Το κανάλι noclip στο YouTube, γνωστό για τα εξαιρετικά του ντοκιμαντέρ για βιντεοπαιχνίδια, δημοσίευσε πριν δύο μέρες ένα βίντεο αφιερωμένο στην σειρά Wolfenstein της MachineGames και εκτός από πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες πάνω στην ανάπτυξη των παιχνιδιών της, μας έδωσε και ένα πιθανό στοιχείο για το μέλλον του studio.
Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής του studio, Jerk Gustafsson, ανέφερε πως το Woflenstein ήταν σχεδιασμένο από την αρχή ως τριλογία και η ιστορία του B.J. ή William Blazkowicz (πρωταγωνιστή των παιχνιδιών) αν προτιμάτε, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Οπότε ελπίζουν κάποια στιγμή να καταφέρουν να την τελειώσουν. Δεν είναι απαραίτητα κάποια δήλωση που φανερώνει σε τι δουλεύει το studio μετά το Indiana Jones, ωστόσο αυτή η επιθυμία του να επιστρέψει κάποια στιγμή στα Wolfenstein είναι ίσως ενδεικτική για τα μακροχρόνια πλάνα του. Θυμίζουμε εξάλλου πως μόλις πριν μερικές μέρες κυκλοφόρησε το The Order of Giants, το πρώτο μεγάλο DLC για το Indiana Jones.
Πραγματικά αξίζει να δείτε το ντοκιμαντέρ ολόκληρο, ακόμα και αν δεν είστε μεγάλος fan των Wolfenstein.