Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ο Shroud θέλει να χωριστεί το Game of the Year σε Single-Player και Multiplayer!

Προτείνει νέο διαχωρισμό στα GOTY

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ο Shroud θέλει να χωριστεί το Game of the Year σε Single-Player και Multiplayer!

Ο γνωστός streamer και πρώην επαγγελματίας παίκτης του CS:GO, Shroud, πιστεύει πως τα Game of the Year Awards δεν αποδίδουν πλέον δικαιοσύνη στα multiplayer παιχνίδια και πως ήρθε η ώρα να υπάρξουν δύο ξεχωριστές κατηγορίες.

Όπως ανέφερε, η τελευταία φορά που ένα καθαρά multiplayer παιχνίδι κατέκτησε τον τίτλο του Game of the Year ήταν το 2016, με το Overwatch, ενώ είπε ότι:

Advertisement

Είναι πολύ πιο εύκολο για ένα single-player να κερδίσει.

Ο Shroud τόνισε ότι τα multiplayer games έχουν τεράστια κοινότητα, συνεχή υποστήριξη και δυναμική, αλλά σπάνια αναγνωρίζονται με τον ίδιο τρόπο.

Η τοποθέτησή του έρχεται σε μια περίοδο όπου οι συζητήσεις για τα φετινά υποψήφια GOTY έχουν ανάψει, με τίτλους όπως το Clair Obscur: Expedition 33 και το ARC Raiders να μπαίνουν στη λίστα, δίπλα σε πιο “cinematic” single-player εμπειρίες.

Αν και τα The Game Awards έχουν θεσπίσει κατηγορίες όπως Best Ongoing Game ή Best Esports Game, η πρόταση του Shroud ξαναφέρνει στο προσκήνιο μια συζήτηση που διχάζει τους gamers: Πρέπει τα multiplayer να κρίνονται με τα ίδια κριτήρια με τα single-player ή αξίζουν μια δική τους, ξεχωριστή διάκριση;

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.