Ένας leaker, ο οποίος μοιράζεται πληροφορίες σχετικά με το MultiVersus, το παιχνίδι της Warner Bros. έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία που αφορούν τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας. Ο χρήστης με το όνομα, MultiverSusie, έχει δώσει στο παρελθόν leaks, τα οποία λίγο αργότερα επιβεβαιώνονται.
Τώρα, έκανε ένα νέο αινιγματικό tweet στο X κάνοντας “tease” τα επόμενα σχέδια της Warner Bros. Games και της NetherRealm, της ομάδας του Mortal Kombat. Σύμφωνα με εκείνον, το επόμενο fighting παιχνίδι θα είναι το Injustice 3, ύστερα από την επιτυχία που γνώρισε το Mortal Kombat 1.
Η δημοσίευση του MultiverSusie ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι “το να ακυρώνεις το MultiVersus είναι άδικο (Injustice)”, ενώ στη συνέχεια άφησε σχόλιο με τον αριθμό “3”.
Ακολουθούν οι δηλώσεις του MultiverSusie:
Το να ακυρώνεις το MultiVersus είναι άδικο (Injustice). Το να με αφήνεις χωρίς διαρροές είναι επίσης άδικο (Injustice). “3”.
3
— MultiverSusie (@multiversusie) May 17, 2025
Το Injustice και το MultiVersus είναι παιχνίδια της Warner Bros. Games και φαίνεται ότι η εταιρία -αν ισχύουν οι φήμες- ετοιμάζει αυτή τη στιγμή το Injustice 3. Τα δύο πρώτα παιχνίδια της σειράς ήρθαν από την NetherRealm, το πασίγνωστο στούντιο παιχνιδιών των Mortal Kombat. Προς το παρόν δεν έχει επιβεβαιωθεί τίποτα και δεν γνωρίζουμε αν το τρίτο κεφάλαιο βρίσκεται υπό ανάπτυξη από την NetherRealm, αλλά αν ισχύουν όλα τα παραπάνω, θα το μάθουμε σύντομα.
Πηγή: VGC
Must Read
Και η Warner Bros. Games είναι μέσα στο μεγάλο deal και θα ανήκει στο Netflix
Φανταστική προσφορά με απίθανα παιχνίδια της Warner Bros. – Gotham Knights, Batman, Mortal Kombat κ.α.
Μετά την αποτυχία του Suicide Squad, η Warner Bros. ετοιμάζει κι άλλο live-service παιχνίδι στο σύμπαν της DC