Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Sony χάνει έδαφος με τη Bungie και το Destiny 2 βουλιάζει

Καθυστερήσεις και αβεβαιότητα

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Sony χάνει έδαφος με τη Bungie και το Destiny 2 βουλιάζει

Η Bungie και το Destiny 2 περνούν δύσκολες μέρες, με τη Sony να παραδέχεται ότι η πολυδάπανη εξαγορά του στούντιο δεν έχει αποδώσει.

Στην τελευταία της οικονομική ενημέρωση, η εταιρεία ανακοίνωσε ζημιά περίπου 204 εκατομμυρίων δολαρίων, αποδίδοντάς την στην πτώση εσόδων και παικτών του Destiny 2.

Όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Lin Tao, η Sony προχώρησε σε αναθεώρηση της αξίας της Bungie, καθώς “οι πωλήσεις και η συμμετοχή των χρηστών δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες” που υπήρχαν όταν έγινε η εξαγορά.

Advertisement

Το live-service φαινόμενο του παρελθόντος δείχνει τώρα να έχει χάσει το κοινό του. Το Destiny 2 κατέγραψε νέο αρνητικό ρεκόρ ταυτόχρονων παικτών στο Steam και το επόμενο project της εταιρείας, το Marathon, παραμένει χωρίς ημερομηνία κυκλοφορίας. Την ίδια στιγμή, οι συνεχείς απολύσεις και η αποχώρηση του πρώην CEO Pete Parsons έχουν επιβαρύνει το εσωτερικό κλίμα του στούντιο.

Η Sony σχεδιάζει πλέον να εντάξει πλήρως τη Bungie στα PlayStation Studios, θέλοντας να έχει μεγαλύτερο έλεγχο στις παραγωγές της. Μετά το αποτυχημένο λανσάρισμα του Concord, όλα δείχνουν πως η επιτυχία του Marathon θα κρίνει το μέλλον της Bungie.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.