Η Bethesda είχε μπερδευτεί με το Call of Duty: «Γιατί σε εμάς είπατε να κάνουμε το Starfield αποκλειστικό;»
Χάρη στη δίκη της Microsoft έναντι της FTC, η οποία προσπαθεί να μπλοκάρει την εξαγορά της Activision Blizzard, στα φώτα της δημοσιότητας έχουν έρθει πληροφορίες, δηλώσεις και εσωτερικές συζητήσεις από στελέχη της gaming βιομηχανίας που σπάνια βλέπουμε. Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, μάθαμε πως εσωτερικά υπήρχαν τριβές στο Xbox και στη Bethesda, σχετικά με την αποκλειστικότητα των παιχνιδιών της Activision Blizzard.
Συγκεκριμένα, ο Pete Hines της Bethesda εξέφρασε τους προβληματισμούς του σε ένα e-mail που στάλθηκε το Φεβρουάριο του 2022, σχετικά με το λόγο που το Call of Duty θα επιτρέπεται να κυκλοφορεί και στο PlayStation, την ώρα που το Starfield και τα υπόλοιπα παιχνίδια της Bethesda θα είναι αποκλειστικά στο Xbox οικοσύστημα.
Το σχετικό e-mail ήρθε στα φώτα της δημοσιότητας από τον ρεπόρτερ Stephen Totilo και ακολουθεί παρακάτω.
Είμαι μπερδεμένος. Δεν είναι το παρακάτω [αναφορά σε blog post του Xbox] το αντίθετο από αυτό που μας ζητήθηκε, από αυτό που μας έβαλαν να κάνουμε με τα δικά μας παιχνίδια; Ποια είναι η διαφορά;
[Παράθεση του τμήματος του blog post]
Δεν σκέφτηκε κανείς στο Xbox να μας προειδοποιήσει σχετικά με αυτό; Ο Todd θα είναι στην DICE σε μερικές εβδομάδες, δε νομίζετε πως κάποιος δημοσιογράφος μπορεί να τον βρει και να τον πιέσει για να μάθει γιατί αυτό είναι ΟΚ για το Call of Duty ή τα παιχνίδια της Activision Blizzard, αλλά όχι για το The Elder Scrolls 6 ή το Starfield; Ή σε οποιαδήποτε συνέντευξη και αν κάνει.
Feb '22 email from Bethesda exec Pete Hines suggests frustration at Xbox/PC-centric strategy for team's games.
— Stephen Totilo (@stephentotilo) June 26, 2023
Reacting to public vow to keep Call of Duty on PlayStation: "I'm confused, is the below not the opposite of what we were just asked (told) to do with our own titles?" pic.twitter.com/N6S8IqBxbH
Για την ιστορία, στο παρελθόν η Microsoft είχε προσπαθήσει να το δικαιολογήσει αυτό, τονίζοντας πως το Starfield και τα παιχνίδια της Bethesda είναι μεσαίας κλίμακας, την ώρα που το Call of Duty είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο, εφάμιλλο του Minecraft, το οποίο επίσης συνεχίζει ως multiplatform.
Βέβαια, μετά τα όσα έχουμε δει τους τελευταίους μήνες από τις ρυθμιστικές αρχές, ενδεχομένως η Microsoft να ήξερε από την αρχή ότι αν ανακοίνωνε πως το Call of Duty θα γινόταν αποκλειστικό, μάλλον θα δυσκολευόταν ακόμη περισσότερο να πείσει τους αρμόδοιους φορεί για να προχωρήσει το deal.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.