Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Αγανάκτησε ο DrDisRespect:  «To Warzone 2.0 είναι το χειρότερο Call of Duty» (ΒΙΝΤΕΟ)

Αποφάσισε να το παρατήσει στο πιο πρόσφατο live stream του

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αγανάκτησε ο DrDisRespect:  «To Warzone 2.0 είναι το χειρότερο Call of Duty» (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο DrDisRespect, ένας από τους δημοφιλέστερους streamers του κόσμου, ειδικά στην κατηγορία των battle royale παιχνιδιών, τα έβαλε για άλλη μια φορά με το Call of Duty: Warzone 2, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να το εγκαταλείψει.

Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, όταν το Warzone 2 είχε πρωτοκυκλοφορήσει, ο Doc είχε πολλές προσδοκίες, αναφέροντας πως το παιχνίδι έχει τα φόντα να κυριαρχήσει. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου η απογοήτευσή του με τα προβλήματα της εμπειρίας γινόταν ολοένα και μεγαλύτερη, με τον streamer να ξεσπά εν τέλει στο πιο πρόσφατο stream του.

Advertisement

Συγκεκριμένα, ο DrDisRespect τόνισε εμφατικά πως «τo Warzone 2.0 είναι το χειρότερο Call of Duty» και πως η κατάστασή του είναι «γελοία», αφού παρόλο που έχουν περάσει μήνες, πολλά σημαντικά προβλήματά του δεν έχουν διορθωθεί. Μάλιστα, έπειτα από δύο ώρες προσπαθειών, ο Doc αποφάσισε να σταματήσει το Warzone για να ασχοληθεί με το PUBG, ενώ άφησε να εννοηθεί ότι στο μέλλον θα καταπιαστεί μάλλον με το Apex Legends.

Αναλυτικότερα, δήλωσε:

Δεν αντέχω άλλο με αυτό το παιχνίδι ρε φίλε.

Είναι το πιο skillless παιχνίδι που φτιάχτηκε ποτέ. Πρέπει να είναι το χειρότερο Call of Duty όλων των εποχών. Στα αλήθεια είναι. Η εμπειρία πρέπει να είναι η χειρότερη, πραγματικά η χειρότερη.

Αυτό το παιχνίδι είναι τόσο κακό ρε φίλε, πρέπει να το σταματήσω. Και βλέπετε ότι προσπάθησα. Εδώ και δύο ώρες προσπαθώ, αλλά το παιχνίδι είναι απλά απαίσιο. Είναι γελοίο πλέον, αλλά δεν υπάρχει κάτι άλλο για να παίξεις. Σε αυτό το σημείο βρισκόμαστε.

Μπορείτε να δείτε το σχετικό απόσπασμα με την αγανάκτηση του Doc στο 2:27:54 του παρακάτω βίντεο:

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.