Ξαφνικά, μετά από 3 χρόνια, η Rockstar έφτιαξε ολοκληρωτικά το GTA Trilogy!
Η Rockstar Games μόλις κυκλοφόρησε μια δίχως υπερβολή τεράστια ενημέρωση για το Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition στα PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC και στις κινητές συσκευές, η οποία διορθώνει τις remastered εκδόσεις των Grand Theft Auto III, Vice City και San Andreas. Αυτή η ενημέρωση ήρθε εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα, σχεδόν 3 χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του πακέτου.
Η σημαντικότερη προσθήκη είναι η «Classic Lighting» επιλογή που είναι ειδικά προσαρμοσμένη στο περιβάλλον και τις καιρικές συνθήκες του κάθε παιχνιδιού, μαζί με νέα εφέ φωτιάς και θραύσης γυαλιών, βελτιωμένους φωτισμούς στους δρόμους και βελτιωμένα εφέ κολύμβησης. Για παράδειγμα, η Classic Lighting επιλογή επαναφέρει την πορτοκαλί απόχρωση στο San Andreas! Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενημέρωση διορθώνει επίσης τα εφέ της βροχής εντός του παιχνιδιού, που προηγουμένως κάλυπταν σχεδόν τα πάντα στην οθόνη.
Οι βελτιώσεις δεν σταματούν εδώ. Πρακτικά οι εκδόσεις των κονσολών έλαβαν όλες τις αλλαγές από τις εκδόσεις για τα κινητά που κυκλοφόρησαν μέσω του Netflix και ήταν παραδόξως καλύτερες. Αυτό σημαίνει πως βελτιώνονται επίσητα τα εφέ του νερού, η ομίχλη, το draw distance, τα περιβόητα παραμορφωμένα μοντέλα των χαρακτήρων, τα λάθος textures και το collision detection. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Rockstar Games αφαίρεσε επίσης το λογότυπο της ομάδας ανάπτυξης Grove Street Games μετά από αυτή την ενημέρωση, προκαλώντας εικασίες ότι πρόκειται περισσότερο για επανακυκλοφορία παρά για απλή ενημέρωση.
Σε περίπτωση που χρειάζεστε υπενθύμιση, κατά την αρχική κυκλοφορία του, το «The Definitive Edition» μόνο «Definitive» δεν ήταν, αφού παίκτες και κριτικοί εξέφρασαν παράπονα για τα τεχνικά ζητήματα και τις οπτικές ασυνέπειες. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα πολλά θέματα της αρχικής έκδοσης στο review των Unboxholics, το οποίο θα βρείτε πατώντας εδώ.
Ακολουθεί μια λίστα με τις 10 σημαντικότερες αλλαγές, συνοδευόμενη και από συγκριτικές εικόνες.
2) FOG IS BACK
— Synth Potato🥔 (@SynthPotato) November 12, 2024
This has restored the gigantic feeling of these games' maps.
GTA 3, Vice City and MOST IMPORTANTLY, SAN ANDREAS all now have volumetric fog effects making a return!
This means that you can no longer see the entire map of GTA San Andreas by just standing in a… pic.twitter.com/fLm8QAWnKa
4) Combat Changes
— Synth Potato🥔 (@SynthPotato) November 12, 2024
You can now use shotguns and ARs while running around in GTA 3 and Vice City, this is a new mechanic that was not available in the original versions nor definitive editions yet a welcome QoL improvement.
Huge credit to @BeskInfinity for this footage pic.twitter.com/EosxzWpyyo
6) Parallax Interiors are GONE
— Synth Potato🥔 (@SynthPotato) November 12, 2024
One of the GTA DE's more interesting additions were 3D interiors that you could see from outside buildings, while great on paper (and actually in GTA 6) it was a mess here.
Most of the time, the percieved interior from outside had nothing to do… pic.twitter.com/ULFah5RsLX
8) Different weathers are actually different
— Synth Potato🥔 (@SynthPotato) November 12, 2024
in San Andreas, there are many different weathers outside of just rain/sunny from the original game and they all looked completely different depending on which county/city you were at, this was completely broken in the Definitive… pic.twitter.com/1l672oxXC7
10) Fly through clouds
— Synth Potato🥔 (@SynthPotato) November 12, 2024
One of classic GTA San Andreas's coolest features is that you could fly through clouds and that is now FINALLY back!
It works almost identically to how it did in the original game, the definitive edition of San Andreas genuinely looks good now. pic.twitter.com/T0iUXX5Voa
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.