Η Sony αποκάλυψε το τεράστιο κόστος παραγωγής των The Last of Us Part 2 και Horizon Forbidden West
Σταματημό δεν έχουν οι παρασκηνιακές αποκαλύψεις από τις πλευρές των PlayStation και Xbox εν μέσω της ακροαματικής διαδικασίας, μεταξύ Microsoft και FTC, λόγω του μπλοκαρίσματος της εξαγοράς της Activision Blizzard.
Η δικαστική μάχη του κολοσσού φέρνει στο φως πολλά έγγραφα και ένα από αυτά που κατέθεσε η Sony Interactive Entertainment, έδωσε μια κλεφτή ματιά στο τεράστιο κόστος των μεγάλων ΑΑΑ αποκλειστικών παιχνιδιών του PlayStation. Μόνο που έγινε χάρη σε μια γκάφα από πλευράς Sony.
Και αυτό διότι το The Verge που αποκάλυψε αυτή την πληροφορία, σκανάροντας τα δικαστικά έγγραφα, διαπίστωσε ότι το εν λόγω έγγραφο έπρεπε να καλύπτει με μαύρο μελάνι τους αριθμούς που αφορούν τον αριθμό των υπαλλήλων, των budgets και του χρόνου ανάπτυξης που χρειάστηκε για να αναπτυχθούν δύο εκ των μεγαλύτερων τίτλων της Sony. Το μαύρο μελάνι, λοιπόν, δεν κάλυπτε επαρκώς αυτά τα ποσά και έτσι μάθαμε πως το The Last of Us Part II κόστισε $220 εκατομμύρια δολάρια για να αναπτυχθεί σε βάθος πέντε ετών, με πάνω από 200 πλήρους απασχόλησης εργαζομένους στο project της Naughty Dog.
Από την άλλη, το Horizon Forbidden West της Guerrilla Games, που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2022, επίσης έκανε πέντε χρόνια για να αναπτυχθεί και κόστισε περίπου $212 εκατομμύρια δολάρια, με πάνω από 300 πλήρους απασχόλησης εργαζόμενους να δουλεύουν σε αυτό.
Ακόμη γίνεται αναφορά από τη Sony για την ανταγωνιστικότητα μεταξύ PlayStation και Xbox σε αυτά τα "υψηλής ποιότητας" παιχνίδια. "Η ανταγωνιστικότητα του PlayStation με το Xbox εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα τέτοιων υψηλής ποιότητας παιχνιδιών που εκμεταλλεύονται τα καινοτόμα και απαιτητικά σε υπολογιστικούς πόρους χαρακτηριστικά της κονσόλας (PS5)." γράφει χαρακτηριστικά στο έγγραφο η εταιρία λέγοντας επίσης ότι αν αυτά τα "υψηλής ποιότητας" παιχνίδια δεν ήταν διαθέσιμα στο PlayStation αλλά μόνο στο Xbox, τότε "οι περισσότεροι καταναλωτές θα επέλεγαν το Xbox αντ'αυτού."
Tο έγγραφο επισημαίνει στη συνέχεια ότι εκτός από το κόστος ανάπτυξης και το παγκόσμιο κόστος μάρκετινγκ για τα παιχνίδια ΑΑΑ είναι μεγάλο, ακόμη και για τα μεγάλα franchises όπως τα προαναφερθέντα. Αυτοί οι προϋπολογισμοί θα καθιστούσαν τους τίτλους πρώτης γραμμής της Sony εξίσου ακριβούς ή ακόμα και ακριβότερους από τις μεγαλύτερες blockbuster ταινίες των Marvel Studios και της Disney.
Για να έχετε μια ιδέα του ύψους του κόστους παραγωγής αυτών των τεράστιων αποκλειστικών τίτλων, ταινίες blockbuster όπως το The Fate of the Furious, το Thor: Love and Thunder και το Black Panther: Wakanda Forever κόστισαν $250 εκατ. έκαστος. Πιο κοντά στο budget των παιχνιδιών της Sony βρίσκεται το The Dark Knight Rises ($230 εκατ.), το The Avengers ($220 εκατ.) και το The Hobbit: The Desolation of Smaug ($217 εκατ.).
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.