Το κλίμα στη Rockstar North είναι ιδιαίτερα τεταμένο το τελευταίο διάστημα, καθώς εκατοντάδες εργαζόμενοι τάσσονται ανοιχτά απέναντι στη διοίκηση μετά τις πρόσφατες απολύσεις υπαλλήλων που συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία συνδικάτου. Τώρα, πάνω από 200 εργαζόμενοι υπέγραψαν επιστολή ζητώντας εξηγήσεις και αλλαγή στάσης από τη διοίκηση.
Η ένταση ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου, όταν 31 άτομα απομακρύνθηκαν την ίδια μέρα από τη δουλειά τους. Όλοι τους συμμετείχαν στην οργάνωση ενός υπό διαμόρφωση σωματείου, το οποίο πλησίαζε το ποσοστό συμμετοχής που χρειάζεται για επίσημη αναγνώριση. Για την Independent Workers’ Union of Great Britain (IWGB), δεν πρόκειται για σύμπτωση αλλά για ξεκάθαρη ένδειξη προσπάθειας παρεμπόδισης της συνδικαλιστικής δράσης.
Από τότε έχουν πραγματοποιηθεί διαμαρτυρίες έξω από τα γραφεία στο Εδιμβούργο, με απολυμένους εργαζόμενους να περιγράφουν (ανώνυμα) ένα κλίμα φόβου αλλά και έντονης αλληλεγγύης από τους συναδέλφους τους, ενώ το αφήγημα της Rockstar, ότι οι απολύσεις σχετίζονται με εσωτερικές διαρροές, αμφισβητείται έντονα από εργαζομένους.
Η συλλογική επιστολή των εργαζομένων ζητά την άμεση επαναπρόσληψη όσων απολύθηκαν και καλεί τη διοίκηση να σεβαστεί το δικαίωμα οργάνωσης. Παράλληλα, η IWGB έχει ήδη κινηθεί νομικά, καθώς η εταιρεία αρνήθηκε να συναντηθεί με εκπροσώπους του σωματείου. Η υπόθεση, πάντως, συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις και φαίνεται πως θα απασχολήσει την εταιρεία για καιρό.
Tags
Must Read
GTA 6: Οι fans βρήκαν στην πραγματική ζωή την γυναίκα του εξωφύλλου! (ΕΙΚΟΝΕΣ)
GTA 6: Κατεβάστε το ολοκαίνουργιο επίσημο wallpaper έτοιμο για iPhone, Android και PC!
GTA 6: Μάθαμε γιατί καθυστερεί τόσα χρόνια!