Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Nintendo συνεχίζει τις...μηνύσεις

Δεν αστειεύεται με την πειρατεία

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Nintendo συνεχίζει τις...μηνύσεις

Η μάχη της Nintendo ενάντια στην πειρατεία συνεχίζεται και πλέον περνάει και από το Reddit

Ο ιαπωνικός κολοσσός του gaming προχώρησε σε νέα αγωγή, αυτή τη φορά κατά του James C. Williams (γνωστού διαδικτυακά ως Archbox), τον οποίο κατηγορεί ότι διαχειριζόταν κοινότητες που μοίραζαν πειρατικά παιχνίδια του Switch και λογισμικό για να τα τρέχουν.

Advertisement

Όπως αναφέρει το Nintendo Everything, η υπόθεση ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2024, όταν η Nintendo εντόπισε ποιος κρυβόταν πίσω από το ψευδώνυμο μέσω email που συνδεόταν με τον λογαριασμό του στο Reddit. Η εταιρεία υποστηρίζει πως ο Williams διατηρούσε αρκετά Pirate Shops, όπου διακινήθηκαν χιλιάδες παράνομα αντίγραφα παιχνιδιών.

Στα δικαστικά έγγραφα ο Williams περιγράφεται ως “αυτοαποκαλούμενος πειρατής της Nintendo”, με την εταιρεία να τον κατηγορεί ότι προωθούσε ενεργά τέτοιες πλατφόρμες. Πλέον, ζητάει αποζημίωση $4,5 εκατομμυρίων, σημειώνοντας πως η ζημιά είναι πολύ μεγαλύτερη από το ποσό που διεκδικεί, ενώ στην αγωγή αναφέρει ότι:

Το ποσό που θα επανόρθωνε τη ζημιά της Nintendo of America είναι εξαιρετικά δύσκολο να υπολογιστεί.

Η Nintendo έχει δείξει ξανά τη σκληρή στάση της απέναντι στην πειρατεία και αυτή είναι άλλη μια υπόθεση που το αποδεικνύει.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.