Το Ghost of Yotei θα είναι η αρχή μιας νέας εποχής για το πρόγραμμα κυκλοφοριών του PlayStation

Ξεκαθαρίζει τα σχέδιά του για το μέλλον
08 Νοεμβρίου 2024 23:08
Το Ghost of Yotei θα είναι η αρχή μιας νέας εποχής για το πρόγραμμα κυκλοφοριών του PlayStation

Η Sony αποκάλυψε πρόσφατα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τελευταίο τρίμηνο, γνωστοποιώντας συγχρόνως και τα σχέδιά της για το μέλλον του PlayStation.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία μίλησε για το χρονοδιάγραμμα των μελλοντικών της κυκλοφοριών. Μετά την απογοητευτική επιβεβαίωση πριν κάποιους μήνες ότι το PlayStation δε σκοπεύει να κυκλοφορήσει κάποιο sequel μεγάλου franchise της πριν τον Απρίλιο του 2025, η εταιρεία ήρθε τώρα να ξεκαθαρίσει ότι από το επόμενο οικονομικό έτος και έπειτα «θα κυκλοφορεί μεγάλα single-player παιχνίδια κάθε χρόνο». 

Τι σημαίνει αυτό; Η Sony έχει στρώσει πλέον το πρόγραμμά της, το οποίο είχε κάποια κενά την τελευταία περίοδο. Έτσι, από το 2025 και κάθε χρόνο έπειτα θα κυκλοφορεί τουλάχιστον μία από τις χαρακτηριστικές single-player εμπειρίες που έχει συνηθίσει τους παίκτες να περιμένουν από αυτή, ξεκινώντας με το Ghost of Yotei το 2025.

Παράλληλα, η Sony επιβεβαίωσε ότι σημειώνει «σταθερή πρόοδο» όσον αφορά την ανάπτυξη νέων τίτλων και επίσης «βελτιώνει τις διαδικασίες της για τα live service παιχνίδια».

Τι επιφυλάσσει λοιπόν το μέλλον των PlayStation Studios; Αυτή τη στιγμή έχει αποκαλυφθεί επίσημα το Ghost of Yotei της Sucker Punch Productions, καθώς και το Marvel's Wolverine της Insomniac Games. Παράλληλα, ένα νέο IP ετοιμάζει το Santa Monica Studio και το Bend Studio, όπως επίσης και η Housemarque. Άγνωστα είναι τα σχέδια της Naughty Dog, της Media Molecule και άλλων ομάδων, αλλά επίσημα γνωρίζουμε για διάφορα live service παιχνίδια των PlayStation Studios, όπως το Fairgame$ της Haven και το Marathon της Bungie. Το PlayStation συνεργάζεται συγχρόνως και με άλλες εξωτερικές ομάδες ανάπτυξης, όπως η Kojima Productions για το Death Stranding 2.