Προ ολίγων ημερών στα πλαίσια του Nintendo Direct παρουσιάστηκε ένα ακόμη trailer-έκπληξη για το άκρως αναμενόμενο Resident Evil Requiem, το νεότερο κεφάλαιο στην horror συλλογή της Capcom.
Από την ημέρα αποκάλυψης του παιχνιδιού, μαζί με μερικές μικρές αναφορές της ομάδας ανάπτυξης, το μυστήριου για το ποιος θα είναι ο δεύτερος χαρακτήρας συνεχίζεται με τους fans να προσπαθούν να βρουν ότι στοιχείο μπορούν μέσα από όλα τα trailers. Αυτή την έρευνα δεν φαίνεται να συνεχίζει να κάνει ο Dusk Golem, ο γνωστός κατεργάρης-leaker που είναι υπεύθυνος για αρκετές διαρροές όσον αφορά το Requiem και την Resident evil σειρά γενικότερα, μιας και για αυτόν η παρουσία του Leon φαίνεται να είναι σίγουρη.
Μέσα από νέα του ανάρτηση στο Χ (πρώην Twitter), ο Dusk επιμένει πως ο Leon δεν έχει “πάει πουθενά από το RE9” τονίζοντας για ακόμη μία φορά πως ο δημοφιλής χαρακτήρας δεν θα λείπει από το νέο κεφάλαιο της σειράς. Επιπροσθέτως αναφέρει πως υπάρχουν και άλλα events για αυτό τον μήνα (TGS 2025 και το έντονα φημολογούμενο State of Play), στρέφοντας τα βλέμματα προς τα εκεί.

Τώρα, το αν εν τέλει ο Leon θα αποτελεί τον δεύτερο playable χαρακτήρα ή όχι είναι κάτι που μένει να δούμε στο μέλλον. Το ενδιαφέρον σίγουρα είναι πως ο leaker δεν φαίνεται να κάνει πίσω για την εμφάνισή του στο Resident Evil Requiem. Επομένως, σύμφωνα με τα λεγόμενά του αναμένουμε περισσότερα στο τέλος του μήνα.
Hub
Must Read
Όλα τα Resident Evil σε προσφορά στο Steam – Μεγάλη έκπτωση και για το Resident Evil Requiem!
Ολοκληρώστε το Resident Evil Requiem πριν τον Μάιο…
Resident Evil: Πωλήσεις ρεκόρ για την Capcom!