Το ιδιαίτερο αλλά ταυτόχρονα αρκετά δημοφιλές anime που μετέφερε τους χαρακτήρες από το Re:Zero, Konosuba, Overlord και The Saga of Tanya the Evil σε ένα ενιαίο κόσμο φαίνεται πως γνώρισε αρκετά μεγάλη επιτυχία και αγάπη από την anime κοινότητα. Ο λόγος γίνεται για το Isekai Quartet που προσέφερε μεγάλες δόσεις γέλιου σε ένα μόνο κύκλο. Έτσι το στούντιο άκουσε τις φωνές των fans και αποφάσισε να δημιουργήσει μία ακόμη σεζόν για το anime.
Παρά τα χαρούμενα νέα δεν έχουμε κάποιο πρώτο trailer ανακοίνωσης, όμως λογικά αυτό δεν θα αργήσει να έρθει.
Must Read
Το Resident Evil Re: Verse καθυστερεί ξανά και πλέον αναμένεται το 2022
Το Resident Evil Re:Verse καθυστερεί και έρχεται το καλοκαίρι
Το RE:Verse είναι η νέα απόπειρα της Capcom για multiplayer Resident Evil