Ένα σημαντικό update έχει έρθει για τους fans του Kingdom Hearts, καθώς ο Tetsuya Nomura, ο εγκέφαλος πίσω από το Kingdom Hearts και το Final Fantasy 7 Remake, σκέφτεται να αποσυρθεί.
Σε μια συνέντευξή του στο YoungJump, ο 54χρονος σκηνοθέτης μίλησε για τα μελλοντικά του σχέδια και αφήνοντας να εννοηθεί ότι η καριέρα του πλησιάζει στο τέλος της, αναφέροντας ότι:
Μου μένουν μόνο λίγα χρόνια μέχρι να συνταξιοδοτηθώ. Πρέπει να αποφασίσω αν πρώτα θα αποσυρθώ ή αν θα τελειώσω τη σειρά.
Ο Nomura δήλωσε ξεκάθαρα ότι δουλεύει ήδη πάνω στο νέο παιχνίδι -το Kingdom Hearts 4- με σκοπό να είναι μια ιστορία που θα ολοκληρώσει. Το Kingdom Hearts 4, που ανακοινώθηκε το 2022 στο event για τα 20 χρόνια της σειράς, υπόσχεται να ξεκινήσει μια επική νέα ιστορία με τίτλο Lost Master Arc, σύμφωνα με τη Square Enix. Αυτό φαίνεται σπουδαία υπόθεση, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις δηλώσεις του Nomura για τη συνταξιοδότηση και τη δουλειά του στη τριλογία του Final Fantasy 7 Remake.
Στο trailer της ανακοίνωσης, οι fans γνώρισαν την Quadratum, μια τεράστια, υπερρεαλιστική πόλη, την οποία η Square Enix περιέγραψε ως “μια μεγάλη, εκτεταμένη πόλη που βρίσκεται σε έναν πανέμορφο, ρεαλιστικό κόσμο, που δε μοιάζει με κανέναν από αυτούς που έχει δει η σειρά Kingdom Hearts”.
Ο Nomura μοιράστηκε τις σκέψεις του για αυτό το νέο σκηνικό, λέγοντας ότι:
Μου αρέσουν περισσότερο οι κόσμοι που είναι ελαφρώς διαφορετικοί από την “πιθανή” πραγματικότητα, παρά αυτοί που είναι πολύ ψεύτικοι. Θεωρώ ότι το “μη ρεαλιστικό μέσα στην πραγματικότητα” ταιριάζει καλύτερα για φανταστικό.
Μένει να δούμε αν ο Nomura θα ολοκληρώσει το Kingdom Hearts πριν αποσυρθεί, αλλά για την ώρα, θα περιμένουμε να δούμε αυτό το κεφάλαιο που ίσως να είναι και το τελευταίο στις περιπέτειες του Sora.
Must Read
Τεράστιες προσφορές σε παιχνίδια της Square Enix
Το θρυλικό Final Fantasy VII έγινε ακόμα καλύτερο στο Steam – Τι άλλαξε
Η Square Enix μάλλον έκανε tease για sequel του -αριστουργηματικού- Nier: Automata