Με μια ανάρτησή του στα social media, ο Rod Ferguson ανακοίνωσε πως αποχωρεί από την Blizzard (και την Microsoft στην οποία ανήκει). Ο γνωστός παραγωγός, περιβόητος για τις ικανότητές του στο να διασώζει και να “στρώνει” φουρτουνιασμένες παραγωγές, αποχωρεί από το τιμόνι του Diablo franchise μετά από 5 χρόνια παρουσίας.
Ο Ferguson δεν ανακοίνωσε αν και πού θα δουλέψει στο μέλλον. Η ανάρτησή του ανέφερε:
“Μετά από 5 χρόνια στο τιμόνι του Diablo, με 4 μεγάλα λανσαρίσματα που προχώρησαν το franchise μπροστά, ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την Blizzard/Microsoft, με το σπαθί στο χέρι και να κοιτάξω τι ακολουθεί. Οι ομάδες έχουν σεταριστεί για επιτυχίες με ένα συναρπαστικό πρόγραμμα κυκλοφοριών για το μέλλον. Είμαι πολύ περήφανος για όλα όσα χτίσαμε μαζί και ανυπομονώ για οτιδήποτε ακολουθεί για το Diablo και για μένα.”
Θυμίζουμε πως ο Ferguson ήταν επικεφαλής των Gears of War στην Epic, έπειτα βοήθησε την Irrational στο Bioshock Infinite που είχε περάσει από 40 κύματα και μετά ξαναγύρισε στα Gears, επιβλέποντας τα Gears of War 4 και 5, προτού αναλάβει καθήκοντα στην Blizzard και το Diablo. Με την φήμη και τις ικανότητές του, είμαστε σίγουροι πως θα έχει πολλές προτάσεις για στα χέρια του για το μέλλον.
After five years of driving the Diablo franchise forward with four big launches, it's time for me to step away from Blizzard/Microsoft, sword in hand, and see what's next. The teams are set up for success, with an exciting slate of releases ahead. I'm incredibly proud of what… pic.twitter.com/Fsh4gjmgVl
— Rod Fergusson (@RodFergusson) August 8, 2025