Λίγο πριν εκπνεύσει το 2022 είπαμε να πιάσουμε και μια νοσταλγική διάθεση, πέραν από την εορταστική που ήδη μας διέπει. Σάκης Καρπάς και "Πρόεδρος" Γιώργος Πρίτσκας μεταφέρονται σε μια άλλη, πιο αθώα εποχή του gaming.
Αναπολούν και συζητούν πως ήταν το multiplayer gaming τότε που δεν υπήρχε το ίντερνετ. Λύνουν παράξενα ερωτήματα, θυμούνται τα παλιά και πώς οι παρέες τότε "χαλούσαν" από τα trending παιχνίδια της εποχής.
Απολαύστε το παρακάτω!
Must Read
Είδα το νέο Silent Hill! | Silent Hill Townfall – Unboxholics Preview
Βιώσαμε από κοντά τις επικές στιγμές του Summer Game Fest! | ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ
To 007 First Light είναι η έκπληξη της χρονιάς! | Νέο Level 1 επεισόδιο