason Schreier του Bloomberg, η Ubisoft San Francisco εργαζόταν πάνω σε νέο Splinter Cell, αλλά η προσπάθεια εγκαταλείφθηκε. Την πληροφορία επιβεβαιώνει ο Nick Herman, συνιδρυτής της AdHoc και πρώην developer της Telltale, ο οποίος είχε βρεθεί στο στούντιο πριν ιδρύσει τη δική του ομάδα. Όπως εξηγεί, όταν εντάχθηκε στην Ubisoft το 2017, συμμετείχε σε μια αρχική μορφή νέου Splinter Cell και η ομάδα πίστευε ότι μπορούσε να δώσει στη σειρά ένα δυνατό comeback.

Advertisement

Η κατεύθυνση όμως άλλαξε γρήγορα. Η Ubisoft, αναζητώντας το δικό της μεγάλο live-service παιχνίδι, πίεσε το στούντιο να μετατρέψει το Splinter Cell σε GaaS εμπειρία. Ο Herman δήλωσε ότι:

Το προσπαθήσαμε. Φτιάξαμε πολλά ενδιαφέροντα πρωτότυπα.

Παρόλα αυτά, η ιδέα δεν ταίριαζε με το DNA της σειράς και, όπως λέει:

Κάποια στιγμή συνειδητοποιείς ότι όλα όσα σε ενδιαφέρουν, δεν ενδιαφέρουν πια εκείνους.»

Έτσι, το 2018 η ομάδα έφυγε και δημιούργησε την AdHoc Studio, η οποία αργότερα πέτυχε με το Dispatch, που έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο πωλήσεις. Το project που άφησαν πίσω τους κατέληξε να εξελιχθεί σε XDefiant, την απόπειρα της Ubisoft να ανταγωνιστεί τα μεγάλα multiplayer FPS. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε free-to-play, αλλά έκλεισε μέσα σε έναν χρόνο και λίγο αργότερα έκλεισε και η Ubisoft San Francisco. Το μοναδικό ενεργό Splinter Cell αυτή τη στιγμή είναι το remake που αναπτύσσεται από την Ubisoft Toronto.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.